![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb gelezen in lijpe tijdschriften als de hitkrant vroeger dat je er eigenlijk niets tegen kan doen, behalve inderdaad een creme smeren en dat schijnt bij sommige mensen te helpen en sommige niet. Ga anders even naar de dokter, sterkte ![]() |
![]() |
|
Je kan er niets aan doen. Sommige zeggen dat het wel helpt als je regelmatig bodylotion gebruikt om verder te voorkomen. Het ontstaat doordat je lichaam snel groter wordt, maar je huit niet snel genoeg meegroeit. Zwangere vrouwen hebben er vaak last van en tieners die snel groeien. Het zijn een soort onderhuitse scheurtjes. Vaak worden het naar verloop van tijd lichtere strepen in de huid.
|
![]() |
Dat heb ik ook, doordat toen ik aan de pil was mijn borsten bijna een hele cup groter zijn geworden :/ Roodpaarsige streepjes, schaamde me dood. Maar nu zie je het niet meer ( behalve als je heel goed kijkt
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() *Sorry, was even een flauwe woordspeling tussendoor... ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
*voelt zich dom* ik vond het ook al zo'n vreeeeeemde opmerking ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoelang heb jij het op je heupen gehad? (En toch klinkt t wel grappig ![]() Groetjes. |
![]() |
|
ik heb het op mijn borsten en heupen, wat een beetje uitstraalt naar mijn onderbuik.
ach ik kan er wel mee leven... zo erg vinnik het niet. En je zei dat je uitgegroeid was, je bent nog maar 16... jij groeit wrsch nog wel ff door hoor!
|
Verwijderd
|
ik heb het op mn bovenbenen (rode strepen), maar is nu ook al iets lichter aan het worden. Nu komt het ook op mn zij....heel naar
![]() en op mn onderrug heb ik witte strepen jaja..het is niet leuk, maar je kan dr weinig aan doen. Babyolie? hmmm ik ben te lui om elke dag in te smeren, en daarbij komt dat ik babyolie vetttig vind en het plakt een uur erna nog...Maarrrrrr. als het ècht helpt (en iemand hier kan daar iets over bertellen) wil ik het wel proberen. |
![]() |
|
Volgens mij hebben er die beugelBH's geen invloed op ... met een BH aan slapen zou slecht zijn, maar dan weet ik nog steeds niet of het betrekking zou hebben op de striae.
Ze zeggen dat met een creme/olie/iets vets insmeren helpt, en dat het met de tijd minder zichtbaar wordt (geen info van de bron, want ik heb er zelf geen last van).
||
Citaat:
Ik heb ook wel streepjen op mijn borsten dus daar zal het wel niet aan liggen he.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik denk dat het niet goed is omdat het toch de boel een beetje afknelt... ze zijn er voor gemaakt om je borsten op te vangen als je staat, maar als je ligt zitten je borsten heel anders en dan worden ze door je bh toch in een bepaalde houding gedwongen... Niet zo goed voor de doorbloeding ed denk ik.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Er is niet een middeltje dat zorgt dat he weg gaat , als je het eenmaal hebt dan is dat over het algemeen voor altijd maaar... dat wil niet zeggen dat er geen middeltje is om ze iets lichter te maken...
Cacaoboter... (in potjes .. kan je gewoon bij de Toko enzo kopen) Helpt erg goed...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
idd. ik heb t ook. op mn borsten, heupen, benen en ook armen. Eerst werd ik er gewoon gek van, maar nu heb ik het geaccepteerd. Ik vind t nog wel lelijk, maar ik kan er toch niets aan doen. Ik heb zalfjes geprobeerd, maar dat helpt niet echt en op een gegeven moment had ik er ook geen zin meer in om telkens dat op te smeren. Maar mijn vriend heeft het ook en hij is redelijk dun (ik ben heel stevig)... komt gewoon doordat je hard groeit en je huid niet optimaal meerekt.. offtopic: moet maar andere avatar nemen, want nu heeft iemand anders m ook al ![]() Laatst gewijzigd op 12-06-2003 om 09:32. |
![]() |
|
![]() |
Slapen met een bh dan heb je een verhoogde kans op borstkanker.. geen idee verder maar dat hoorde ik van mn arts...
en ja striae je kan er weinig aan doen maar iedere dag met zonnebloem olie insmeren doet wonderen.. Ook littekens met zonnebloem olie insmeren doet wonderen.. maar je moet t wel consequent iedere dag doen anders heeft t weinig nut... groetjes marij
|
Jullie bededoelen toch groeistrepen of niet.
Als je dat bedoelt is er niks aan te doen, wat je wel kan doen is voorzichtig zonnen. Wel voorzichtig want je kan je snel verbranden bij groeistrepen. Als je ouder wordt worden ze wat lichter, als je er snel meer krijgt moet je naar de dokter gaan.
|
![]() |
Het zijn een sorrt van littekens. Littekens krijg je ook niet weg. Ik heb er zelf ook heel erg last van, heb ook al dure middeltjes geprobeerd, de meeste stinken verschrikkelijk
![]() michelle |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Heb er ook wel een beetje last van, zeer irritant inderdaad. Smeren met bodylotion schijnt te helpen...
||
Citaat:
Tegen striae kun je niets doen, want het zijn onderhuidse scheurtjes. Maar op den duur vallen ze minder op, omdat ze dan lichter worden. Er schijnen wel crèmes voor te zijn die ertegen helpen, zoals Bioptimale Creme tegen Straie van Yves Rocher of Biodermal Biostriae Blasem. Ik heb 't zelf niet gebruikt en denk dat 't niet erg veel effect zal hebben. Maar als je 't niet probeert, weet je 't niet natuurlijk. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
groeistrepen.. Evian | 53 | 09-05-2007 21:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
striae Flowerless | 21 | 06-02-2004 19:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
veel striae Twijg | 9 | 28-06-2003 16:14 | |