![]() |
|
![]() |
Jaa ik kan ze geloof ook laten zitten, ze zijn al aan 't door komen en hij heeft er nog niks van gezegd, dus denk ( lees: hoop) wel dat het goed zit
![]() ![]()
|
2 zijn d'r al helemaal door, die staan precies recht in 't rijtje.
een ander is al half doorgekomen en de laatste moet nog beginnen ![]() Bij m'n broer is d'r één getrokken en een ander wordt volgende maand getrokken. Het deed totaal geen pijn bij hem. Het was zogezegd uit voorzorgsmaatregelen: hij poetst heel slecht, laat staan die achterste kiezen. En als die dan gaan rotten nemen ze je hele gebit mee, zoiets was het ![]() Nou ja, bij mij mogen ze (zoals het er nu uit ziet) allemaal blijven zitten.
|
ik heb ze alle 4 niet meer.
bij mij zijn ze door een kaakchirurg verwijderd. eerst kreeg ik een hoop verdovingen, daarna werd het tandvlees doorgesneden, daarna werd er bot weggeboord, daarna werd de kies geboord en in 3en gespleten, daarna werden de stukjes er een voor een uitgehaald, daarna werd er gehecht. na een week zijn de pijnstillers op, en nieuwe leverden ze niet... dus dan ga je kapot van de pijn, je kan moeilijk je tanden van elkaar krijgen omdta alles stijf is, je hebt een vieze rot (letterlijk) smaak in je mond omdat je moeilijk kan poetsen. en na een paar weken voel je nog het bot dat weggehaald is. (tenminste ik denk dat dat het bot was, dat ik voelde)
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ben dus super blij dat ze er bij mij nog nie zijn,....en van mij hoeven ze ook niet te komen hoor,...ik heb het niet zo op tandartsen (dokters ook nie, maar goed |
![]() |
|
Niet elke tandarts is het zelfde he, de een vind ook al staan ze mooi in de rij ze er toch uit moeten. De ander laat ze zitten. Als ik zelf had mogen kiezen had ik ze ook laten zitten. Maar achteraf ben ik wel blij dat ze eruit zijn. Nu kan ik er tenslotte nooit geen last meer van krijgen..
||
Citaat:
![]() er werd niet gevraagd of ik het voorzichtig wilde vertellen ![]() nu is het gewoon realistisch ![]() en om gerust te stellen: vanaf dat je de 1e spuit krijgt, voel je een week niks meer van je kiezen hoor ![]() niet bij iedereen komen ze nog door, heeft met evolutie te maken ofzo iets.. de tandarts zei dat de mens ze vroeger nodig had voor vlees enz. en nu niet meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar; je voelt er tijdens het trekken dus (als het goed is ![]() Tip: wacht niet tot de verdoving uitgewerkt is, maar neem een uurtje daarvoor alvast een ibuprofen, dan voel je de pijn wat minder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Bij mij komen ze nog niet door, maar er zijn de laatste keer dat ik bij de ortho was, das nu ongeveer 1.5 jaar geleden, foto's gemaakt en daar zag je er 3 zitten, maar ze komen nog niet door. Ik heb liever niet dat ze weggehaald worden ,maar de tandarts heeft dat lieverd wel, en laat ik onze tandarts nou niet zo aardig vinden... Dat word nog een leuke discussie!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Twijfels na verwijderen verstandskies Daantje_0705 | 11 | 27-11-2012 18:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Verstandskiezen Verwijderd | 33 | 17-02-2008 13:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
tanden-topic Verwijderd | 51 | 19-11-2007 15:14 | |
Lichaam & Gezondheid |