Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Vandaag Engels gehad, maar was erg lastig deze keer. Vooral onderdeel B toen men ging discussieren over celebrities; de één sporak plat Amerikaans en de ander sprak zonder kunstgebit in (en was dus niet te verstaan). Was dus niet zo makkelijk...
|
![]() |
Ik vond engels kut gaan! mijn lerares had het meteen al nageken, ik had 17 fout van de 36.....een 4 ofzow dus denk k, btje jammer!
(ik heb trouwens VWO luistertoets gemaakt, ff voor de duidelijkheid!) liefs!
|
![]() |
ja errug he engels maarja t leven gaat dor (gelukkig!!) die prof. was idd echt NIET te verstaan dus ik geloof dat ze bij ons soepeler gaan rekenene... i hope so...misschien toch voldoende dan...overmorgen frans (vwo) whaaaaaaaaaa dat wordt volgens mij nog erger, iemand tips??
xxx en succes nog allemaal he ![]() margreet
|
Er was een onderdeel A en B. A ging over politiek, 1e gedeelte B over beroemt zijn (soms heeeel slecht te verstaan) en 2e gedeelte B (Di is het enogste met van die ontbrekende woorden, de rest waren gewoon meerkeuzevragen) ging over fossielen. Bij dit laatste was er een vervelend achtergrond geluid in het radioprogramma, een zaag, maar redelijk te volgen. Ik hoop dat je er wat aan hebt, Snufje. Ik kan je nog wel meer vertellen, maar niet nu, ik wordt nu naar bed gestuurt.
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Engels (VWO) vond ik wel aardig te doen. Duits was wel erg moeilijk. Zeker dat eerste onderdeel van A; wat praatten ze snel! En bij B kon ik mijn kop er totaal niet bijhouden....heel irritant...
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hey.. volgens mij is frans de officiële dag morgen (woensdag).. want ik mocht het van de secretaris eindexamen ook morgen maken
![]() maar oké.. mocht iemand het hebben: ik hou me aanbevolen ![]() verder zal ik proberen of ik 't haal om vanavond die toets in te scannen.. moet nog 4 hoofdstukken economie leren en zag dat 'r geen samenv. van stond hier op de site ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zal zorgen dat ik engels z.s.m. inscan.. het is wel alleen het opgavenblad maar je haalt al een vet hoger punt als je heel de opgaven al 'n x gelezen (en gesnapt!!) hebt..
als iemand van jullie dan kan kijken of ie wat kan onthouden van: frans VWO luisteren a.u.b... ![]() jaaa we helpen elkaar wel door het examen heen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb btw 13 fout ![]() nog meer die al weten hoeveel fout ze hebben? |
![]() |
|
vandaag (VWO) luistertoets frans gehad, en t was ronduit verschrikkelijk! velen zullen het vast wel met mij eens zijn
![]() engels en duits liepen bij mij ook al niet zo lekker, dus flink balen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
De luistertoets Frans van VWO was ook weer errug irritant, maar hij was net ietsje minder kl*te dan Duits... maar goed we zien wel. Nog 2 a 3 weken wachten...
Frans ging in ieder geval een gedeelte over sinaasappels, daar snapte ik echt geen zak van. Daarnaast gaat het over parachutespringen en een stukje over Quebec ofzo. Succes voor degene die nog moeten! ![]() |
![]() |
|
frans vwo ging inderdaad over quebec, over fransen en engelsen enzo. erg vaag.
toen kwam een meisje die vertelde over zeilen en parachutespringen. daarna kwamen geloof ik wat korte verschillende stukjes, echt heel vaag. toen kwam een meisje die vertelde over een zaak waarin zij werkte ofzo, en over ballet. daarna kwam wat over sinaasappels, en dat was het dacht ik. nouja, verder kan ik je er ook niet mee helpen, ging erg slecht bij mij. vond het moeilijk te volgen enzo.
||
Citaat:
Daar is een tabel voor, als je dus 34 vragen hebt en 4 goed, heb je 30 punten en bij 30 punten heb je dan een bepaald cijfer.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Luistertoets Amerikaans Engels mag dat wel? joept | 6 | 11-02-2012 16:40 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Luistertoets Frans 2010 lipio0 | 35 | 07-02-2010 20:46 | |