![]() |
||
Wow, dat is al weer lang geleden...
8 delen gehad, en counting. Ik heb een recente writersblock kunnen doorbreken (ik dank daarvoor Brad Pitt als Louis en Tom Cruise als Lestat vooral. Kenners weten waar ik het over heb) en dus heb ik weer wat schrijf-voer voor jullie... Eerst: [deel 1] [deel 2] [deel 3] [deel 4] [deel 5] [deel 6] [deel 7] [deel 8] Furthermore: Voor de mensen die nog niet weten hoe het werkt: het gegeven zinnetje/de gegeven zinnetjes moeten uitgewerkt worden tot een gedicht. Je bent vrij om de zinnetjes naar elke taal te vertalen, zolang het maar voor het merendeel van de DoP'ers begrijpelijk blijft (chinees is bijv geen keuze ![]() En ja, ik weet dat dat letterlijk gecopy-paste is van [deel 7], maar rond deze tijd heb ik totaal geen zin meer om nog veel zelf te typen. Mensen, ajuus, welterusten, en suc6. Breek je hoofd maar even over dit kleine zinnetje, waar je o zo veel mee kan: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|