Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2003, 16:13
R-J-N
R-J-N is offline
Wie gaat er volgens jullie dit jaar de Champions League winnen? Vind het dit jaar nogal tegenvallen, wel veel goede teams, maar weinig kwaliteit voetbal, ik zie Real bv NIET winnen...
Ikzelf als Manchester Utd supporter HOOP ManUtd, ma ja...
Oud 19-01-2003, 16:31
Bram
Bram is offline
AC Milan natuurlijk !! Fossa Dei leoni !!
Oud 19-01-2003, 17:18
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Arsenal.

Ze zitten bij ajax in de groep en gaan samen met ajax door, hoop ik, en dan winnen ze hem.
Oud 19-01-2003, 17:21
freggelfreak
freggelfreak is offline
denk ook ac milan,

arsenal is niet meer zo goed als in het begin van het jaar en met seaman in de goal kan je gewoon geen cl winnen.

man u is ook niet goed genoeg en real wint hem deze keer ook niet.

valencia is trouwens ook wel een grote kanshebber. valencia is gewoon goed
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 17:37
Verwijderd
Kanshebbers dit jaar denk ik: Real Madrid, Arsenal, Man Utd. en AC Milan geef ik de grootste kans. Maar ook Juventus, Inter en Valencia hebben nog wel een kans op winst van de Champions League.

Ik gok dat Arsenal wint van deze clubs. Al bijna het hele seizoen spelen ze goed. Eén mindere periode hebben ze gehad, maar buiten die periode veel gewonnen. Staan boven aan in de Premier League en in de Champions League doen ze het ook goed. Ga er ook vanuit dat ze tegen Ajax zeker 4 punten pakken.

Verder geef ik Real Madrid nog een grote kans. Niet zo'n geweldig begin van het seizoen, maar de laatste tijd weer erg goed bezig. Maar ik hoop dat ze niet wéér winnen. Ze hebben nu pas 1 punt in de groep, dus er zit een kans in dat ze het niet halen. Hangt vooral af van de twee wedstrijden in februari tegen Dortmund.

En dan natuurlijk nog Manchester United. Die doet ook elk jaar om de titel mee. De Italiaanse clubs (behalve AS Roma) doen het dit jaar ook weer eindelijk goed. Dus let daar ook goed op. En als laatste vond ik Valencia tegen Ajax heel goed spelen.

Voorspelling:
1. AC Milan
2. Arsenal
3/4: Internazionale en Real Madrid.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 17:53
Diesel
Diesel is offline
INTERNAZIONALE

Met of zonder Crespo.

Geen twijfel mogelijk.....
Oud 19-01-2003, 17:58
Krugdinho
Krugdinho is offline
AC Milano

die hebben een perfect team.
Oud 19-01-2003, 18:08
manutdpippo
manutdpippo is offline
ik hoop Man U,en ik geef ze wel een redelijke kans,hoewel ik milan meer kans geef.Maar laat in ieder geval arsenal nie winnen...
Oud 19-01-2003, 18:11
Krugdinho
Krugdinho is offline
in de halve finale komen in ieder geval:

arsenal
Ac Milan
Real Madrid
Man Unitid
Oud 19-01-2003, 18:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
AC Milan of Manchester United.
Oud 19-01-2003, 18:15
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
AC Milan of Manchester United.
geen mvv
Oud 19-01-2003, 18:17
Bram
Bram is offline
Citaat:
Diesel schreef:
INTERNAZIONALE

Met of zonder Crespo.

Geen twijfel mogelijk.....
Oud 19-01-2003, 18:26
R-J-N
R-J-N is offline
goh, ik vind dat er opmerkelijk veel mensen voor buitenlandse clubs zijn (ikzelf ook, ManU), maar het valt me nu in ene op...toch hoop ik dat als het ManU niet wordt het gewoon Ajax is die gaat winnen, niet die laffe Spaanse of Italiaanse clubs als Real, Inter of AC Milan....
Oud 19-01-2003, 18:27
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Bram schreef:
"Time will show everything."
Oud 19-01-2003, 18:28
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Jinx-Boy schreef:
goh, ik vind dat er opmerkelijk veel mensen voor buitenlandse clubs zijn (ikzelf ook, ManU), maar het valt me nu in ene op...toch hoop ik dat als het ManU niet wordt het gewoon Ajax is die gaat winnen, niet die laffe Spaanse of Italiaanse clubs als Real, Inter of AC Milan....
ik ben er niet voor maar ik geef ze gewoon de grootste kansen.
Oud 19-01-2003, 18:28
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Jinx-Boy schreef:
niet die laffe Spaanse of Italiaanse clubs als Real, Inter of AC Milan....
Huh? Waarom laf??

Man. United is laf.....
Oud 19-01-2003, 19:29
Verwijderd
Ja, gister opnieuw in de 90e minuut de wedstrijd gewonnen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 20:17
Bram
Bram is offline
Citaat:
Jinx-Boy schreef:
niet die laffe Spaanse of Italiaanse clubs als Real, Inter of AC Milan....
Mij lijkt dat je geen bal van voetbal kent !! Als je het spel van Milan en Real laf noemt kan je er al niet veel van weten
Oud 20-01-2003, 13:09
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Arsenal. winnende goal bergkamp
Oud 20-01-2003, 14:48
Boogie
Boogie is offline
Geen Italiaanse ploeg in ieder geval. Inter vind ik ook niet sterk genoeg, Roma is schandalig uit vorm en Juventus is niet meer wat het geweest is op Internationaal niveau. Milan doet het goed en heeft een sterk team, outsider dan maar.

Real Madrid is ook niet in vorm, maar dat kan nog komen. Het de ploeg met de beste voetballers. Manchester United begint speelt dit jaar eindelijk ook weer eens goed, die gaan wat mij betreft hoge ogen gooien. Barcelona heeft een goeie eerste ronde achter de rug, maar zal zoals gewoonlijk wel weer inzakken. Arsenal heeft internationaal nog weinig gepresteerd, in de CL was het net steeds niet. Ik denk ook nu dat ze het net niet hebben. Valencia is met zijn vooral defensief sterke ploeg ook een outsider.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 16:23
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
Bram schreef:
Mij lijkt dat je geen bal van voetbal kent !! Als je het spel van Milan en Real laf noemt kan je er al niet veel van weten
helemaal mee eens. hummm eeeeuh real aanvalen aanvallen aanvallen, barcelona hetzelfde, valencia ook. ac milaan ook. zelfs inter valt erg aan, dus wat wil je nu eigenlijk zeggen met laffe ploegen
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 17:28
Verwijderd
Citaat:
freggelfreak schreef:
...zelfs inter valt erg aan...
nou, ik heb het gezien in de wedstrijden tegen Ajax
beetje de counter zoeken, ook in de thuiswedstrijd.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 18:12
R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
freggelfreak schreef:
helemaal mee eens. hummm eeeeuh real aanvalen aanvallen aanvallen, barcelona hetzelfde, valencia ook. ac milaan ook. zelfs inter valt erg aan, dus wat wil je nu eigenlijk zeggen met laffe ploegen
Hetgeen laf is aan die clubs, is dat ze zich helemaal falliet kopen aan "laffe"spelers als Crespo, Figo noem maar op. En dan vooral de Italiaanse clubs, die vallen aan, scoren misschien, maar gooien dan meteen de wedstrijd op slot, dat valt bij de Spaanse clubs nog wel mee. Met laf refereer ik meer naar bv. Crespo tegen Ajax, gewoon een standaard laf doelpunt...hele wedstrijd nix doen, beetje hangen en dan 1 moment en er zijn mensen die zeggen, das juist mooi, 1 moment nodig hebben, maar ik vind dat niet, niet als je er niet voor vecht zeg maar...
Oud 20-01-2003, 19:33
Smartie
Smartie is offline
Barcelona, ze spelen k*t in de competitie maar in de CL halen ze het wel...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:45
karamba
karamba is offline
Ik hoop op Valencia. Ik kijk eigenlijk niet zo naar de ploegen, maar de spelers die erin zitten. Aimar is mijn abslote favoriet. Ik hoop dat hij dit jaar eens ECHT doorbreekt door Valencia naar de CL de loodsen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2003, 19:57
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
geen mvv
Nee jammer genoeg dit jaar niet, kan niet elk jaar feest zijn.
Oud 20-01-2003, 21:46
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
Jinx-Boy schreef:
Hetgeen laf is aan die clubs, is dat ze zich helemaal falliet kopen aan "laffe"spelers als Crespo, Figo noem maar op. En dan vooral de Italiaanse clubs, die vallen aan, scoren misschien, maar gooien dan meteen de wedstrijd op slot, dat valt bij de Spaanse clubs nog wel mee. Met laf refereer ik meer naar bv. Crespo tegen Ajax, gewoon een standaard laf doelpunt...hele wedstrijd nix doen, beetje hangen en dan 1 moment en er zijn mensen die zeggen, das juist mooi, 1 moment nodig hebben, maar ik vind dat niet, niet als je er niet voor vecht zeg maar...
ok nu heb je het alleen dus over de wedstrijd tegen ajax, maar tegen bijvoorbeeld newcastle was inter best wel erg aanvallend. en een wedstrijd dichtgooien kan ik best snappen. is ook logisch als je naar de belangen kijkt. er is geen enkele club die lekker blijft aanvallen aanvallen als ze hebben gescoord. je gaat niet met zijn allen naar voren, teveel belangen. ajax is toch ook nog niet echt iets om trots op te zijn qua spel (en ik ben wel een ajax-fan). resultaten zeer knap, maar het spel... tegen ol lyon en valencia was het wel erg verdedigend. ook laf spelend dus, maar het resultaat telt en we zijn er maar wat trots op.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 00:02
R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
freggelfreak schreef:
ok nu heb je het alleen dus over de wedstrijd tegen ajax, maar tegen bijvoorbeeld newcastle was inter best wel erg aanvallend. en een wedstrijd dichtgooien kan ik best snappen. is ook logisch als je naar de belangen kijkt. er is geen enkele club die lekker blijft aanvallen aanvallen als ze hebben gescoord. je gaat niet met zijn allen naar voren, teveel belangen. ajax is toch ook nog niet echt iets om trots op te zijn qua spel (en ik ben wel een ajax-fan). resultaten zeer knap, maar het spel... tegen ol lyon en valencia was het wel erg verdedigend. ook laf spelend dus, maar het resultaat telt en we zijn er maar wat trots op.
Ja, nah, goed, dan weet ik niet precies hoe ik je uit moet leggen wat laffe ploegen en spelers zijn, dat is gewoon een gevoel wat ik (en meerderen) heb...moeilijk uit te leggen dus....

veel mensen vinden Roy Keane laf, maar ik vind hem dus geweldig, wat ie voor United betekend(e), maar misschien als ie bij Liverpool of Arsenal speelde vond ik hem ook laf, zo vaag is het dus.......laf = vaag
Oud 21-01-2003, 10:50
freggelfreak
freggelfreak is offline
zal denk ik ook wel op vroeger gebasseerd zijn of hoe jij die clubs kent. ik heb bij de italiaanse teams ook een gevoel van laf voetbal, alleen is het niet zo.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 11:20
Bram
Bram is offline
Citaat:
Jinx-Boy schreef:
Ja, nah, goed, dan weet ik niet precies hoe ik je uit moet leggen wat laffe ploegen en spelers zijn, dat is gewoon een gevoel wat ik (en meerderen) heb...moeilijk uit te leggen dus....

veel mensen vinden Roy Keane laf, maar ik vind hem dus geweldig, wat ie voor United betekend(e), maar misschien als ie bij Liverpool of Arsenal speelde vond ik hem ook laf, zo vaag is het dus.......laf = vaag
sorry jongen maar als je ploegen 'laf' noemt wil ik daar wel gegronde commentaar op horen. Je hebt nu inter vermeld tegen Ajax, wat juist is, maar je noemt ook Real en Milan laf?
Ten eerst is het niet logisch als je voor staat dat je misschien iets behoudender gaat spelen?
Trouwens ten tweede, die ploegen spelen misschien iets behoudender maar hebben nog nooit in deze CL laf gespeeld ! Milan heeft in jaren zo offensief niet meer gespeeld, met Pirlo,Seedorf en Rui Costa op het middenveld en Rivaldo en Inzaghi/Shevchenko voorin EN offensieve vleugelbacks ! Eigenlijk hetzelfe voor Real . Ac Milan-Real was trouwens 1 vd meest hoogstaande matchen vd ganse CL. Dus je bent inderdaad erg vaag en onduidelijk bezig.
Oud 17-02-2003, 18:50
Verwijderd
Poll: Welke club wint de CL?[*]FC Barcelona[*]Internazionale[*]Bayer Leverkusen[*]Newcastle United[*]Arsenal[*]Ajax[*]AS Roma[*]Valencia[*]AC Milan[*]Lokomotiv Moskou[*]Real Madrid[*]Borussia Dortmund[*]FC Basel[*]Deportivo La Coruña[*]Manchester United[*]Juventus
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll gemaakt door: Diesel
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 18:54
Verwijderd
Hoewel ik hoop dat Ajax hem wint maar dit onwaarschijnlijk is, ga ik voor Valencia. niemand verwacht hun dit seizoen, en dan paf slaan ze toe.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 19:05
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
AC Milan of Real Madrid, maar omdat Real Madrid zwak in de poule is begonnen, ga ik voor AC Milan.
Oud 17-02-2003, 19:54
Verwijderd
Ik denk Arsenal, hoop Ajax en anders Valencia.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 22:19
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Finale Ajax-Real Madrid
Ajax op strafschoppen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 14:29
Roberto15
Roberto15 is offline
Ik hoop AS Roma... maar dat zit er niet echt in

ik denk dat AC Milaan een zeer goede kans maakt
Oud 19-02-2003, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Missy1234567890 schreef:
Finale Ajax-Real Madrid
Ajax op strafschoppen.
Missy is een meisje
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 19:08
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef:
Finale Ajax-Real Madrid
Ajax op strafschoppen.
nederlanders en strafschoppen
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 19:10
jeffry
jeffry is offline
arsenal, verreweg de beste ploeg in europa op t moment
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 19:21
Roberto15
Roberto15 is offline
en daar heeft Ajax maar mooi gelijk tegen gespeeld!
Oud 19-02-2003, 22:51
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Lokomotiv Moskva
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 09:34
AirRaid
AirRaid is offline
Basel
lekker met 1-0 gewonnen van La Courunia
Reageren

Regels voor berichten