Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2002, 13:08
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
wadap yall, hoe vaak zijn jullie nu onderhand al gestopt met blowen en hoe lang hielden/houden jullie het vol?

nog tips om het blowen te minderen? bij mezelf merk ik momenteel dat ik meer met het blowen bezig ben dan een beetje fatsoenlijk normaal leven weer op te bouwen...een slechte zaak want blowen zou eigeniljk niet meer dan een leuke bijkomstigheid in mijn leventje moeten zijn, maja...shit happends.

dingen als sterke geest hoef ik niet te horen, dat weetik allang wel.

groetjes

mad Ruda
Oud 30-12-2002, 15:21
DarkCat
DarkCat is offline
Ik blow gewoon af en toe en dat gaat prima.. ik ben ooit na een tijd veel gebruikt te hebben gestopt omdat ik op vakantie ging.. daarna heb ik nooit meer zoveel geblowd..
Maar je zet me aan het denken. Mijn geliefde vriend blowt namelijk ook (als het mogelijk is) elke dag meerde malen.. en bij hem gaat dat eigenlijk wel goed. Er is geen reden om te minderen eigenlijk.
Blowen is inderdaad een bijkomstigheid vind ik. Ik weet niet wat jou precies dwars zit.. dat je er zoveel mee bezig bent? Ik kan eigenlijk maar 1 ding bedenken als je wilt minderen, en dat is dat je jezelf regels oplegt. Zoals dat je besluit alleen savonds te blowen ofzo of als je geen belangrijke dingen moet doen..
Oud 30-12-2002, 15:39
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
als je blowt is dit niet geestelijk verslavend.
Oud 30-12-2002, 15:59
Verwijderd
huh? je bedoelt vast lichamelijk

donkere soorten hasj trouwens wel heb ik gehoord van mijn papa de kenner
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 18:22
Blenderhead
Blenderhead is offline
.... gewoon niet erbij nadenken hoe moeilijk het wel niet is...

je moet het echt zelf willen

k ben 1x 5 maanden gestopt....

en 10x 1 of 2 dagen
Oud 31-12-2002, 00:03
?OWAN!
?OWAN! is offline
Ik ben nu 8 weken gestopt met blowen en ik heb tot nu toe volgehouden door schaamte en afschuw voor het middel.
De reden om te stoppen moet dermate sterk zijn dat het alsware een gebed kan zijn in moeilijke tijden. Mijn hoofdreden om te stoppen met blowen is dat ik niet meer in het leven stond.
Je zet voor mijn gevoel je gevoelens aan de kant en vervangt het door nep-wiet-euphorie. En al je ongeluk-gevoelens krijg je naderhand wel op je bord.
Ik ben nu 8 weken gestopt, en heb er spijt van dat ik anderhalf jaar lang heb geblowd.Telkens als ik nu iemand met een joint in zijn mond zie ben ik er trots op dat ik zo'n dom ding tussen mijn lippen heb. Want ik wil mezelf zijn, zonder drugs die je leven vergallen.
Oud 03-01-2003, 23:00
Griller
Griller is offline
zovaak nooit gelukt... heb er de wil niet voor
Oud 22-01-2003, 20:38
ApocAngelslayer
ApocAngelslayer is offline
yo peepz, weet je wat ik zat te denken he, als je stopt met blowen ga je dan ook meer eten net als met stoppen met roken?
opja wat ik ook nog dacht, ja knap he, zo stoned als de tifus en 2 dingen tegelijk kunnen denken, sta ik ook nog steeds van te kijken, maar goed, het gaat dus over weed, het stoppen met weed, ik heb het geprobeerd, een week volgehouden(week 1 dit jaar(goed voornemen)), maar toen tripte ik nog harder als met weed, dus advies, stop alleen als je nix anders kunt, of ga op iets anders over, in een keer stoppen met alles is veel te zwaar cya'll
Oud 23-01-2003, 15:51
MasterPITO
MasterPITO is offline
Een paar maten van mij zijn sinds nieuwjaar gestopt en houden het nog steeds vol, ik stop voorlopig toch maar even niet
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 17:07
Mafheid
Mafheid is offline
Ben nooit echt een dagelijkse blower geweest, meer een soort van weekend-en-zo-nu-en-dan-tussendoor blower, maar heb wel geprobeert een paar maandjes te stoppen.. 1 maand vol gehouden.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 13:12
Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Hmmm... 'k heb nou zomaar spontaan een paar dagen niet geblowd... Niet bewust, 'k heb er gewoon geen zin in... Maar om nou te zeggen dat ik me anders voel, neuh...
Oud 29-01-2003, 15:31
Isa
Isa is offline
Citaat:
?OWAN! schreef:
Ik ben nu 8 weken gestopt met blowen en ik heb tot nu toe volgehouden door schaamte en afschuw voor het middel.
De reden om te stoppen moet dermate sterk zijn dat het alsware een gebed kan zijn in moeilijke tijden. Mijn hoofdreden om te stoppen met blowen is dat ik niet meer in het leven stond.
Je zet voor mijn gevoel je gevoelens aan de kant en vervangt het door nep-wiet-euphorie. En al je ongeluk-gevoelens krijg je naderhand wel op je bord.
Ik ben nu 8 weken gestopt, en heb er spijt van dat ik anderhalf jaar lang heb geblowd.Telkens als ik nu iemand met een joint in zijn mond zie ben ik er trots op dat ik zo'n dom ding tussen mijn lippen heb. Want ik wil mezelf zijn, zonder drugs die je leven vergallen.

just blame it on the pot...

het is hier gewoon JOUW schuld, niet van de wiet. jij blowde teveel, jij koos daarvoor en je wist dat dat niet goed was, en je wist net als ik nu geen maat te houden tenminste dat suggereert jouw verhaal.
er is niks mis met af en toe een blowtje nemen.
dat is ongevaarlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 20:12
Upior
Upior is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
als je blowt is dit niet geestelijk verslavend.
DAMN meen je dat nou serieus of is dat sarcastisch? Dat laatste hoop ik?
Oud 05-02-2003, 20:58
Muizzz
Muizzz is offline
Ik ben een maand gestopt met blowen en roken.
maar niet tegelijk (gelukkig)

@DarkCat: je sig is echt !
Oud 06-02-2003, 19:52
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Griller schreef:
zovaak nooit gelukt... heb er de wil niet voor
Tis ook moeilijk als je er niet 100% 8ter staat

Ik denk soms wel is ik zou eigenlijk moeten stoppen, maar als ik me voorneem stop denk ik: "waarom ben ik ook alweer gestopt" en een hele goede reden heb ik meestal niet.

Ik bedoel:
Ik ga naar school
Ik haal voldoende's
Ik heb m'n rijbewijs gehaald
Elk weekend is een feest

Jeej ik weet het weer ik stop NIET

Reageren

Regels voor berichten