Advertentie | |
|
![]() |
|
Geen Italiaanse ploeg in ieder geval. Inter vind ik ook niet sterk genoeg, Roma is schandalig uit vorm en Juventus is niet meer wat het geweest is op Internationaal niveau. Milan doet het goed en heeft een sterk team, outsider dan maar.
Real Madrid is ook niet in vorm, maar dat kan nog komen. Het de ploeg met de beste voetballers. Manchester United begint speelt dit jaar eindelijk ook weer eens goed, die gaan wat mij betreft hoge ogen gooien. Barcelona heeft een goeie eerste ronde achter de rug, maar zal zoals gewoonlijk wel weer inzakken. Arsenal heeft internationaal nog weinig gepresteerd, in de CL was het net steeds niet. Ik denk ook nu dat ze het net niet hebben. Valencia is met zijn vooral defensief sterke ploeg ook een outsider. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
veel mensen vinden Roy Keane laf, maar ik vind hem dus geweldig, wat ie voor United betekend(e), maar misschien als ie bij Liverpool of Arsenal speelde vond ik hem ook laf, zo vaag is het dus.......laf = vaag
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ten eerst is het niet logisch als je voor staat dat je misschien iets behoudender gaat spelen? Trouwens ten tweede, die ploegen spelen misschien iets behoudender maar hebben nog nooit in deze CL laf gespeeld ! Milan heeft in jaren zo offensief niet meer gespeeld, met Pirlo,Seedorf en Rui Costa op het middenveld en Rivaldo en Inzaghi/Shevchenko voorin EN offensieve vleugelbacks ! Eigenlijk hetzelfe voor Real . Ac Milan-Real was trouwens 1 vd meest hoogstaande matchen vd ganse CL. Dus je bent inderdaad erg vaag en onduidelijk bezig.
|
Verwijderd
|
Poll: Welke club wint de CL?[*]FC Barcelona[*]Internazionale[*]Bayer Leverkusen[*]Newcastle United[*]Arsenal[*]Ajax[*]AS Roma[*]Valencia[*]AC Milan[*]Lokomotiv Moskou[*]Real Madrid[*]Borussia Dortmund[*]FC Basel[*]Deportivo La Coruña[*]Manchester United[*]Juventus
Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier Poll gemaakt door: Diesel ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Nederland op weg naar EK 2008 Fides | 500 | 22-08-2007 22:55 | |
Vrije tijd |
Uefa cup 2006/2007 Stom Konijn | 286 | 20-05-2007 13:37 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten Deel II Gimme more beer | 500 | 20-01-2006 15:51 | |
Vrije tijd |
uitvoerder UEFA Champions League hymne Tejay | 2 | 26-06-2003 11:15 | |
Vrije tijd |
UEFA Champions League 2002/2003 Tofke_H | 52 | 28-05-2003 16:48 |