![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heb dat ook, en moest eerst gewoon heel veel dingen smeren, babyolie hielp dan het beste.. (en zalf op eczeemplekken) Daarna heb 'k een soort smeersel gekregen vd dermatoloog, misn kan je zoiets vragen?
|
Uierzalf verdunt de huid toch, net als eczeemzalf? Dat weet ik niet zeker hoor, maar zoiets staat me bij. In dat geval kun je het beter niet gebruiken, als het niet nodig is. Zeker mensen met een droge huid, hebben vaak ook nog een dunne huid.
|
![]() |
je kan bodylotion van Hermal proberen is tekoop bij de betere drogist tenmiste bij ons dan.... er zit geen parfum in en is voor de droge tot zeer droge huid speciaal voor gevoelige huid.. het werkt echt...
die droge huid kan trouwens door het weer komen ik heb er ook erge last van en het jeukt verschrikkelijk bij mij helpt Hermal goed... succes ermee |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
volgens mij is het wel goed voor droge huid... maar sowieso is iedere huid verschillend dus het is altijd een beetje uitproberen wat werkt. En anders ook niet gelijk op je gezicht testen. Verder is Purol ook wel goed, ook wel vet In ieder geval geen geparfumeerde crèmetjes gebruiken |
![]() |
|
Verwijderd
|
Koop van bijv. l'oreal een lotion tegen droge huid.
Lancaster heeft een O2 serie, de reinigingsmelk daarvan is ook heel goed tegen droge huid. Daar wordt je huid echt ongelooflijk zacht van. (Maar het is eigenlijk voor de oudere huid bedoeld ![]() En verder gewoon een goede vochtinbrengende creme kopen en je niet met te heet water wassen enzo. En voor de rest van je lichaam...er is een bodymilk (oid) van Biotherm.. dat zit in een grote, witte fles en die is heel relaxt. Dat blijft ook niet zo superklef aanvoelen ofzo, maar werkt wel heel goed. |
![]() |
|
ik heb zelf ook last van een droge huid, en ik heb ook nog eens last van eczeem. Bij mij helpen de middelen van Vichy erg goed voor mijn gezichtshuid. Ik heb Thermal S2 en het is echt een aanrader! Speciaal voor de droge, gevoelige huid...en ook nog eens hypoallgergeen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Droge huid, toch puistjes Jours Tristes | 12 | 26-02-2006 21:27 | |
Flora & Fauna |
Hond met jeuk en droge huid Mara | 9 | 17-10-2004 13:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Extreem droge huid Tizike | 19 | 24-07-2004 14:53 | |
Lichaam & Gezondheid |