Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het iets onwijs liefs is...echt een superschattig kaartje of knuffeltje, waarvan hij weet hoe leuk ik het vind...dat ik echt kan zien dat hij z'n best heeft gedaan om het uit te zoeken...dan is er niet zoveel mis mee. ![]() Maar als het iets is wat echt zo uit de eerste & beste winkel gehaald is...het eerste wat hij tegenkwam ofzo...zo van "het moet maar weer", nee dan heb ik er echt een hekel aan... ![]() Maar dat heb ik sowieso heel snel als iets nep overkomt. Als je gewoon aan iets kunt zien, of aan hoe hij erover praat, je hoort dan de ondertoon "het moest maar weer, het was weer tijd voor een cadeautje, ik liep tegen dit op, dus..". Sorry, ik praat weer te ver door ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() jeugdhuis doet ook altijd antivalentineparty ![]()
|
kaartje naar me beste vriendin... omdat ze toch wel heel veel voor me betekent en het nu ff moeilijk heeft...
heb de kaart al gekocht ![]() heb eigenlijk nog nooit iets met valentijn gedaan ofzo... vond dat ik daar verandering in moest brengen... ![]()
||
Citaat:
![]() Waar vind ik vriendjes als jij? Of beter gezegd, hoe kopieër ik jou ideeen in mijn vriendje's hoofd? ![]()
|
mhhh..ik twijfel
mijn vriend zeurt telkens over mijn lichaam en dat vind ik zeer vervelend. Ik heb zoiets van: weetje wat jij kirjgt voor valentijn: een afkoelperiode. voor hem 10 anderen
||
Citaat:
het is nooit goed. Nu ben ik tevreden met mezelf ( je ziet tenminste geen botten meer) en begint hij. Ik laat me geen complex meer aansmeren
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat hij er dan nog over gaat zeuren ook...hij heeft het maar te accepteren. Het is juist hartstikke mooi en vrouwelijk. Ik wil zelf ook aankomen *zucht*.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Valentijnsdag. Missy | 88 | 16-02-2009 12:26 | |
Liefde & Relatie |
Wat doe jij met valentijnsdag??? Chasin' | 307 | 15-02-2007 20:09 | |
Liefde & Relatie |
Plannen voor Valentijnsdag sizz | 7 | 09-02-2006 18:24 | |
Lifestyle |
Valentijnsdag Bobby James | 9 | 31-01-2004 16:46 | |
Liefde & Relatie |
Wat doen of geven jullie met valentijnsdag? GeKKe PiEpErT | 5 | 28-01-2002 11:58 |