Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar de film gaat daar dus op door en begint waar de serie ge-eindigd is. De financiering van The Pretender is plots stopgezet, en een andere zender heeft toen nog maar wat films gemaakt. |
![]() |
||
Citaat:
angel heb ik nooit gezien, dus daar kan ik weinig over zeggen en buffy heeft zo zijn voor en nadelen.. ik vond het laatst wel cool dat giles opeens magische krachten bezat ![]() en mjah.. buffy.. in het begin was het wel leuk dat ze al die lui ff in elkaar mepte.. maar nu word het meer en meer een taak die ze niet aankan, en het is niet echt boeiend meer. die karatetrapjes en houten stokjes heb ik nu wel gezien... ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Tja the pretender is heen en weer geslingerd tussen NBC, FOX, TNT. De films zijn van TNT...
ik zag op een gegeven moment een stukje op Canal + van één van de films... maar had dat niet door... ooooh stom... ik wil die films echt zien.. ![]() ![]()
||
Citaat:
Jarod: Michael T. Weiss Miss Parker: Andrea Parker |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welk liedje stond nummer 1 op jouw geboortedag? Verwijderd | 268 | 27-08-2004 21:17 | |
Films, TV & Radio |
De laatste aflevering van The Pretender Jeroentjuh | 0 | 28-07-2004 11:34 | |
Films, TV & Radio |
The Pretender (Terug vanaf 1 juni) Mu | 12 | 03-06-2004 21:43 | |
Films, TV & Radio |
The Pretender weer op TV! Evito | 17 | 14-04-2003 16:01 | |
Films, TV & Radio |
Pretender films... Sysy | 10 | 31-01-2003 13:38 | |
Films, TV & Radio |
The Pretender Verwijderd | 2 | 18-09-2002 22:00 |