Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2001, 20:43
roosjes
roosjes is offline
ja die om 11 uur dicht gaat en waar al die kakkers komen. bij ons de karsenboom... bleh

------------------
het is niet eerlijk... waarom jij? het is een nachtmerrie, waaruit ik snel wil ontwaken. slaap zacht lieve paul.
Oud 13-01-2001, 21:54
Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
hebben wij niet

------------------
My name is Mystique... I will destroy all memories, all existance, and all dimentions... then I shall disappear as well...eternally!!
Oud 13-01-2001, 22:57
mickael
mickael is offline
in eindhoven is dat de royce!
Oud 14-01-2001, 02:47
dys
dys is offline
die hebbuh wij hier nie in Limbowlands

PROOOOOST!!!!!!!

------------------
Pray for death
Oud 15-01-2001, 12:33
Verwijderd
Citaat:
roosjes schreef:
ja die om 11 uur dicht gaat en waar al die kakkers komen. bij ons de karsenboom... bleh
Bespeur ik hier een lichte afkeur jegens kakkers? Kan ik niet begrijpen... bij ons heet het café waar de meeste (ik zal voor het gemak maar ff die stereotiepe uitdrukking gebruiken) kakkers komen, De Spaan. Vooral op vrijdagmiddag is het altijd supergezellig. 's Avonds ook altijd. Geen irritante kleine rotkinderen die een budget van 10 gulden voor de avond krijgen van hun ouders, geen nauwelijks Nederlands sprekende asociale ruziezoekers, en tenminste normale conversaties. Normaal bier (Hertog Jan of Hoegaarden) en er zit tenminste Davidoff in de sigarettenautomaat.

------------------
Intelligent life beyond this planet
Oud 15-01-2001, 14:09
Prins
Prins is offline
Citaat:
nare man schreef:
Bespeur ik hier een lichte afkeur jegens kakkers? Kan ik niet begrijpen... bij ons heet het café waar de meeste (ik zal voor het gemak maar ff die stereotiepe uitdrukking gebruiken) kakkers komen, De Spaan. Vooral op vrijdagmiddag is het altijd supergezellig. 's Avonds ook altijd. Geen irritante kleine rotkinderen die een budget van 10 gulden voor de avond krijgen van hun ouders, geen nauwelijks Nederlands sprekende asociale ruziezoekers, en tenminste normale conversaties. Normaal bier (Hertog Jan of Hoegaarden) en er zit tenminste Davidoff in de sigarettenautomaat.

(ik moest ff lachen no offense offcourse )
Oud 15-01-2001, 18:02
basje
basje is offline
Citaat:
nare man schreef:

Zielige patser, met geld wat je niet zelf verdiend hebt. Mietje....

------------------
Fuck with the best; die like the rest
Oud 15-01-2001, 21:15
Verwijderd
Ik lach jou gewoon uit, als ik later een goed betalende baan heb en CLK 230 rij, terwijl jij mijn hamburgerbakjes van tafel haalt en jaloers kijkt naar de gulden die ik in het bakje van de toiletjuffrouw heb gelegd.

------------------
Oud 15-01-2001, 22:11
basje
basje is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik lach jou gewoon uit, als ik later een goed betalende baan heb en CLK 230 rij, terwijl jij mijn hamburgerbakjes van tafel haalt en jaloers kijkt naar de gulden die ik in het bakje van de toiletjuffrouw heb gelegd.

Als je nu al te lui bent om voor je geld te werken, hoe kun je dan ooit een goed betalende baan hebben. Of betalen je ouders die ook, net als die auto die voor prutsers als jouw toch niet te bereiken is. Je zegt nou wel dat ik later in een hamburger tent werk, maar weet je wat voor werk ik wil doen, wat voor opleiding ik mee bezig ben, en hoe slim ik ben. Nee?? Weet je niet he...... NOU DAN

------------------
Oud 16-01-2001, 15:17
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:
Geen irritante kleine rotkinderen die een budget van 10 gulden voor de avond krijgen van hun ouders, geen nauwelijks Nederlands sprekende asociale ruziezoekers, en tenminste normale conversaties. Normaal bier (Hertog Jan of Hoegaarden) en er zit tenminste Davidoff in de sigarettenautomaat.

Go nare man!!
Ben het volledig met je eens

Oud 16-01-2001, 15:17
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:

Zo is dat!

Oud 16-01-2001, 16:37
basje
basje is offline
Citaat:
Esmée schreef:

Zo is dat!

Kakkers United Ja als je het alleen niet af kan, is klote he......

------------------
Oud 16-01-2001, 18:09
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
basje schreef:
Kakkers United Ja als je het alleen niet af kan, is klote he......
zielig ventje ben jij zeg
Oud 16-01-2001, 18:31
basje
basje is offline
Citaat:
Esmée schreef:
zielig ventje ben jij zeg
Smerige kutkakker, wat doe je wijs, je kent me niet eens...

------------------
Oud 16-01-2001, 19:45
Verwijderd
Citaat:
met geld wat je niet zelf verdiend hebt

Hoe kom je er trouwens bij om dat te zeggen? Ik meen me niet te herinneren dat ik in mijn eerste post iets heb gezegd over de herkomst van mij (uitgaans)geld... maar om je vraag, nee, je ronduit lompe vooroordeel dat alle kakkers alleen maar hun ouders' geld uitgeven, te weerleggen:

Ik werk naast mijn studie rechten zo'n 10 uur per week. Daarvan kan ik mijn uitgaan betalen. De studiefinanciering die ik elke maand krijg maak ik volledig op aan kleding. Toevallig hebben mijn ouders voldoende geld om mijn studie, de boeken etc. van mij en mijn broertje volledig te bekostigen. Is daar wat mis mee? En is er wat mis mee, dat ik graag in een café onder mensen zit die ik normaal vind? Nee toch?

En Esmée: thnx!

------------------
Oud 16-01-2001, 20:45
stijntje_2000
stijntje_2000 is offline
Citaat:
nare man schreef:

Goedzo, jij bent tenminste een expert op het gebied. En trouwens die Signature van jou is cool. Dat komt toch van Yahel - Voyage in Tiesto mix (Magik 6) ??

Oud 16-01-2001, 20:48
stijntje_2000
stijntje_2000 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Citaat:
met geld wat je niet zelf verdiend hebt

Hoe kom je er trouwens bij om dat te zeggen? Ik meen me niet te herinneren dat ik in mijn eerste post iets heb gezegd over de herkomst van mij (uitgaans)geld... maar om je vraag, nee, je ronduit lompe vooroordeel dat alle kakkers alleen maar hun ouders' geld uitgeven, te weerleggen:

Ik werk naast mijn studie rechten zo'n 10 uur per week. Daarvan kan ik mijn uitgaan betalen. De studiefinanciering die ik elke maand krijg maak ik volledig op aan kleding. Toevallig hebben mijn ouders voldoende geld om mijn studie, de boeken etc. van mij en mijn broertje volledig te bekostigen. Is daar wat mis mee? En is er wat mis mee, dat ik graag in een café onder mensen zit die ik normaal vind? Nee toch?

Laat die bas-vent toch. Ik ben het 100 % met je eens en die bas-vent zegt dingen zonder ze na te denken.

Oud 16-01-2001, 20:50
dobby
dobby is offline
Citaat:
nare man schreef:

Mag ik het even zeggen, je hoeft niet zo uit de hoogte te doen omdat je toevallig rechten studeert in Nijmegen en een rijke pappie hebt. Ik zit in Nijmegen op het Stedelijk Gymnasium in een klas vol types als jij en ik mag ze niet, maar ik zit er niet mee. Ook al ben ik geen kakker, ik kan nog heel normaal Nederlands spreken en meer dan 10 gulden op zak hebben, zelfs al ben ik 15 joh! Ik heb gewoon geen kakkersinstinct, krijg liever een leuke cd dan een nieuw sjaaltje.
Liever een heftige discussie dan de vraag waar je die nieuwe golfstick hebt gekocht?
Ach, over smaak valt niet te twisten he?
groetjes Daphne

Oud 16-01-2001, 21:56
Verwijderd
Dobby: Je hebt helemaal gelijk. Over smaak valt niet te twisten. Daarom vind ik het ook zo irritant dat mijn eerste post hier meteen een aantal maal word gequote/aangevallen terwijl ik eigenlijk alleen mijn eigen standpunt geef. Zoals jij al zegt, da's mijn smaak, en meteen word er een waardeoordeel over gegeven. Dat vind ik jammer.

Stijntje_2000: Die line komt idd uit Voyage van Yahel, ik vind het één van de beste nummers ooit. Als je tijd hebt moet je eens de volledige vinylversie downloaden. Die is echt superrielekst.

------------------
Oud 17-01-2001, 15:11
Esmée
Esmée is offline
[quote]basje schreef:
Citaat:
Smerige kutkakker, wat doe je wijs, je kent me niet eens...

Nee, klopt, maar ken jij mij wel dan?
Als je mij meteen lekker makkelijk gaat lopen uitschelden weet ik allang met wat voor soort ik te maken heb.
Alsof jij mij en nare man wel kent, alsof jij niet meteen je oordeel klaar had.

[Dit bericht is aangepast door Esmée (17-01-2001).]
Oud 17-01-2001, 16:04
-DeeJaY-
-DeeJaY- is offline
Kakkers het is een klein groepje mensen die niemand moet. en dat is maar goed ook want ik moet ze ook niet hahahaahahaha

kutkakkers!!!!!! ze denken alleen gelukkig te kunnen zijn als ze een clk kunnen rijden of een vila hebben. en als ze dat niet hebben dan is het janken.
en maar presteren op school net zoals pappie en mammie, en maar geen plezier maken zoals naar een party gaan en dan een dikke joint te roken en een keer lekker te neuken
Oud 17-01-2001, 16:16
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
-DeeJaY- schreef:
geen plezier maken

Ooit op een hockeyfeest geweest DeeJaY??
Je weet niet waar je het over hebt man.

Oud 17-01-2001, 16:52
RenT
RenT is offline
Hmmzz... voel me ineens geroepen om hierop te reageren:

Ik ben géén kakker en ten tweede is het feit dat alle hockeyers kakkers zijn een vooroordeel dat niet klopt.

Toevallig was ik namelijk afgelopen zaterdag uitgenodigd voor een hockey-feest en het was gewoon top! Goede muziek, geen gezeik en niet minder lol dan met mensen die zogenaamd geen kakkers zijn.

Allemaal vooroordelen. Waar gaat deze discussie eigenlijk over? Laat ook maar...

------------------
Liefde maakt meer kapot dat drank goed kan maken! --- Leven is het meervoud van lef.
Oud 17-01-2001, 16:57
beestje
beestje is offline
uhm zzzz zou het niet weten eigenlijk...

------------------
als je nou heel hard gaat rennen, dan heb je er nog niks aan
Oud 17-01-2001, 16:59
basje
basje is offline
Citaat:
-DeeJaY- schreef:
Kakkers het is een klein groepje mensen die niemand moet. en dat is maar goed ook want ik moet ze ook niet hahahaahahaha

kutkakkers!!!!!! ze denken alleen gelukkig te kunnen zijn als ze een clk kunnen rijden of een vila hebben. en als ze dat niet hebben dan is het janken.
en maar presteren op school net zoals pappie en mammie, en maar geen plezier maken zoals naar een party gaan en dan een dikke joint te roken en een keer lekker te neuken
Thnx eindelijk iemand die me een beetje steunt

------------------
Oud 17-01-2001, 17:31
poki
poki is offline
Citaat:
roosjes schreef:

Das zeker kak!! Al die kakkers bij mij op school gaan daar ook naar toe... GATVER!!

Bij ons in Nijkerk is de kakkroeg VAIN, maar het valt in Nijkerk wel mee wat betreft kakkers...
Oud 17-01-2001, 18:20
Die hebben we niet in noordwijk(opluchting is groot)

------------------
De 1ste Bse-man? Het Moet Niet Gekker Worden!
Oud 17-01-2001, 18:34
basje
basje is offline
Citaat:
poki schreef:
Citaat:
roosjes schreef:

Das zeker kak!! Al die kakkers bij mij op school gaan daar ook naar toe... GATVER!!

Bij ons in Nijkerk is de kakkroeg VAIN, maar het valt in Nijkerk wel mee wat betreft kakkers...
Karseboom sucks big time

------------------
Oud 17-01-2001, 18:39
basje
basje is offline
Citaat:
nare man schreef:

Ja, en als je verkeerde schoenen of iets dergelijks aan hebt, een verkeerde broek ofzo, word je door twee superracistiche uitsmijters 'vriendelijk'verzocht op te donderen, omdat ze anders hun klanten die het meest opleveren verliezen. En ik weet waar ik over praat. Het uiterlijk, kleding en zo gaat voor de mensen die erheen gaan. Ook al maak je het gezelliger en wordt het door mensen als jouw nog een beetje leuk, je hebt verkeerde schoenen dus je komt er niet in. Sorry, past niet bij ons toch al verneukte imago, zeggen ze dan.

Prutsers die niks voorstellen

------------------
Oud 17-01-2001, 19:41
Marcie
Marcie is offline
Dat zgn. 'racisme' heb je overal; Als ik in mijn normale kleding naar een meer alto-achtige kroeg wil; laten ze me er niet in omdat ik niet oud genoeg ben,

100 meter verderop kom ik wel de club binnen :] Het is gewoon zo dat bepaalde bedrijven bepaalde doelgroepen hebben; en je kan niet iedereen screenen, dus generaliseren ze mensen naar hun looks, en daarom mag je sommige dingen niet in als je bepaalde schoenen aanhebt.

het gebrabbel over geld van ouders is ook onzin, ik woon int Gooi :], en daar zijn zat mensen met genoeg centjes, mijn ouders zijn ook niet scheld bedeeld. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen zomaar alles krijgt, of op het geld van zijn/haar ouders teert

Dat is echt een slecht stereotype 'kakker' (wat ook een erg fout scheldwoord is)

Marc
Oud 17-01-2001, 22:03
Verwijderd
Citaat:
-DeeJaY- schreef:
en maar geen plezier maken zoals naar een party gaan en dan een dikke joint te roken en een keer lekker te neuken
1 Ik ga naar alle (grote) feesten. Sensation, Mysteryland, Innercity, ben d'r geweest. TE, ik ga d'r heen.

2 Jij moet dan maar een keer samen met mij een goeie ketser roken, moet je zien hoe ongelovelijk jij van de kaart onder de tafel ligt.

3 Moet jij maar eens aan m'n vriendin vragen wat ze van mijn kunsten wat dat betreft vind. Daar kun jij nog wat van leren.

En ik doe het ook nog goed op school, is dat niet mooi?

------------------
Oud 17-01-2001, 22:43
basje
basje is offline
Citaat:
nare man schreef:
1 Ik ga naar alle (grote) feesten. Sensation, Mysteryland, Innercity, ben d'r geweest. TE, ik ga d'r heen.

2 Jij moet dan maar een keer samen met mij een goeie ketser roken, moet je zien hoe ongelovelijk jij van de kaart onder de tafel ligt.

3 Moet jij maar eens aan m'n vriendin vragen wat ze van mijn kunsten wat dat betreft vind. Daar kun jij nog wat van leren.

We weten nou wel dat je jezelf almachtig vind

------------------
Oud 18-01-2001, 00:01
-DeeJaY-
-DeeJaY- is offline
[QUOTE]nare man schreef:
[B] 1 Ik ga naar alle (grote) feesten. Sensation, Mysteryland, Innercity, ben d'r geweest. TE, ik ga d'r heen.

Dan hoop ik jou niet tegen te komen want dan kots ik heel de jaarbeurs vol!!!!

Oud 18-01-2001, 13:36
iertje
iertje is offline
beursplein 5...allemaal bralletjes...heerlijk...hockey
Oud 18-01-2001, 13:38
hmdejonge
hmdejonge is offline
Tsja men zegt dat de Vlaamsche Reus wel kak is, maar daar ben ik het niet echt mee eens (p.s. dit is in Groningen), en trouwens wie bepaalt wat "kak" is? En wat is er mis mee? Respecteer de medemens gewoon!
Oud 18-01-2001, 14:22
Prins
Prins is offline
Citaat:
basje schreef:
Als je nu al te lui bent om voor je geld te werken, hoe kun je dan ooit een goed betalende baan hebben. Of betalen je ouders die ook, net als die auto die voor prutsers als jouw toch niet te bereiken is. Je zegt nou wel dat ik later in een hamburger tent werk, maar weet je wat voor werk ik wil doen, wat voor opleiding ik mee bezig ben, en hoe slim ik ben. Nee?? Weet je niet he...... NOU DAN

als ik tegen deze gast hier in zou gaan, zou ik minimaal 3 A4-tjes nodig hebben.
Maar jou zal ik dan ook nog wel uitlachen in mijn A8 met chauffer v/d zaak.
spreek je over 10 jaar nog een keer, ok?

------------------
twee keer negen is ook achttien
Oud 18-01-2001, 15:35
McCaine
McCaine is offline
Mensen, ff rustig he? Discussiëren ok, maar gedraag je wel een béétje normaal tegenover elkaar, bitte...

------------------
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality!
Oud 18-01-2001, 16:53
Sandro
Sandro is offline
Als ras-kakker, (het Gooi, echt waar) heb ik hier eigenlijk maar heel weinig op te zeggen, behalve:

Nare man, Esmee en Prins (dat weet je): YOU ARE RIGHT!

En Basje: 'Die like the rest' the best are too good for you. Liever vandaag dan morgen, of ga geld verdienen, en leer te leven!

Groetjes,

S.
p.s. ik ga m'n golfclubs maar eens oppoetsen!
Oud 18-01-2001, 18:32
dobby
dobby is offline
Citaat:
nare man schreef:

Ik kan het niet laten om te zeggen, maar ik vind dat je een beetje verwaand overkomt! Kijk, dat veel mensen zo debiel op jouw reacties hier reageren, is hun probleem, daar sta je dan toch boven?
En toch ga je er op in, waardoor je eigenlijk net zo erg bent naar mijn mening.
Als je het mij vraagt, ben je best een aardige gozer, maar een tikkeltje minder uit de hoogte (de "ik ben beter dan jij" houding) doen, verricht wonderen!
groetjes Daphne
Oud 18-01-2001, 20:24
Itsme
Itsme is offline
Citaat:
mickael schreef:
in eindhoven is dat de royce!
Nietes,..dat is toch zeker The Barrel...nou vooruit..allebei.
Oud 18-01-2001, 22:24
HiTTMaN
HiTTMaN is offline
In Venlo is het de Locomtief, daar komt de hele hockeyvereniging bij elkaar.
Oud 19-01-2001, 04:55
basje
basje is offline
Citaat:
Sandro schreef:
Als ras-kakker, (het Gooi, echt waar) heb ik hier eigenlijk maar heel weinig op te zeggen, behalve:

Nare man, Esmee en Prins (dat weet je): YOU ARE RIGHT!

En Basje: 'Die like the rest' the best are too good for you. Liever vandaag dan morgen, of ga geld verdienen, en leer te leven!

Groetjes,

S.
p.s. ik ga m'n golfclubs maar eens oppoetsen!
Val dood, ga lekker bij je medekakkers slijmen en denken dat ik dom ben en geen leven heb, en met zijn allen doen of jullie gelukkig zijn, terwijl alleen geld niet gelukkig maakt. En ik werk, zit op de HAVO, en vermaak me best, dus je kan niet zeggen dat ik dom,of geen leven heb, alleen omdat ik een mening heb die tegen de jouwe ingaat.
Dan ben je pas zielig

------------------
Oud 19-01-2001, 10:29
Marcie
Marcie is offline
Je hebt wel een probleem of erg slechte ervaringen; want jij fikt mensen af, en zegt vervolgens noem me niet dom etc.

Je gaat er dus wel van uit dat ieders indruk van jou een dom ventje is zonder leven, best leuk eigenlijk om dat te zien.

Ik snap ook niet dat je het argument aanvoert dat je werkt; want wat doet dat er nou weer toe ? Misschien ben je wel hamburgerflipper bij de McDonalds, nou dat is niet bepaald een intelligente baan he ?

Marc (oja ik werk ook hoor; maar ik flip geen burgers)
Oud 19-01-2001, 11:52
Verwijderd
Citaat:
basje schreef:

Dan ben je pas zielig
Mag ik je d'r even aan herinneren dat JIJ degene was die meteen begon met "je geeft je ouders' geld uit..." terwijl ik niks zei over de herkomst ervan? Zo'n beetje iedereen in deze draad is het er nu wel overeens dat met jou niet normaal te discussiëren valt. Je begon überhaupt meteen met een vooroordeel tegenover kakkers. Dus STFU.

Valt me mee trouwens, dat ondanks behoorlijke verschillen van mening deze draad nog open is. Op Muziek bij de "alto-r&b" wars zou met 20 posts de draad al dicht zijn...

Oja, en Dobby, bedankt dat je niet mee gaat schelden, je hebt gelijk, maar ik kan het gewoon niet laten om te reageren op bepaalde mensen hier...

Citaat:
Sandro schreef:
ik ga m'n golfclubs maar eens oppoetsen!
LOL

------------------
Oud 19-01-2001, 12:33
basje
basje is offline
Citaat:
Marcie schreef:
Je hebt wel een probleem of erg slechte ervaringen; want jij fikt mensen af, en zegt vervolgens noem me niet dom etc.

Je gaat er dus wel van uit dat ieders indruk van jou een dom ventje is zonder leven, best leuk eigenlijk om dat te zien.

Ik snap ook niet dat je het argument aanvoert dat je werkt; want wat doet dat er nou weer toe ? Misschien ben je wel hamburgerflipper bij de McDonalds, nou dat is niet bepaald een intelligente baan he ?

Marc (oja ik werk ook hoor; maar ik flip geen burgers)
Waarom beoordeel je mij op die manier, hoe kun jij weten hoe slim ik ben, WAT VOOR WERK ik doe, en ga doen, want dat bedoelde ik eigenlijk. Ik ga er ook niet vanuit dat iedereen denkt dat ik een zielig leven heb, ik vind alleen dat Nare Man dat zo stelt. Okee...

En ik heb geen hekels aan kakkers, wel de manier waarop ze zich vaak gedragen. Maar dat kan, want dat heeeft iedereen wel eens

------------------
Oud 19-01-2001, 12:42
Multilot
Multilot is offline
heeft het veel zin dan, om mensen in hokjes te stoppen? nee he? vind ik ook niet. Bij ons is het Red Dog, en dat kan best heel gezellig zijn, en ik ben geen kakker, al zou me dat ook geen f*ck schelen
Oud 19-01-2001, 14:07
car-oo
car-oo is offline
tsssssssssss
Oud 19-01-2001, 14:24
*Michel*
*Michel* is offline
Hier in limburg (vooral Maastricht) zit het vol met kakkers..

Gezellige sfeer, goede zuipers en levensgenieters
Oud 19-01-2001, 15:26
basje
basje is offline
Citaat:
*Michel* schreef:
Hier in limburg (vooral Maastricht) zit het vol met kakkers..

Gezellige sfeer, goede zuipers en levensgenieters
Je stopt mensen in vakjes, kun je niet maken

------------------
Oud 19-01-2001, 19:14
basje
basje is offline
En Limburgers zijn toch doorgaans geen kakkers?

Regels voor berichten