Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wat vertelt Bar jou allemaal??
![]() ![]() ![]() en waarschijnlijk ken k marmotje nie, ik zit in 'de Kliniek' en das pas vanaf 19 en zij is 18(als k r info mag geloven dan)
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb btw geen specifieke vragen (heb de site doorgelezen tijd terug), 'k vraag me alleen af hoe het er is in het algemeen...niet voor mezelf, maar een vriendin gaat er heen (klinkt stom, sorry) en ik vraag me af waar ze terecht komt, zeg maar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zit er ook ben benieuwd wie jij bent groetje rabit1 |
![]() |
|
Ik heb ervaring met JPC De Kreek in Dordrecht van de stichting De Grote Rivieren. Zijn ook normale ziekenhuizen van en zo.
Ik heb trouwens nog op letteren een verhaal staan over een dag in de kliniek, zoals het er bij mij aan toe gaat/ging. Moet je gewoon ff zoeken op mijn naam en letteren. Liefs Caafiej
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ja ik zit daar nog steeds, maar over 2 maanden ben ik daar weg. heb in februari geloof ik nog ff op de crisis gezeten en nou zit ik weer op de dagbehandeling en ik ga lekker afbouwen. tgaat nu stukken beter (tenminste, afgelopen week weer minder maargoed). kga een nieuw leventje beginnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
sterkte!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Was dr ook zo snel mogelijk weer weg en ik was 15 dus ze mochten me geen RM geven, dus njah, daarna weer in Dordt gezeten 3,5 maanden ![]()
|
Nou ik dus ook de jutter
en ik mag afbouwen ben het ook compleet zat heb er nu een jaar gezeten daarvoor ook al ergens anders een paar maand het is nu klaar ![]() ben wel bang dat ik snel terug val mjaaah gewoon hopen dat het goed blijft gaan de rest ook sterkte etc etc etc kusssies het komt wel goed |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En euhmz...nahjah, ik vond ze zo streng daaro ![]() Toen ik daaro zat had ik echt heimwee naar de sociotherapeuten van Dordt ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Drugs & Alcohol |
Steeds meer blowers in problemen Wammus | 59 | 20-05-2006 10:18 | |
Vrije tijd |
Onderzoek Erasmus: Sportschutters minder agressief Verwijderd | 2 | 07-05-2005 10:28 | |
Liefde & Relatie |
Een beetje raar misschien maar.. Memphis Man | 100 | 10-03-2003 17:29 | |
Psychologie |
opname moucie | 38 | 18-02-2003 18:27 |