Advertentie | |
|
![]() |
|
Hij gaat Donderdag 6 Februari in de Nederlandse bioscopen draaien.
http://forum.scholieren.com/showthre...light=releases Tegelijkertijd gaat ook AMEN. in premiere.
||
![]() |
Citaat:
![]() Based on the true story of Frank Abagnale Jr., a successful con artist who managed to pass himself off as several identities and the FBI agent hot on his trail. die man heeft d'r een boek over geschreven en hier zie je um met dicaprio: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
dicaprio speelt frank w abagnale jr. deze man heeft idd echt bestaan in de jaren 50.
hij heeft ook een boek geschreven; catch me if you can. nederlandse titel is makkelijk geld. een aanrader! sappig detail: de eerste man die hij had opgelicht was zijn vader toen hij 15 jaar was voor 3400 dollar. ![]()
|
Ik vond het een leuke film, inderdaad niet echt een bioscoopfilm. Ik vond hm ook iets te lang duren eigenlijk. Ik vond de relatie tussen carl en frank wel grappig
![]() ![]()
|
Op een iets te lange epiloog en een paar dubieus belichte scenes na is dit echt een ontzettend fijn wegkijkende film.
Goed gespeeld door DiCaprio en Hanks. Boeiend tot het eind ondanks de lange speelduur. Vooral de titelscene is echt prachtig om te zien en te beluisteren. Ik begin Spielberg steeds meer te waarderen.
|
![]() |
Catch me if you can viel me eerlijk gezegd mee, goed acteerwerk, maar wel een beetje langdradig. Idd niet echt een bioscoopfilm, eerder een film om lekker thuis op de bank te kijken. Goed verhaal, humoristisch en toch ook een tikje spannend. Leuk om gezien te hebben, maar geen topper.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoe dan ook, ik vond t een gezellige film, erg luchtig eigenlijk...en heb echt onwijs genoten ![]()
Laatst gewijzigd op 12-02-2003 om 16:50. |
![]() |
||
Citaat:
Zoals al gezegd duurt de film iets te lang en ik weet niet wat sommige dingen met het verhaal te maken hadden (Jennifer Garner's klein rolletje bijv.) maar het was een leuke film.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat is jouw favoriete film soundtrack? Love_Fulfilled | 91 | 29-01-2006 12:07 | |
Psychologie |
Muziek #2 Verwijderd | 497 | 19-04-2005 07:59 | |
Muziek |
welke liedjes op jou mp3? Jochem12 | 94 | 23-02-2005 12:12 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Verhalen & Gedichten |
catch me if you can/makkelijk geld Robert12 | 0 | 03-02-2003 19:30 | |
Films, TV & Radio |
wat vinden wij eigenlijk van Spielberg?? Silent Enigma | 19 | 18-02-2002 00:25 |