Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2003, 12:10
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Hallo, ik heb ff een vraag voor iemand anders.
Een meisje die weegt ongeveer 45-50 kilo maar ze is nogal slank vind ze en ze wilt aankomen..
Weten jullie hoe?? Ze eet al veel enzo maar ze komt maar niet aan. Heb je niet iets waarbij je juist sneller aankomt ofzoiets.

Bedankt
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 12:24
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
sporten
Oud 18-01-2003, 12:25
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef:
sporten
dat mag ze nog niet, ze heeft iets aan haar weefsels..... waardoor ze snel geblesseerd raakt en dat moet groeien..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 12:53
Dashja
Dashja is offline
Hi,

Ik moest zelf ruim een jaar geleden ook veel aankomen
(om binnen gelaten te worden in een kliniek)
En ik heb van die maaltijdvervangende shakes gedronken!
Maar ik heb daarnaast ook gewone (en iets meer dan gewone)
maaltijden gegeten..
Dus dan heb je eigenlijk dubbele maaltijden. Dat 3 keer op een dag. (Die shakes zijn wel heel vies, maar je weet waar je t voor
doet!)
Verder vooral de chocolade en de slagroom en chips niet ontwijken

Wens haar maar succes van me!
Liefs,
Dashja

Ps, als ik nog iets herinner, hoor je het nog wel!
Oud 18-01-2003, 13:23
ESCO
ESCO is offline
Zoek de zoek functie ik heb er al drie keer antwoord opgegeven.
Oud 18-01-2003, 13:32
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
nou alsje t echt wilt: eet veel vette dingen.. koekjes enzo.. en voed je maag vooral altijd als je honger hebt.. zo kom je aan.. hoe je t dr weer afkrijgt is een ander punt. tis msschien niet gezond maar wel heel effectief en t werkt snel
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 13:45
Verwijderd
Veel vette dingen eten heeft geen zin, is btw ook errug ongezond. Gewoon gezond eten, maar wel wat meer/vaker dan normaal. Zijn idd ook al veel topics over. Ze kan ook eens aan d'r huisarts vragen of ze doorverwezen kan worden naar een dietist.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 14:37
¤Aylin¤
¤Aylin¤ is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Veel vette dingen eten heeft geen zin, is btw ook errug ongezond. Gewoon gezond eten, maar wel wat meer/vaker dan normaal. Zijn idd ook al veel topics over. Ze kan ook eens aan d'r huisarts vragen of ze doorverwezen kan worden naar een dietist.
Inderdaad, het is erg gezond. Straks slippen je aderen nog dicht ofzo, ik zeg ook maar wat.
Maar ik denk eigenlijk dat er niet zo veel aan te doen valt, als ze al veel eet. Ik weeg zelf ook 45 kilo en ben er niet echt blij mee, maarja ik kan eten wat ik wil, en ik moet het er maar mee doen, want ik kom toch niet aan. Ze moet gewoon idd gezond eten, en meteen eten als ze al maar een beetje honger heeft, en niet even wachten, want wat dan het probleem is, is dat je lichaam dan het vet van je ''reserve'''neemt, en dat je dus daarom afvalt. Daarna is je hongergevoel al wel wat minder, terwijl je eigenlijk niks gegeten hebt...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 15:27
Verwijderd
veel koolhydraten eten geloof ik
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 15:49
Verwijderd
regelmatig eten. gewoon drie keer per dag.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 15:55
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
owwwww jawel.. dankzij vet eten ben ik aangekomen. k had al gezegd dat t nie gezond is enzo..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 16:03
Verwijderd
Citaat:
nogwatjuh schreef:
owwwww jawel.. dankzij vet eten ben ik aangekomen. k had al gezegd dat t nie gezond is enzo..
Ja, aankomen zul je wel doen, maar gezond is anders. Ik weet wat de gevolgen van vet (en veel) eten zijn, en geloof me, das niet prettig...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 16:10
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ja, aankomen zul je wel doen, maar gezond is anders. Ik weet wat de gevolgen van vet (en veel) eten zijn, en geloof me, das niet prettig...
ik ook.. alleen als je snel wilt aankomen kan je dat doen en als je je nieuwe gewicht hebt dan stop je en ga je weer trg naar je oude eetpatroon.. je gaat ehct nie dood vane en paar weken ongezonf eten
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:41
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
ook bepaalde producten meer gaan eten zoals

-vlees
-pindas
-vette vis

en om de drie uur zeker wat eten,ook melk drinken etc voor je gaat slapen helpt zeggen ze

tenminste las dit soort dingen in mens health

Rat
Oud 18-01-2003, 21:19
Verwijderd
Citaat:
nogwatjuh schreef:
je gaat ehct nie dood vane en paar weken ongezonf eten
De combi dood-ongezond eten vind ik niet zo...maar ja...ik denk dat je beter langzaamaan aan kunt komen, door meer en vaker te eten. Je moet natuurlijk niet alleen maar komkommer, tomaat en sla eten, maar heel de dag door patat, frikandellen, chips, chocolade enz. lijkt me ook wat overdreven.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 21:31
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
De combi dood-ongezond eten vind ik niet zo...maar ja...ik denk dat je beter langzaamaan aan kunt komen, door meer en vaker te eten. Je moet natuurlijk niet alleen maar komkommer, tomaat en sla eten, maar heel de dag door patat, frikandellen, chips, chocolade enz. lijkt me ook wat overdreven.
ja ok maar zo heb je wel sneller t effect wat je graag wilt en is t makkelijker om dr vanaf te komen.. op jouw manier krijg je dat je dr aan gewend raakt iets meer te eten dan je nodig hebt. en als je eenmaal op t gewicht zit dat je graag wilt is t moeilijker je hele dieet aan te passen.. als je een paar weekjes je dieet compleet omgooit en heel veel eet lijkt t mij veel makkelijker om em weer trug te veranderen dan na een half jaar pas.. nouwja dat ben ik dan maar weer
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 21:36
Verwijderd
Als slank zijn in je genen zit heb je meer aan je eetpatroon veranderen...ligt er dan dus aan waardoor dat meisje slank is.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 22:27
Mariebel
Mariebel is offline
Ik zou gewoon goed eten en voorlopig verder niets doen. Over een paar jaar word je vanzelf dikker en ben je blij dat je aanleg hebt om slank te zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 10:22
damaetas
damaetas is offline
allemaal van die hele voedzame dingen, banaan, hopen pasta, vervangingsmaaltijdenshakes (of hoe het mag heten) naast gewone maaltijden, veel koolhydraten (pasta dus en brood en friet en koek en zo van die dingen)
Mensen worden dikker als ze meer calorieën innemen dan ze verbruiken. Of die calorieën dan uit vetten komen of uit eiwitten of uit koolhydraten, heeft eigenlijk niet zo veel belang.
Oud 19-01-2003, 11:08
lake bodom
lake bodom is offline
hmm, khad dat zelf eerst ook... maar kben nu 17, bijna 18.. en kben toch no best aangekomen... wil nu liever er weer wat van af....
maar als zij goed en genoeg eet, dan moet ze op een gegeven moment wel aankomen hoor.... kwas eerst zelf namelijk ook heel dun enzo, maar werd vanzelf dikker toen ik net 17 was ongeveer
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten