Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2003, 23:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou is er wel heel leuk een topic over wat vrouwen van dikke mannen vinden, maar wat vinden de heren nou eigenlijk van dikke vrouwen? Ik voel me vaak zo'n ontzettende koe en jongens op straat lachen me vaak uit en roepen dingen naar me. Ik vraag me steeds vaker af of er nog hoop is, of dat ik eerst zo'n 30 kilo af moet vallen voordat iemand me eindelijk ziet staan....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2003, 23:02
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Een kilo meer, is een kilo meer om van te houden....
Oud 03-01-2003, 23:17
Orion16
Orion16 is offline
Liever een mollig meisje (kan er gewoon echt cute uitzien!) dan 'n gratenpakhuis... Dus liever iets te dik dan te dun, vind ik . Heb je tenminste nog iets om vast te houden.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 23:22
Talon
Talon is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Liever een mollig meisje (kan er gewoon echt cute uitzien!) dan 'n gratenpakhuis... Dus liever iets te dik dan te dun, vind ik . Heb je tenminste nog iets om vast te houden.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 23:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik hoor jongens vaak wel zeggen dat ze liever 'mollige' meisjes hebben. Maar als ik dan zie wat zij mollig noemen... dat zijn voor mij echt gratenbaaltjes.
Ik heb 't nu dan ook niet over een beetje mollig, maar echt dik.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 23:50
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Hahaha,sorry hoor.

Maar in de boeren steden in marokko is een vrouw die dikker is gezonder sterker en beter.
Dus als je toch echt geen man zal treffen,kan ik je verwijzen naar de boeren steden in marokko.

En kan je 100% verzekeren dat je gaat trouwen.(wel snel zijn want voor 2010 zijn die mensen in zulke steden ook typisch westers)

PeaCe

ps:trek je niks aan wat andere over je zeggen.
Oud 03-01-2003, 23:52
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Ik heb echt wel liever mollige meiden met een lieve bolle toet... Vind ik veel aantrekkelijker.
Maar het gaat me sowieso alleen om de uitstraling.
Oud 03-01-2003, 23:53
Rocksaan
Rocksaan is offline

Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 23:54
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Citaat:
Rocksaan schreef:

Niks mis mee
Oud 04-01-2003, 00:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jaaa hottopic kiks ass... mede omdat ze niet alleen graat magere modellen hebben. Dat vinnik echt
Ik voel me trouwens een stuk beter door die berichten van jullie. *kus*
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 00:57
Verwijderd
Tja, ik heb toch echt veel liever een wat slankere vrouw eigenlijk. Als je een arm om haar heen slaat en je voelt gewoon je hand in de "vetkwabben" wegzinken, dan krijg ik toch niet echt een prettig gevoel van binnen.

Misschien niet echt subtiel gebracht, maar het is echter puur een kwestie van smaak. Er zijn ongetwijfeld genoeg jongens die er absoluut geen problemen mee hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 01:20
Methuselah
Methuselah is offline
'n paar kilo's "teveel" kan me niet schelen, maar zoals met alles moet je niet gaan overdrijven eh... te slank is voor mij 'n definite no-no, net als te dik... maar dat kan natuurlijk anders worden als iemand echt wel WAUW is qua persoonlijkheid... maar ik denk dat ik dan nog ga voor 't niet-uiterste...
Oud 04-01-2003, 01:57
Tatsu
Tatsu is offline
Tsja, misschien gewaagd, maar zoals je jezelf omschrijft is subjectief... Je vind jezelf te dik? Je denkt dat mensen je uitlachen? Zoiets kan je nogal jezelf aantrekken, vooral als je onzeker bent.
Als je echt zelf de waarheid wil horen, moet je een picture van jezelf hier posten. Dan kunnen mensen hier over je oordelen, als je dat zelf wilt. Maar uiterlijk is niet alles, men gaat er wel in eerste instantie op af, maar ten tweede gaat men ook op het innerlijk af, de uitstraling. Je moet voor jezelf gewoon wat zelfvertrouwen hebben, dan straal je zelf al zelfverzekerheid uit. Je lichaam spreekt wat dat betreft, over het algemeen, boekdelen. Je houding is je uitstraling. Wees tevreden met jezelf.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 08:56
David
David is offline
ik hou gewoon meer van slank , omdat ik dat sierlijker vind.

maar je kan niet zogoed op een dikkere vrouw vallen

mensen die je uitlachen zijn onvolwassen kneusjes .
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 10:33
Verwijderd
Ik vind dat het afhangt van de persoon in kwestie. Ik vind sowieso mollig véél mooier. Ook bij vrouwen.
Okee, jij hebt het dus over echt dik zeg je.
Ik zie soms vrouwen die echt behoorlijk dik zijn en waarvan ik echt kan denken wow wat een ongelooflijk mooie vrouw! Dat heeft dan alles te maken met persoonlijkheid en uitstraling. En ik vind dik nog altijd mooier dan mager.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 10:50
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik als meid vind slank véél mooier. Maar dan niet té slank, zoals ikzelf.. Gewoon slank zoals J.Lo en Shakira.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 11:16
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
mager vind ik niet mooi.. dik kan wel mooi zijn. hangt er vanaf of je je er naar weet te kleden en als je tevreden bent met jezelf zoals je bent, dan heb je waarschijnlijk ook minder last van de kritiek van anderen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 12:01
Verwijderd
Ik val in ieder geval niet op dikke jongens, dat doet me gewoon niks, kan ik niks aan doen.

Bij meisjes vind ik het ook weer anders. Ja, ik vind het eigenlijk heel erg moeilijk om te zeggen omdat ik uitstraling zo erg mee vind tellen. Als jij uitstraalt, ik ben dik niemand wil me, dan zou je me nooit opvallen denk ik. Straal jij echter uit, ik ben dik maar het kan me niet schelen ik ben toch mooi, zou ik je wel opmerken zeg maar.

Misschien dat jongens jou eerst even beter moeten leren kennen, maar dat er niemand op jou valt bestaat gewoon niet.

Het klinkt misschien heel erg stom maar het heeft volgens mij ook met de leeftijd te maken. Jongeren zijn volgens mij meer op uiterlijk gericht omdat je nog niet echt van plan bent met diegene je echt te settelen. Je rommelt nog een beetje wat aan, en dan heb je liever dat je vrienden jaloers zijn op je 'aanwinst'. Maar wanneer je echt toe bent aan een vaste relatie, ga je natuurlijk niet meer voor de blonde stoot, maar voor degene van wie je kan houden zeg maar. Nou ja, erg generaliserend allemaal, maar ik denk toch dat het wel meespeelt...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 12:11
Thomas
Thomas is offline
Ik sluit me aan bij het merendeel hier. Ik vind ook dat een paar kilos teveel enorm sexy kan zijn. Ik zeg maar zo: een beetje houvast in bed kan nooit kwaad!

Nee laten we serieus blijven. Ietwat mollige vrouwen kunnen zeker ontzettend mooi zijn, mede door uitstraling ed. Echt hele magere vrouwen zijn voor mij echt een turnoff.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 12:13
Verwijderd
mijn beste vriendin is ook dik, maar niet een mollig maar dik, maar die heeft al een maand of 9 een vriend, en daarvoor kreeg ze ook snel vriendjes, net zo veel of meer dan andere echt dunne meiden uit mijn oude klas.

t ligt aan de jongen denk ik, of ze t erg vinden, of dat ze verder kijken dan hun neus lang is.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 12:14
Destrøyer
Destrøyer is offline
het variëert enorm; hangt totaal af van de uitstraling. Hoewel ik bij zo'n anorexia-geval (christina aguireilla bijvoorbeeld) me wel afvraag of die niet ontzettend breekbaar zijn
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 12:28
moenbase
moenbase is offline
Zolang zij maar niet meer weegt dan ik.
En liever ook geen vet-rolletjes over haar broek wanneer ze een kort-shirtje aantrekt.
Oud 04-01-2003, 12:42
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
moenbase schreef:
En liever ook geen vet-rolletjes over haar broek wanneer ze een kort-shirtje aantrekt.
hoeveel weeg jij dan?

Over die vetrolletjes (als diegene staat en dus niet zit), tja, das meestal geen gezicht. Is die broek dan te strak?

Iemand die zeker over zichzelf is, heeft een mooie uitstraling en is bijna altijd mooi (vind ik), of degene nu 'dik' is of 'dun'. Maar toch moet ik zeggen dat ik iemand met wat meer vlees (niet té)wel mooier vind om te zien (zowel bij mannen als bij vrouwen).
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 13:00
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Ja, dat heb je echt al heel snel Of je broek nu strak is of niet.. Gewoon geen korte shirtjes dragen dan, dat kunnen imo alleen slanke mensen hebben.

Ik trek ook geen korte shirtjes aan, moek de hele tijd blijven staan en recht op ook, anders blubbert er meteen al wat, en ik weeg 64 kilo, dat valt toch best mee
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 13:20
liefschatje
liefschatje is offline
ik wil hier graag ook op reageren. ik ben biseksueel, en nu verliefd op een meisje. ze is niet echt dun, maar ook niet dik, heeft alleen wel een beetje een dikke kont, maar dat vind ik echt helemaal geweldig, ik vind shakira enzo ook wel erg mooi, maar ik word verliefd op het totaalplaatje, hoe iemand is, en hoe iemand eruit ziet, dus ik denk dat het voor mij niet uitmaakt of iemand dik of dun is, als het maar een "mooi persoon" is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2003, 13:26
Mysterons
Mysterons is offline
ik ben een meisje maar dat maakt ff niet uit. ik vind bij het uiterlijk een gezicht&haar belangrijker dan het lichaam. ik vind dik opzich helemaal niet lelijk, behalve als het gezicht ook echt bol is enzo, dan vind ik niet mooi. dat meisje van hottopic vind ik zowiezo niet mooi met dat geblondeerde haar die die rode lippen, maar haar figuur vind ik helemaal niet lelijk.
Oud 04-01-2003, 13:36
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik vind stevig het mooist, maar dik is ook zeker niet lelijk (behalve als het echt heel erg wordt, dan staat het toch een beetje tegen). Maar te dik blijft nog altijd 20x mooier dan te dun, je moet niet bang moeten zijn dat je vriendin breekt als je dr knuffelt.
Oud 04-01-2003, 13:48
twim
twim is offline
Zolang het niet echt extreem word hoor je mij ook niet klagen over een paar kilo'tjes te veel.

Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 13:52
Verwijderd
ik vind die Sookie van gilmore girls echt leuk, super leuk gezichtje!! maar ik vind t nie tmooi als te mollige/dikke vrouwen zich te "geil" of te sexy gaan kleden. Op zich wel respect voor, maar dan lok je reacties uit...

Overgigens ben ik zelf ook best mollig, maar ik kleed me zo eigenlijk dat t neit zo heel erg opvalt (oif misschien nog wel, me moeder valt t iig nog WEL op... )
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 14:00
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Ik trek ook geen korte shirtjes aan, moek de hele tijd blijven staan en recht op ook, anders blubbert er meteen al wat, en ik weeg 64 kilo, dat valt toch best mee
En je lengte?
Ik weeg tussen de 60 en 65 en ben 1.80 :/
Oud 04-01-2003, 14:03
twim
twim is offline
Citaat:
moenbase schreef:

Jeetje ben jij dan niet een beetje te mager???
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:
ik vind die Sookie van gilmore girls echt leuk, super leuk gezichtje!! maar ik vind t nie tmooi als te mollige/dikke vrouwen zich te "geil" of te sexy gaan kleden. Op zich wel respect voor, maar dan lok je reacties uit...

Overgigens ben ik zelf ook best mollig, maar ik kleed me zo eigenlijk dat t neit zo heel erg opvalt (oif misschien nog wel, me moeder valt t iig nog WEL op... )
Oja Sookie!! Die is inderdaad dus echt heel leuk!

Maar bij jou valt het idd niet op
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 14:22
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
En je lengte?
ik ben 1.66 ongeveer..

Maar echt serieus, ik ben niet dik ofzo.. ik zou mezelf ook niet mollig noemen.. dr zit wat meer vlees aan, ja dat wel.. Slank ben ik niet.. maar ik ga geen korte truitjes dragen want dat past gewoon niet bij mn figuur (brede heupen, grote borsten.. ik wordt dan echt een propje)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 15:06
AMDFreak
AMDFreak is offline
Dik.. tjah, ze kunnen lief zijn..

Als jij 160cm bent.. en 100 kilo bent, dan ben je dik idd.. (kan me nie voorstellen dat je zo dik bent.. :$)

Mijn vriendin is 165 en weegt 70kilo.

En ik vind soms ook dat sommige meisjes echt aanstellen dat ze zitte zeiken dat ze te dik zijn, en dat ze willen afvallen.. echt zo triest, terwijl ze er gewoon goed uitzien. Niet te dik niet te dun.

Ik wee nie hoe het met jou zit..
Oud 04-01-2003, 15:12
Q
Q is offline
[Persoonlijke Smaak] Ik vind dun het mooist... mollig enzo vind ik niet aantrekkelijk. Maar ze moet wel klein zijn, dus geen meis van 1.90 [/Persoonlijke Smaak]
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 15:13
Q
Q is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik als meid vind slank véél mooier. Maar dan niet té slank, zoals ikzelf.. Gewoon slank zoals J.Lo en Shakira.
Jennifer Lopez is niet slank
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 15:54
Elisaaa
Elisaaa is offline
dikke vrouwen kunnen zeker heel mooi zijn. Ik vind het allemaal gezeik dat vrouwen slank moeten zijn om aantrekkelijk te zijn voor een man. Zelf zitten die mannen over een paar jaar ook met een bierbuikje....
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:03
Dminor
Dminor is offline
Zo lang het niet te erg opvalt en stoort is het goed.
Oud 04-01-2003, 16:13
aquafemme
aquafemme is offline
ik vindt vrouwen met maatje 40/42 mooie vrouwen..

(ik val niet op vrouwen, maar die maat heb ik zelf ook)

en ben tevreden en mijn vriendje ook.....

Oud 04-01-2003, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Q schreef:
Jennifer Lopez is niet slank

nee praat meisjes maar weer ene minderwaardigheidscomplex aan (neit mij maar veel meisjes zijn erg vatbaar voor zulke opmerkingen!)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:48
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
nee praat meisjes maar weer ene minderwaardigheidscomplex aan (neit mij maar veel meisjes zijn erg vatbaar voor zulke opmerkingen!)
Als Jennifer Lopez dik is, is dat een teken dat ook dikke mensen gekozen kunnen worden tot Babe-van-het-Jaar of weet ik veel wat voor onzinnige tijdschriftenverkiezing... Dat geeft toch alleen maar hoop?
Oud 04-01-2003, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef:
Als Jennifer Lopez dik is, is dat een teken dat ook dikke mensen gekozen kunnen worden tot Babe-van-het-Jaar of weet ik veel wat voor onzinnige tijdschriftenverkiezing... Dat geeft toch alleen maar hoop?
Jennifer Lopez! Als zij als dik wordt gezien, en niet als slank.. dan ben ik dus echt een Olifant!!

in die zin is zo'n opmerking dus wel minderwaardigheiscomplex bevorderend
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 16:55
Verwijderd
Ik ben zelf niet heel erg dun, heb nogal een vol figuur maar ik merk dat het niet zoveel boeit meestal. De jongens waar ik mee omga vinden mollig over het algemeen mooier.
Zelf vind ik dunne meisjes niet echt heel erg mooi, maar meisjes met een mooi figuur, slank dus, vind ik vaak wel mooi. Molligere meisjes kunnen ook heel erg mooi zijn.
Maar uiteindelijk maakt het ook niet uit, heel cliché (het is niet voor niets een cliché) maar het gaat toch meer om het innerlijk en mensen die zo (/te) veel prioriteiten leggen bij het uiterlijk vind ik dan al niet meer de moeite waard, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 17:01
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Jennifer Lopez! Als zij als dik wordt gezien, en niet als slank.. dan ben ik dus echt een Olifant!!

in die zin is zo'n opmerking dus wel minderwaardigheiscomplex bevorderend
Dat snap ik wel, maar ik probeer die zin een beetje de andere kant op te praten.
Daarbij vind ik dat zij dus níet dik is. En jij, als Olifant in vergelijking met haar, zal ook wel meevallen.
Oud 04-01-2003, 17:02
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Rocksaan schreef:

Dit vind ik dus smerig. Ik prefereer tussen slank en een beetje stevig...want ja, OOK uiterlijk telt mee.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 17:10
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Kadaver schreef:
Dit vind ik dus smerig. Ik prefereer tussen slank en een beetje stevig...want ja, OOK uiterlijk telt mee.
er is imo toch wel een heel groot verschil tussen "niet mooi" en "smerig"...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 17:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Tatsu schreef:
Tsja, misschien gewaagd, maar zoals je jezelf omschrijft is subjectief... Je vind jezelf te dik? Je denkt dat mensen je uitlachen? Zoiets kan je nogal jezelf aantrekken, vooral als je onzeker bent.
Nou ik ben 1m74 en ik weeg bijna 100 kilo, dus het zit niet in m'n hoofd hoor. Ik ben 't echt. En ik zit er meestal ook niet mee, totdat iemand dus een rotopmerking maakt, en dan ga ik zitten denken en dan maak ik mezelf helemaal leip... Maar bij feesten met vrienden ben ik altijd degene die heen en weer staat te springen en mensen meesleurt in de polonaise
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Waaah, jij bent echt helemaaaal niet te dik zeg! Puh nee gewoon goed figuur hoor!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Waaah, jij bent echt helemaaaal niet te dik zeg! Puh nee gewoon goed figuur hoor!
nee ik vind mij ook niet dik hoor.. Maar was dus even als reactie op moenbase, want bij een kort truitje heb ik wel rolletje over mn broek.. en als hij niet zwaarder wil dan hemzelf, dan wil hij dus eigenlijk gewoon dun
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 17:47
@Moon
@Moon is offline
Je hoeft echt niet bang te zijn dat je niemand kan krijgen zoals velen hierboven al hebben gezegd. Een vriendin van mij is ook best wel dik ja... ze is maar ongeveer 1.65m en weegt volgens mij zelfs boven de 70 kg weet niet precies maar ze had iets van 80 kg gewogen veel te veel natuurlijk. Maar ze heeft echt een onwijs knappe vriend kunnen krijgen, gewoon een soort van fotomodelletje. Het gaat dus echt niet alleen maar om het uiterlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten