Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 13-01-2003 om 22:08. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Standaard Windows Messenger staat idd hidden in de componentenlijst... waarom 't MSN-plus er niet tussen staat... beats me... maar goed ik gebruik 't ook niet...
||
Citaat:
||
Citaat:
Daarom heb ik msn plus 2.0 en een blok viewer ![]()
|
MSN plus 2.0 rulez tha frikkin bucket. En dat omdat ik niet van MSN hou. Het kan inderdaad lange namen inkorten, het heeft een quicklock (ofzo) dat niemand op je msn kan maar je wel online blijft. Het beste vind ik dat je 1000(toch?) tekens kunt versturen. Ach dr zitten superveel functies op die het msnnen leuker voor de meiden kan maken, of rustiger voor de jongens. Msn is echt verwijfd :-ţ dit kan et een beetje mannelijker maken. Of nog erger
![]() Verwijderen? het stond er al, maar je snapte het nog niet? Start--->Instellingen--->Configuratiescherm--->Software zoek op: "Messenger Plus!" (ik weet niet of het ook zo heet bij de MSNplus! 1, maar wel bij 2.0 dus) Klik "Wijzigen/Verwijderen" de rest spreekt voor zich. Je hoeft het niet te verwijderen als je bang bent voor spy/adware, dat is dit niet. Eerder in dit topic wordt verwezen naar www.mess.be ik kom niet vaak op belgische webs, maar dit is de één van de beste imo. Die emoticontekendingapparaat is leuk! ![]()
||
Citaat:
|
Mensjuhs, ik weet niet of jullie dit allen weten, maar voor diegenen die msnplus!2.0 hebben, typ dit eens naar een maat die et ook heeft (of typ et gewoon, maar staat raar voor je vriend)
/shello /sdoh /skiss /sbrb /sevillaugh met "/sconfig" kun je ervoor kiezen om het uit te zetten, standaard staat het aan.
|
Ik snap nog steeds niet hoe ik t moet verwijderen, bij configuratiescherm staat het er niet bij (nee, ook niet bij software nee!)
Of is er dan in ieder geval een manier om het automatisch opslaan van alles gesprekken uit te zetten... ??
|
![]() |
|
fairyangel, dmsn, raad ik je af. ik weet niet waarom, ik doe et gewoon
![]() Tijgertjuh17, je computer vaag? alles? dat komt niet door msnplus, misschien heeft pietje knie wel via kazaa een leuk virusje erop gezet ![]() ssjpan, ![]()
|
msnplus2 vind ik heel onprettig werken.
ik had eerst 2.2 dat is (vind ik ) nog steeds de beste ![]() (invergelijking van msn 5.0 + msn+) Je heb geen banner Je heb geen groot vierkant dat het beeld verstroord Je heb geen file transfer ( wat toch al zowieso 9 van de 10 x mislukt ) Je heb geen 'typvertraging' Als ik wil iets typ komt het zo nu en dan 3 sec. later pas in het typvenstertje ![]() 2.2 is mooier in mn windows omgeving simpeler geen poespas geen gezeik geen smilies gewoon IM'en
Laatst gewijzigd op 10-03-2003 om 17:35. |
![]() |
|
ik weetnie of ik het goed zag maar ik dacht te zien dat je windows xp had en dan op de clasic instellingen. wil je dat die nieuw plus bij je xp past moe je de xp op normale xp instelingen zetten dan past ie wel bij je xp instelling
![]()
|
bambix schreef en ik antwoord.
-msnplus2 vind ik heel onprettig werken. Mwah ik gebruik het voor de logs vooral. -ik had eerst 2.2 dat is (vind ik ) nog steeds de beste ![]() Ik wilde eerst ook niet overstappen naar 3 nogwat. Ben op et moment bij 4.7 blijven hangen, die vind ik et lekkerst. -Je heb geen banner msn+... -Je heb geen groot vierkant dat het beeld verstroord Irritant, went, echtwaar. Kwestie van wennen, dan ben je klaar. -Je heb geen file transfer ( wat toch al zowieso 9 van de 10 x mislukt ) Oh? bij mij werkt et altijd. Traag internet? Toen ik een server ertussen had staan werkte het niet, maar dat was logisch. Server is nu weg en het gaat altijd perfect. -Je heb geen 'typvertraging' Hm traag internet? Nooit last hiervan. -Als ik wil iets typ komt het zo nu en dan 3 sec. later pas in het typvenstertje ![]() Das je computer. Had ik ook bij mn ouwe, geen last meer van met mn nieuwe. Ik geef toe dat zoiets simpels met alle trage computers moet kunnen, maargoed, er is een oplossing ![]() -2.2 is mooier in mn windows omgeving Geen windows xp dus. -simpeler Vanwege minder -ooksomshandige-opties -geen poespas Sja, ik ga inderdaad nooit samen met iemand tekenen ofzo dat mocht er imo wel uitblijven. -geen gezeik Zelfde als hierboven. -geen smilies View>Enable Emoticons hier kun je dat in elke msn uitzetten ![]() ![]() -gewoon IM'en Eh.. ook etzelfde als hierboven, je kunt er gewoon wat meer mee. Als microsoft da nie doe.. dan krijgen ze toch ook klachten, geen ontwikkeling meer blabla enzovoorts
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
JIJ zei dat ik een slome computer heb, wat dus niet is, en daarom had ik dat dus even neer gezet, ten tweede who cares dat de jouwe beter is.
|
![]() |
msn plus 2.0. is ni uitgelekt die is al uit en de x-tra toevoegingen kun je ook zien op http://www.mess.be en dan hebbie gelijk een soort gebruiks aanwijzing bij alle opties
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik suggereerde het, want het lijkt mij het enigste antwoord op die stelling, dr is dus iets goed mis. Enne, over dat 2e, I do ![]()
||
Citaat:
of in het chatvenster zelf zit geloof ik ook nog op een optie Plus-> en dan staat er iets met loggen ![]() ik weet het niet precies maar vraag AJMouse maar , want die is er zo verzot op ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[MSN] MSN Live en MSN Plus Live vraagje KiMZz | 5 | 11-07-2006 18:56 | |