Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() (ik moest ff lachen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
------------------ Fuck with the best; die like the rest
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ben het volledig met je eens ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Zo is dat!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe kom je er trouwens bij om dat te zeggen? Ik meen me niet te herinneren dat ik in mijn eerste post iets heb gezegd over de herkomst van mij (uitgaans)geld... maar om je vraag, nee, je ronduit lompe vooroordeel dat alle kakkers alleen maar hun ouders' geld uitgeven, te weerleggen: Ik werk naast mijn studie rechten zo'n 10 uur per week. Daarvan kan ik mijn uitgaan betalen. De studiefinanciering die ik elke maand krijg maak ik volledig op aan kleding. Toevallig hebben mijn ouders voldoende geld om mijn studie, de boeken etc. van mij en mijn broertje volledig te bekostigen. Is daar wat mis mee? En is er wat mis mee, dat ik graag in een café onder mensen zit die ik normaal vind? Nee toch? En Esmée: thnx! ------------------ Intelligent life beyond this planet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Liever een heftige discussie dan de vraag waar je die nieuwe golfstick hebt gekocht? Ach, over smaak valt niet te twisten he? groetjes Daphne |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dobby: Je hebt helemaal gelijk. Over smaak valt niet te twisten. Daarom vind ik het ook zo irritant dat mijn eerste post hier meteen een aantal maal word gequote/aangevallen terwijl ik eigenlijk alleen mijn eigen standpunt geef. Zoals jij al zegt, da's mijn smaak, en meteen word er een waardeoordeel over gegeven. Dat vind ik jammer.
Stijntje_2000: Die line komt idd uit Voyage van Yahel, ik vind het één van de beste nummers ooit. Als je tijd hebt moet je eens de volledige vinylversie downloaden. Die is echt superrielekst. ------------------ Intelligent life beyond this planet |
![]() |
||
[quote]basje schreef:
Citaat:
Nee, klopt, maar ken jij mij wel dan? Als je mij meteen lekker makkelijk gaat lopen uitschelden weet ik allang met wat voor soort ik te maken heb. Alsof jij mij en nare man wel kent, alsof jij niet meteen je oordeel klaar had. ![]() [Dit bericht is aangepast door Esmée (17-01-2001).]
|
![]() |
Kakkers het is een klein groepje mensen die niemand moet. en dat is maar goed ook want ik moet ze ook niet hahahaahahaha
kutkakkers!!!!!! ze denken alleen gelukkig te kunnen zijn als ze een clk kunnen rijden of een vila hebben. en als ze dat niet hebben dan is het janken. en maar presteren op school net zoals pappie en mammie, en maar geen plezier maken zoals naar een party gaan en dan een dikke joint te roken en een keer lekker te neuken
|
![]() |
Hmmzz... voel me ineens geroepen om hierop te reageren:
Ik ben géén kakker en ten tweede is het feit dat alle hockeyers kakkers zijn een vooroordeel dat niet klopt. Toevallig was ik namelijk afgelopen zaterdag uitgenodigd voor een hockey-feest en het was gewoon top! Goede muziek, geen gezeik en niet minder lol dan met mensen die zogenaamd geen kakkers zijn. Allemaal vooroordelen. Waar gaat deze discussie eigenlijk over? Laat ook maar... ------------------ Liefde maakt meer kapot dat drank goed kan maken! --- Leven is het meervoud van lef.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij ons in Nijkerk is de kakkroeg VAIN, maar het valt in Nijkerk wel mee wat betreft kakkers...
|||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Prutsers die niks voorstellen ------------------ Fuck with the best; die like the rest
|
![]() |
Dat zgn. 'racisme' heb je overal; Als ik in mijn normale kleding naar een meer alto-achtige kroeg wil; laten ze me er niet in omdat ik niet oud genoeg ben,
100 meter verderop kom ik wel de club binnen :] Het is gewoon zo dat bepaalde bedrijven bepaalde doelgroepen hebben; en je kan niet iedereen screenen, dus generaliseren ze mensen naar hun looks, en daarom mag je sommige dingen niet in als je bepaalde schoenen aanhebt. het gebrabbel over geld van ouders is ook onzin, ik woon int Gooi :], en daar zijn zat mensen met genoeg centjes, mijn ouders zijn ook niet scheld bedeeld. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen zomaar alles krijgt, of op het geld van zijn/haar ouders teert Dat is echt een slecht stereotype 'kakker' (wat ook een erg fout scheldwoord is) Marc
||
Verwijderd
|
Citaat:
2 Jij moet dan maar een keer samen met mij een goeie ketser roken, moet je zien hoe ongelovelijk jij van de kaart onder de tafel ligt. 3 Moet jij maar eens aan m'n vriendin vragen wat ze van mijn kunsten wat dat betreft vind. Daar kun jij nog wat van leren. En ik doe het ook nog goed op school, is dat niet mooi? ------------------ Intelligent life beyond this planet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar jou zal ik dan ook nog wel uitlachen in mijn A8 met chauffer v/d zaak. spreek je over 10 jaar nog een keer, ok? ------------------ twee keer negen is ook achttien
|
Mensen, ff rustig he? Discussiëren ok, maar gedraag je wel een béétje normaal tegenover elkaar, bitte...
------------------ In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality!
|
![]() |
Als ras-kakker, (het Gooi, echt waar) heb ik hier eigenlijk maar heel weinig op te zeggen, behalve:
Nare man, Esmee en Prins (dat weet je): YOU ARE RIGHT! En Basje: 'Die like the rest' the best are too good for you. Liever vandaag dan morgen, of ga geld verdienen, en leer te leven! Groetjes, S. p.s. ik ga m'n golfclubs maar eens oppoetsen! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En toch ga je er op in, waardoor je eigenlijk net zo erg bent naar mijn mening. Als je het mij vraagt, ben je best een aardige gozer, maar een tikkeltje minder uit de hoogte (de "ik ben beter dan jij" houding) doen, verricht wonderen! groetjes Daphne |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan ben je pas zielig ------------------ Fuck with the best; die like the rest
|
![]() |
Je hebt wel een probleem of erg slechte ervaringen; want jij fikt mensen af, en zegt vervolgens noem me niet dom etc.
Je gaat er dus wel van uit dat ieders indruk van jou een dom ventje is zonder leven, best leuk eigenlijk om dat te zien. Ik snap ook niet dat je het argument aanvoert dat je werkt; want wat doet dat er nou weer toe ? Misschien ben je wel hamburgerflipper bij de McDonalds, nou dat is niet bepaald een intelligente baan he ? Marc (oja ik werk ook hoor; maar ik flip geen burgers)
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Valt me mee trouwens, dat ondanks behoorlijke verschillen van mening deze draad nog open is. Op Muziek bij de "alto-r&b" wars zou met 20 posts de draad al dicht zijn... ![]() Oja, en Dobby, bedankt dat je niet mee gaat schelden, je hebt gelijk, maar ik kan het gewoon niet laten om te reageren op bepaalde mensen hier... Citaat:
![]() ------------------ Intelligent life beyond this planet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik heb geen hekels aan kakkers, wel de manier waarop ze zich vaak gedragen. Maar dat kan, want dat heeeft iedereen wel eens ------------------ Fuck with the best; die like the rest
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 |