Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2003, 23:51
Shadina
Shadina is offline
Wie heeft daar ervaring mee?
Enne zeg er ook ff bij.. waarom diegene onbereikbaar is.

Laatst gewijzigd op 17-01-2003 om 23:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2003, 23:51
Verwijderd
*steekt vinger op*
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 23:52
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Morgan schreef:
*steekt vinger op*
En hoezo is hij onbereikbaar voor jou?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 23:54
[eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef:
*steekt twee handen op*
jammer genoeg
Oud 18-01-2003, 00:06
notbonefish
notbonefish is offline
nou, onbereikbaar in de zin dat ik het nooit door mijn dikke kop heb gekregen om haar ermee te confronteren. en nu durf ik niet weer contact te op te nemen. het is te lang geleden dat ik haar voor het laatst heb gezien
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 02:34
Verwijderd
lalala *steekt alles wat kan omhoog*
Gewoonweg omdat ik te mietig ben, ik help degene waar ik verliefd op ben altijd aan een vriendje om haar gelukkig te zijn, en ze is dus onbereikbaar omdat ze mij altijd als vriend en vertrouwenspersoon zien. Hartstikke leuk hoor, maar je wordt er beetje ziek van na 10 maanden en een stuk of 6 van dit soort gevallen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 02:55
[eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
Bazz schreef:
lalala *steekt alles wat kan omhoog*
Gewoonweg omdat ik te mietig ben, ik help degene waar ik verliefd op ben altijd aan een vriendje om haar gelukkig te zijn, en ze is dus onbereikbaar omdat ze mij altijd als vriend en vertrouwenspersoon zien. Hartstikke leuk hoor, maar je wordt er beetje ziek van na 10 maanden en een stuk of 6 van dit soort gevallen
Maar 10 maanden? Dat valt nog mee... Ik spreek over járen Maar het is inderdaad wel ontmoedigend ja

Offtopic: dat 'alles wat kan omhoog', da's best wel dubbelzinnig
Oud 18-01-2003, 04:09
Verwijderd
Citaat:
[eitje]Methuselah schreef:
Maar 10 maanden? Dat valt nog mee... Ik spreek over járen Maar het is inderdaad wel ontmoedigend ja

Offtopic: dat 'alles wat kan omhoog', da's best wel dubbelzinnig
Offtopic:
@ offtopic juh op zich wel
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 08:44
berteltje
berteltje is offline
Wie niet?

a) Onbereikbaar door stugge opvattingen van mn ouders Alhoewel dat niet echt de liefde is die hier wordt bedoeld, maar voor mij toch wel hele belangrijke vriend

b) Onbereikbaar doordat hij zich nog niet echt met meisjes bezighoudt. En dan ben je 20...

*gaat overigens over 2 verschillende personen*
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 09:19
Joy!
Joy! is offline
*steekt ook hand omhoog*

het duurt al bijna 17 maanden bij mij en dat werkt dus echt frustrerend.
een tijdje terug dacht ik dat ik het gevoel kwijt was, maar na een korte periode kwam het terug, alleen veel sterker. Ik durf het ook niet te vertellen wat komt omdat we hele goede vrienden zijn geworden en ik die vriendschap niet op het spel wil zetten.
daarmee maak ik het voor mezelf onbereikbaar
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 09:43
liefschatje
liefschatje is offline
voor mij is het nog niet lang een onbereikbare liefde, maar ik ben nu iets van 4 maanden verschrikkelijk verliefd op een meisje uit mijn klas maar ja, ze heeft al een vriend, dus dat is wel erg onbereikbaar!
Oud 18-01-2003, 10:01
Yolcu
Yolcu is offline
*steekt ook een vinger omhoog*

Tja jongens met een vriendin, daar moet je vanaf blijven heb ik altijd gezegd. Dus hou ik mezelf daar ook aan, maar gelukkiger word ik er niet van, om hun samen te zien ed.
Oud 18-01-2003, 11:36
Shadina
Shadina is offline
Maar zijn er ook mensen die verliefd zijn op iemand.. en dat diegene onbereikbaar voor diegene is.. omdat je denkt van.. hij wil vast iets beters.. hij/zij kan iedereen krijgen.. duss waarom zou ie mij nemen?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 11:40
love is life
love is life is offline
Citaat:
Shadina schreef:
Maar zijn er ook mensen die verliefd zijn op iemand.. en dat diegene onbereikbaar voor diegene is.. omdat je denkt van.. hij wil vast iets beters.. hij/zij kan iedereen krijgen.. duss waarom zou ie mij nemen?
ja ... ikke ...
Oud 18-01-2003, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef:
En hoezo is hij onbereikbaar voor jou?
Niet meer. Ben bijna 3 jaar verliefd geweest op een jongen die me hoogstens als goede klasgenoot zag :\
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 16:11
PlasTuut
PlasTuut is offline
1.5 jaar volgehouden, net doen alsof het alleen maar een hele goede vriend was....tot 1 maand geleden..... ..het had succes!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 16:49
Verwijderd
Mja.. ik ben alleen aan het begin van de middelbare school 'verliefd' geweest op een jongen die ik gewoon helemaal niet kende en die niet eens van mijn bestaan afwist

Maar dat was gewoon lekker veilig, ik kon helemaal wegdromen over hem, maar hoefde er verder niks mee te doen, want aan echt vreindjes was ik nog niet toe.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 17:02
Verwijderd
de eerste onbereikbare liefde duurde een aantal jaren. daarna een paar korte relaties die niets voorstelden, daarna weer 1 die een jaar of 2 duurde.. een korte tussenpauze met korstondige relaties, en dan weer 1 die nu iets van een jaar aan de gang is.

de eerste omdat hij een depressieve vluchteling was uit Rusland.

de tweede omdat hij een kindje had (toen 25 jr) en niet zo gek was op mij als ik op hem.

De derde was een Amerikaan, de enige wat echt wederzijdse liefde was.. maarja hij moest terug naar Amerika.

de vierde is een geheimpje, maar gelukkig ben ik me er nu van bewust dat diegene gewoon onbereikbaar is, en dat het waarschijnlijk geen echte liefde is.

onbereikbare liefdes zijn gewoon onwijs aantrekkelijk, tot je echt weet wat je wilt en jezelf gevonden hebt zeg mar.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 17:29
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Iedereen is onbereikbaar voor mij, dus ja, veel ervaring.

Ik weet niet wat ik altijd fout doe, maar ik eindig altijd met een gebroken hart en zonder een vleugje liefde. Ik heb serieus nog nooit iemand 'gehad' die van mij hield, of me überhaupt leuk vond. En daar wordt ik zó depressief van.

Té depressief. Heb geen zin meer in iets, wil alleen maar weg..
Oud 18-01-2003, 18:09
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef:
Iedereen is onbereikbaar voor mij, dus ja, veel ervaring.

Ik weet niet wat ik altijd fout doe, maar ik eindig altijd met een gebroken hart en zonder een vleugje liefde. Ik heb serieus nog nooit iemand 'gehad' die van mij hield, of me überhaupt leuk vond. En daar wordt ik zó depressief van.

Té depressief. Heb geen zin meer in iets, wil alleen maar weg..
Hey, kop op, zo slecht ben je toch niet Ook jij komt heus wel de goede tegen hoor daar ben ik niet bang voor.. maargoed mijn onbereikbare-liefde verhaal:

------

Heel mooi en lief meisje wat bij me in de HAVO/VWO brugklas zat.. Ik ben 3 jaar lang verliefd geweest, echt goed verborgen gehouden voor iedereen en voor haar, maar 't was niet wederzijds.

Dat wist ik eigenlijk al die 3 jaar dat het niet wederzijds zou zijn, het verbaaste me niet eens toen ze het me vertelde.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:10
Verwijderd
Jongens en meisjes ..
mannen en vrouwen ..
dit begint op Psychologie te lijken

Het schijnt dat als je je kut voelt, en daar (te lang) over nadenkt, je je nog kutter gaat voelen.

*krijgt trek in pizza* Ah, liefde voor eten .. zal die pizza ook van mij houden? Let's find out
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:13
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
******** schreef:
Jongens en meisjes ..
mannen en vrouwen ..
dit begint op Psychologie te lijken

Het schijnt dat als je je kut voelt, en daar (te lang) over nadenkt, je je nog kutter gaat voelen.

*krijgt trek in pizza* Ah, liefde voor eten .. zal die pizza ook van mij houden? Let's find out
Ohlalala, Pizza
Dat merk je wel aan je smaakpapillen, ********.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 19:23
lana
lana is offline
ben tot nu toe allleen nog maar op jongens gevallen die al een vriendin hadden of mijn niet motten.....tja
Oud 18-01-2003, 19:48
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
*steekt dr grote teen omhoog*

jupz....
kben eigenlijk helemaal weg van n jongens v 15
en die vond mij in t begin ook heel leuk,
maarre jah kwenie zo goed waardoor (of naja eigenlijk wel, zie lees mn eigen topic maar even door) maar kben m n btje 'kwijt'.
Niet helemaal maar ik wil me niet opdringen en hij doet zo 'relaxt' dat ik dan gauw zoiets heb van: vind hij me echt zo leuk dan? en idd hij kan vast beter krijgen!

knuffels....
Oud 18-01-2003, 19:55
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik heb er wel ervaring mee ja...
het ergste was toen ik zwaar verliefd was op een gekke jongen...en dan bedoel ik echt: g-e-k
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2003, 13:56
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
ik heb er wel ervaring mee ja...
het ergste was toen ik zwaar verliefd was op een gekke jongen...en dan bedoel ik echt: g-e-k
Hoezo was ie gek dan?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 20:15
Piccola
Piccola is offline
*steekt ook vinger op*

Omdat hij in Italië woont.. En na al die tijd ineens de afstand toch een probleem vindt en geen tijd meer voor me kan/wil (?) maken!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 20:17
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Shadina schreef:
Hoezo was ie gek dan?
ja: licht schizofreen en gedragsstoornissen
maar wel ongelofelijk interessant maar ja daar be je op zo'n moment niets mee
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 20:29
NielZ
NielZ is offline
Jep.
#1 woont 150 KM verderop en heb ik 4 jaar niet meer gezien (is ook wel weggezakt nu ), en #2 heeft al bijna 2 jaar een hele lieve vriend.
Oud 19-01-2003, 20:34
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Omdat hij een vriendin heeft en ik em daarom niemer zie
Oud 19-01-2003, 22:16
mood indigow
mood indigow is offline
jup..

omdat het de beste vriend van mijn ex is..
nja en ik te bang ben om uberhaupt actie te ondernemen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 22:48
Blenderhead
Blenderhead is offline
jah.... k weet niet eens waar britney spears woont....
Oud 20-01-2003, 17:14
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
birthmark schreef:
jah.... k weet niet eens waar britney spears woont....
Poor you..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 22:33
joaquadriesje
joaquadriesje is offline
Hij was een leraar van mij (ikke 17, hij 25) en ik heb hem benaderd, maar 't werd niks...
Oud 21-01-2003, 07:27
Verwijderd
onbereikbare liefde, dat ken ik ook
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 08:37
Anne
Anne is offline
Het is niet echt een échte liefde, maar ze is wel aardig onbereikbaar.
Oud 23-01-2003, 16:47
Jones
<- steekt vinger omhoog..

miss niet echt onbereikbaar, maar ik heb zeker het IDEE dat ze dat is..nu alleen nog even de moed bij elkaar zoeken om uit te vinden of ze ook echt onbereikbaar is...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 19:40
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
Citaat:
Unique schreef:
*steekt ook een vinger omhoog*

Tja jongens met een vriendin, daar moet je vanaf blijven heb ik altijd gezegd. Dus hou ik mezelf daar ook aan, maar gelukkiger word ik er niet van, om hun samen te zien ed.
auw,ik zit ook in zo'n situatie,al 1,5 jaar verliefd op jongen vant school enk durf m'n mond nie open doen tegen hem,hij vrijde 2 jaar maar deze zomervakantie was et uit met z'n vriendin,khad gehoord dat ie depri was dus ik dacht 'laat ik m effe met rust',nou dat had ik beter nie gedaan want nu vrijt ie weer met een ander al een hele tijd en das echt een marteling om hen dag in dag uit samen te zien. (mja ze zit ook bij ons op school en in vergelijking met andere belgische scholen is vrijen op het schoolplein wel toegestaan,erg pijnlijk om te zien dus).Nu besloot ik week geleden om hem te vergeten,en kdacht 'mischien lukt et' en ie was 3 dagen ziek maar sinds vandaag was ie terug,zei ik 'ik kijk nog 1 keer naar m en dan nooit meer',maar kwas direct weer verslaafd aan hem,kan hem gewoon niet vergeten...sinds ik verliefd werd op hem (lang geledne dus) heb ik met geen enkele jongen meer gevrijd omdak enkel die ene wil...en binnen 6 maand is ie afgestudeerd en zie ik em nooit meer terug.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 14:37
Verwijderd
Citaat:
debieltje nr 1 schreef:
auw,ik zit ook in zo'n situatie,al 1,5 jaar verliefd op jongen vant school enk durf m'n mond nie open doen tegen hem,hij vrijde 2 jaar maar deze zomervakantie was et uit met z'n vriendin,khad gehoord dat ie depri was dus ik dacht 'laat ik m effe met rust',nou dat had ik beter nie gedaan want nu vrijt ie weer met een ander al een hele tijd en das echt een marteling om hen dag in dag uit samen te zien. (mja ze zit ook bij ons op school en in vergelijking met andere belgische scholen is vrijen op het schoolplein wel toegestaan,erg pijnlijk om te zien dus).Nu besloot ik week geleden om hem te vergeten,en kdacht 'mischien lukt et' en ie was 3 dagen ziek maar sinds vandaag was ie terug,zei ik 'ik kijk nog 1 keer naar m en dan nooit meer',maar kwas direct weer verslaafd aan hem,kan hem gewoon niet vergeten...sinds ik verliefd werd op hem (lang geledne dus) heb ik met geen enkele jongen meer gevrijd omdak enkel die ene wil...en binnen 6 maand is ie afgestudeerd en zie ik em nooit meer terug.
sorry dat ik dit zeg, maar in een ander topic zei je hele andere dingen. Anyway, de manier waarop je van hem "af wilt kicken" klopt dus niet. "ik kijk nog maar 1x naar hem" laat wat mij betreft dat je op z'n uiterlijk valt en niet z'n innerlijk?
Sterkte ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 17:19
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
ik val niet enkel op z'n uiterlijk,zeker niet,ken genoeg jongens die mooi zijn maar geen leuk karrakter hebben en daar moet ik dus nix mee.maar tis gewoon zo dat als je die persoon terug ziet dat et weer is van 'oh nee,hier graak ik moeilijk over',wil ik erove rgraken dna mag ik niet meer om hem kijken want dan denk ik aan hem...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 03:54
westlander84
westlander84 is offline
ja, heb ik nu ook onbereikbaar door me eigen. we hadden wat en is pas uit. ik was denk te opdringeren sorry (s....) maar goed ze zegt dat ze niet meer van me houd. en ik wil der graag terug hoe doe ik dat terwijl het pas 3 dagen ofzo uit is (21ste jan0
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 10:48
Verwijderd
Ik dacht wel dat hij onbereikbaar was... Geestelijk is hij dat nog steeds best wel, maar toch lang niet zo onbereikbaar als ik gedacht had.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 10:53
mariekegirl
mariekegirl is offline
Citaat:
Ramlothiel schreef:
Ik dacht wel dat hij onbereikbaar was... Geestelijk is hij dat nog steeds best wel, maar toch lang niet zo onbereikbaar als ik gedacht had.
hehe lijkt mij wel...ik was verliefd op een jongen waarvan ik dacht dat er echt nooit wat tussen ons zou gaan gebeuren.
daar is 1,5 maand geleden verandering in gekomen en was du smet hem gegaanenzo,
nu ga ik af en toe als ik bij hem ben nog steeds met hem, maar ik heb niks vast met hem, beetje jammer, maarja hij heeft problemen enzo wat ik goed begrijp dus is logisch!
nu ben ik die verliefdheid van me af aan et zetten, maar ik vind het nog steeds fijn om met hem te zoenen enzo.
hij is dus nog steeds wel onbereikbaar maarja....
beetje onzin dit allemaal, maa rik wild ehet ff kwijt
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 14:57
46and2
46and2 is offline
Jep door leeftijdsverschil, letterlijk en figuurlijk onbereikbare liefdes (Nederland - Engeland), of doordat diegene zo'n werking op me had dat ik ECHT niet normaal meer kon functioneren. (eigenlijk kon ik daar toen helemaal niet om lachen )
Oud 01-02-2003, 15:02
sita15
sita15 is offline
nou onbereikbaar me snowboardleraar een lekker ding maar veel te oud ik 15 hij 24 en volgens sommige heeft tie een vriendin maar hij is echt lekkerrrrrrr
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 18:30
grmbl
grmbl is offline
Ja hier nog een, ik geloof dat ik nu al 18 maanden iets voor deze persoon voel, ook tijdens mn vorige vriend, maar toen was het wel veel en veel minder sterk, maar sinds dat dag dat die me dumpte waren ze meteen weer trug, nog sterker. Ik praat zo eens in de half jaar met mijn 'liefde' op feesten of omdat we dan toevallig met een activiteit op school bij elkaar zijn ingedeeld (hij zit een klas hoger) maar dat is het dan wel weer en IK WORD ER HELEMAAL GEK VAN! maar ondanks deze gevoelens zijn mn gevoelens voor mn ex nog niet weg, terwijl die al een nieuwe vriendin heeft
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 19:12
Verwijderd
Ja, een jaar lang verliefd geweest op een meisje wat onbereikbaar was: haar ouders waren streng islamitisch.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 19:30
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ja, een jaar lang verliefd geweest op een meisje wat onbereikbaar was: haar ouders waren streng islamitisch.
Dat heb ik nu al 3 keer gehad...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 20:58
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ikke.

Want ik ben zo lijp om altijd het onmogelijke te willen. En hij kan iedereen krijgen die tie wil. Dus waarom zou ie iets met mij willen?
en owjah.. hij is 3,5 jaar ouder en is denk ik niet geinterreseerd.
Ik ken em ook niet supergoed ofzo. Alleen via via en heb 1 keer met em gezoend..
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 15:10
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Ikke.

Want ik ben zo lijp om altijd het onmogelijke te willen. En hij kan iedereen krijgen die tie wil. Dus waarom zou ie iets met mij willen?
en owjah.. hij is 3,5 jaar ouder en is denk ik niet geinterreseerd.
Ik ken em ook niet supergoed ofzo. Alleen via via en heb 1 keer met em gezoend..

als je met em gezoend heb is hij dus niet meer onbereikbaar
Reageren

Regels voor berichten