![]() |
|
Verwijderd
|
ik vroeg me af in het topic "Ik blijf me verbazen over het feit dat seksueel contact steeds jonger voorkomt" hoeveel geslachtsrijpheid te maken had met sexueel gedrag... dus bij deze, een paar vragen, zodat ik een vergelijking kan maken
![]() hoe oud was je toen je geslachtsrijp werd? (oftewel, toen je voor het eerst ongesteld werd of voor het eerst een zaadlozing had) hoe oud was je toen je begon met masturberen? hoe oud was je toen je voor het eerst serieus wilde weten hoe sex zou zijn? hoe oud was je toen je voor het eerst vrijwillig sex had? oh, en als het niet of niet correct onder je nickname staat: ben je een jongen/man of een meisje/vrouw? bij mij zijn dat 13, 10, 14 en 16 Laatst gewijzigd op 25-01-2003 om 21:41. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hoe oud was je toen je geslachtsrijp werd?
in groep 8 was dat.. 12 ofzo hoe oud was je toen je begon met masturberen? jezus 8 jaar of vroeger.. niet dat ik wist wat ik deed maarja ![]() hoe oud was je toen je voor het eerst serieus wilde weten hoe sex zou zijn? 14 hoe oud was je toen je voor het eerst vrijwillig sex had? 15 |
![]() |
|
hoe oud was je toen je geslachtsrijp werd? (oftewel, toen je voor het eerst ongesteld werd of voor het eerst een zaadlozing had) 14 denk ik, maar dat is natuurlijk niet wanneer ik geslachtsrijp werd. Misschien was dat wel eerder.
hoe oud was je toen je begon met masturberen? 14 zoals hierboven dus hoe oud was je toen je voor het eerst serieus wilde weten hoe sex zou zijn? 1 dag jonger dan de leeftijd hierboven haha hoe oud was je toen je voor het eerst vrijwillig sex had? nog niet gebeurd ![]() Laatst gewijzigd op 25-01-2003 om 21:45. |
![]() |
|
13,5 hoe oud was je toen je begon met masturberen? 10 of 11 hoe oud was je toen je voor het eerst serieus wilde weten hoe sex zou zijn? ik denk dat ik een jaar of 16 was hoe oud was je toen je voor het eerst vrijwillig sex had? 17 ik ben een meisje ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
hoe oud was je toen je geslachtsrijp werd? (oftewel, toen je voor het eerst ongesteld werd of voor het eerst een zaadlozing had)
Precies vijftien ![]() ![]() hoe oud was je toen je begon met masturberen? Euh, elf ofzo? hoe oud was je toen je voor het eerst serieus wilde weten hoe sex zou zijn? Als in, ik was nieuwsgierig genoeg om het te proberen? 15. hoe oud was je toen je voor het eerst vrijwillig sex had? 16. oh, en als het niet of niet correct onder je nickname staat: ben je een jongen/man of een meisje/vrouw? En vrouw ![]() En er nog even bij: toen ik voor het eerst echt sex wilde, niet uit nieuwsgierigheid maar uit pure lust, en er dus echt klaar voor was -> 17. |
![]() |
|
hoe oud was je toen je geslachtsrijp werd? (oftewel, toen je voor het eerst ongesteld werd of voor het eerst een zaadlozing had)
11 hoe oud was je toen je begon met masturberen? ook 11 hoe oud was je toen je voor het eerst serieus wilde weten hoe sex zou zijn? 13 hoe oud was je toen je voor het eerst vrijwillig sex had? 13
|
12 hoe oud was je toen je begon met masturberen? ook 12 hoe oud was je toen je voor het eerst serieus wilde weten hoe sex zou zijn? 14 hoe oud was je toen je voor het eerst vrijwillig sex had? 14
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ben zoals genoemd wordt een laatbloeier
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. 11 3. 15 ongeveer 4. Jeeee zeg dat is alweer een tijd geleden. ![]() Ik was 18. |
![]() |
|
![]() |
geen idee hoe oud was je toen je begon met masturberen? 13 hoe oud was je toen je voor het eerst serieus wilde weten hoe sex zou zijn? 13 hoe oud was je toen je voor het eerst vrijwillig sex had? 16
|
![]() |
geen idee maar ik denk tussen 11 en 13 jaar ongeveer hoe oud was je toen je begon met masturberen? ook zoiets, tussen 11 & 13 hoe oud was je toen je voor het eerst serieus wilde weten hoe sex zou zijn? geen idee maar was vrij nieuwsgierig, zal ook daar ergens zijn maar ik gooi het op 13 hoe oud was je toen je voor het eerst vrijwillig sex had? 17 jarig oh, en als het niet of niet correct onder je nickname staat: ben je een jongen/man of een meisje/vrouw? Mannelijk figuur
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
1.Hoe oud was je toen je geslachtsrijp werd? (oftewel, toen je voor het eerst ongesteld werd of voor het eerst een zaadlozing had)
12 geloof ik... 2.hoe oud was je toen je begon met masturberen? doe ik eigelijk nooit 3.hoe oud was je toen je voor het eerst serieus wilde weten hoe sex zou zijn? 14 4.hoe oud was je toen je voor het eerst vrijwillig sex had? 15
|
Verwijderd
|
12 hoe oud was je toen je begon met masturberen? 13,5 hoe oud was je toen je voor het eerst serieus wilde weten hoe sex zou zijn? 16 hoe oud was je toen je voor het eerst vrijwillig sex had? Ligt eraan wat je onder sex verstaat ![]() |
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
13 hoe oud was je toen je begon met masturberen? 12 hoe oud was je toen je voor het eerst serieus wilde weten hoe sex zou zijn? dont know hoe oud was je toen je voor het eerst vrijwillig sex had? nog niet. oh, en als het niet of niet correct onder je nickname staat: ben je een jongen/man of een meisje/vrouw? man
|
12 hoe oud was je toen je begon met masturberen? 10 hoe oud was je toen je voor het eerst serieus wilde weten hoe sex zou zijn? 14 hoe oud was je toen je voor het eerst vrijwillig sex had? 16
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De zin en onzin van religie (afgesplitst vanaf seks) Verwijderd | 203 | 21-01-2013 10:21 | |
Liefde & Relatie |
wat doe je als je vriend je verneukt?!?! Verwijderd | 141 | 22-06-2004 21:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Seksualiteit |
hoe oud??? SuperWOMAN5000 | 15 | 06-04-2003 13:30 | |
Seksualiteit |
Rare vraag over aftrekken MatriX | 75 | 04-03-2003 00:14 |