Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wie niet?
a) Onbereikbaar door stugge opvattingen van mn ouders ![]() b) Onbereikbaar doordat hij zich nog niet echt met meisjes bezighoudt. En dan ben je 20... *gaat overigens over 2 verschillende personen* |
![]() |
|
*steekt ook hand omhoog*
het duurt al bijna 17 maanden bij mij en dat werkt dus echt frustrerend. een tijdje terug dacht ik dat ik het gevoel kwijt was, maar na een korte periode kwam het terug, alleen veel sterker. Ik durf het ook niet te vertellen wat komt omdat we hele goede vrienden zijn geworden en ik die vriendschap niet op het spel wil zetten. daarmee maak ik het voor mezelf onbereikbaar |
![]() |
|
![]() |
*steekt ook een vinger omhoog*
Tja jongens met een vriendin, daar moet je vanaf blijven heb ik altijd gezegd. Dus hou ik mezelf daar ook aan, maar gelukkiger word ik er niet van, om hun samen te zien ed.
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mja.. ik ben alleen aan het begin van de middelbare school 'verliefd' geweest op een jongen die ik gewoon helemaal niet kende en die niet eens van mijn bestaan afwist
![]() Maar dat was gewoon lekker veilig, ik kon helemaal wegdromen over hem, maar hoefde er verder niks mee te doen, want aan echt vreindjes was ik nog niet toe. |
![]() |
|
Verwijderd
|
de eerste onbereikbare liefde duurde een aantal jaren. daarna een paar korte relaties die niets voorstelden, daarna weer 1 die een jaar of 2 duurde.. een korte tussenpauze met korstondige relaties, en dan weer 1 die nu iets van een jaar aan de gang is.
de eerste omdat hij een depressieve vluchteling was uit Rusland. de tweede omdat hij een kindje had (toen 25 jr) en niet zo gek was op mij als ik op hem. De derde was een Amerikaan, de enige wat echt wederzijdse liefde was.. maarja hij moest terug naar Amerika. de vierde is een geheimpje, maar gelukkig ben ik me er nu van bewust dat diegene gewoon onbereikbaar is, en dat het waarschijnlijk geen echte liefde is. onbereikbare liefdes zijn gewoon onwijs aantrekkelijk, tot je echt weet wat je wilt en jezelf gevonden hebt zeg mar. |
![]() |
|
Iedereen is onbereikbaar voor mij, dus ja, veel ervaring.
Ik weet niet wat ik altijd fout doe, maar ik eindig altijd met een gebroken hart en zonder een vleugje liefde. Ik heb serieus nog nooit iemand 'gehad' die van mij hield, of me überhaupt leuk vond. En daar wordt ik zó depressief van. Té depressief. Heb geen zin meer in iets, wil alleen maar weg..
||
Citaat:
![]() ------ Heel mooi en lief meisje wat bij me in de HAVO/VWO brugklas zat.. Ik ben 3 jaar lang verliefd geweest, echt goed verborgen gehouden voor iedereen en voor haar, maar 't was niet wederzijds. Dat wist ik eigenlijk al die 3 jaar dat het niet wederzijds zou zijn, het verbaaste me niet eens toen ze het me vertelde. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jongens en meisjes ..
mannen en vrouwen .. dit begint op Psychologie te lijken ![]() Het schijnt dat als je je kut voelt, en daar (te lang) over nadenkt, je je nog kutter gaat voelen. *krijgt trek in pizza* ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat merk je wel aan je smaakpapillen, ********. |
![]() |
||
Citaat:
![]() jupz.... kben eigenlijk helemaal weg van n jongens v 15 en die vond mij in t begin ook heel leuk, maarre jah kwenie zo goed waardoor (of naja eigenlijk wel, zie lees mn eigen topic maar even door) maar kben m n btje 'kwijt'. Niet helemaal maar ik wil me niet opdringen en hij doet zo 'relaxt' dat ik dan gauw zoiets heb van: vind hij me echt zo leuk dan? en idd hij kan vast beter krijgen! knuffels....
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sterkte ofzo |
![]() |
|
![]() |
ik val niet enkel op z'n uiterlijk,zeker niet,ken genoeg jongens die mooi zijn maar geen leuk karrakter hebben en daar moet ik dus nix mee.maar tis gewoon zo dat als je die persoon terug ziet dat et weer is van 'oh nee,hier graak ik moeilijk over',wil ik erove rgraken dna mag ik niet meer om hem kijken want dan denk ik aan hem...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daar is 1,5 maand geleden verandering in gekomen en was du smet hem gegaanenzo, nu ga ik af en toe als ik bij hem ben nog steeds met hem, maar ik heb niks vast met hem, beetje jammer, maarja hij heeft problemen enzo wat ik goed begrijp dus is logisch! nu ben ik die verliefdheid van me af aan et zetten, maar ik vind het nog steeds fijn om met hem te zoenen enzo. hij is dus nog steeds wel onbereikbaar maarja.... beetje onzin dit allemaal, maa rik wild ehet ff kwijt |
![]() |
|
Jep
![]() ![]() ![]()
|
Ja hier nog een, ik geloof dat ik nu al 18 maanden iets voor deze persoon voel, ook tijdens mn vorige vriend, maar toen was het wel veel en veel minder sterk, maar sinds dat dag dat die me dumpte waren ze meteen weer trug, nog sterker. Ik praat zo eens in de half jaar met mijn 'liefde' op feesten of omdat we dan toevallig met een activiteit op school bij elkaar zijn ingedeeld (hij zit een klas hoger) maar dat is het dan wel weer en IK WORD ER HELEMAAL GEK VAN!
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ikke.
Want ik ben zo lijp om altijd het onmogelijke te willen. En hij kan iedereen krijgen die tie wil. Dus waarom zou ie iets met mij willen? en owjah.. hij is 3,5 jaar ouder en is denk ik niet geinterreseerd. Ik ken em ook niet supergoed ofzo. Alleen via via en heb 1 keer met em gezoend.. |
![]() |
||
Citaat:
als je met em gezoend heb is hij dus niet meer onbereikbaar
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
onbereikbare liefde Naru | 67 | 03-01-2008 11:15 | |
Muziek |
Songteksten over puberteit en/of onbereikbare liefde RedQueen | 10 | 24-04-2006 22:13 | |
Liefde & Relatie |
Onbereikbare liefde Mouilly | 42 | 18-02-2005 17:13 | |
Liefde & Relatie |
Verboden/onbereikbare liefdes droomkoningin | 41 | 29-07-2004 17:28 | |
Liefde & Relatie |
Het bewust zoeken van onbereikbare liefdes. juliettebinoche | 15 | 23-01-2004 11:58 | |
Verhalen & Gedichten |
onbereikbare liefde.. Miss Lovely | 4 | 21-11-2001 17:00 |