Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dat heeft niet iedereen. En stel dat er 17000 users zijn dan vind ik dat echt niet veel. Als je vergelijkt met hoeveel mensen nog de gewone msn gebruiken. |
![]() |
|||||
Citaat:
msn is vele male bekender. msn is makkelijker te vinden. msn is standaard in windows(?) msn is makkelijk voor gebruikers die niets anders willen dan chatten. dmsn is/was moeilijker te vinden. ( je moet er maar van gehoord hebben) dmsn is een groot programma. (dat weerhoudt veel mensen er af om het te downloaden) dmsn start langzaam op. ( sommige mensen hebben ook gewoon geen geduld ![]() ![]() en dmsn is niet standaard in windows. dmsn heeft gewoon leuke opties(jah die zit in msn ook maar die moet je apart downloaden. zoeken. en hopen dat het werk. msnPlus 2.0 heb ik zelf ook geprobeerd. maar nee dank je. liever niet.) Citaat:
![]() Kijk dat het in java geschreven is, kan ik nix aan doen. maar dat is de reden dat het geheugen vreet. Citaat:
![]() (en de zin komt volgens mij wel over zoals je hem bedoelde:/) Citaat:
![]() Aangezien ik 3 x dmsn opnieuw moest downloaden. 1.2.1. versie moest opnieuw gedownload worden. en 1.2.2. ook maar nu niet meer (daar voor ook niet maar danny was bezig met een auto update en opstarten in 1 .exe file) en er zullen ook zat downloads zijn van mensen die het wilde proberen. --- dMSN is er ook voor andere platvormen. misschien dat dat een kleine voordeel is van het java gebruik ![]() [edit] ow en orion je avatar klopt niet meer ![]() ![]() ---- hmm als ik dit lees.. http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=338561 http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=358982 ![]()
Laatst gewijzigd op 30-01-2003 om 20:15. |
![]() |
|
mja dmsn is leuk en aardig, maar is geschreven in java...oftewel...vreet megaveel geheugen..
als je trouwens netmeeting wilt starten terwijl je dmsn gebruikt, houden ze er allebij mee op...dmsn gebruikt dll files van andere programmas..ook niet zo handig.. verder ziet het er leuk uit maar laat vaak sporen achter als je het programma minimaliseerd...ook een minpunt pluspunten zijn dat je kan achterhalen of iemand je blokkeerd en voor iedere gebruiker een eigen geluidje kan hebben...hoor je wie er online komt naja das mijn mening verder isset wel leuk dattet in java is.(tis trouwens nog in beta testing) want je kan het ook zelf aanpassen --tis gemaakt door 2 nederlandse jongens van gathering.tweakers.net bevat GEEN spyware -- |
![]() |
|
|