![]() |
|
![]() |
waarom zijn elektro en teknonog zo onbekend???
keiharde krakende bassen afkomstig uit synthesizers en harde beats uit een drumcomputer... heerlijk! waarom hoor je er bijna nooit iets over? houdt niemand daarvan? voor elektro, luister eens naar: legowelt - disco rout kraftwerk - autobahn koto - visitors i-f - space invaders are smoking grass zombie nation - kernkraft400 tekno kan je eigenlijk geen nummers opnoemen, je moet het zelf ervaren! ga naar www.freetekno.nl
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sjjjt! niet zegge
![]() Moe underground blijve ![]() Kraftwerk is wel doop, dat nummer van Zombie Nation vind ik dom en de rest ken ik eigenlijk niet. Maar zo heel onbekend is het allemaal niet hoor waar baseer je dat op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Electro is nu helemaal hot in de underground van New York. Techno is gelukkig nog altijd vrij underground, Laidback Luke, Carl Cox en Dave Clarke zijn wel de betere techno DJ's. Check voor goeie techno de oudere Shockers CD's ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Met oldschool bedoel ik dj Boonthunter en dat soort spul. Tekno worden vaak illegale party's georganiseerd,techno meer op de grote partys. Zit wel dicht aan de Dave clark's oude spul, die hij draaide op het begin van Shockers.
|
![]() |
by the way binnenkort kun je eigen elektro EN tekno
nummers van mijn site downen : www.maanstijl.tk of meet me op #070 IRCnet
|
![]() |
elektro en tekno hebben een zeker verband,
de experimentele beats met kraakjes en piepjes, als je op teknivals kijkt (en luistert) hoor je ook af en toe elektrro dingen zoals Legowelt die op teknival '01 in nederland speelde ![]()
|
oeh, ik hou van electro.
sommige electro is alleen zo ambient dat ik nooit weet of het electro of ambient is.. zoals dat album PS I love You van Kid606.. is echt compleet anders dan hun andere muziekjes. Leuke bands: Kid606 dus Flossie The Residents Mouse On Mars The Soft Pink Truth You Fantastic! blablabla
|
Ik luister nu naar http://62.210.162.212:8023 (winamp radio)
Tekno achtige shit...wel even wennen, maar daarna is het vrij leuk om naar te luisteren
|
kiko heeft ook hele vette elektro gemaakt
maar... fans opgelet 15 februari electronation in de amuse in amsterdam. vette feestjes en... elektro is in nederland ook allang vet hip en helemaal niet underground meer. de mazzo heeft zelfs een wekelijkse elektro avond... in alle kranten en tijdschriften is al geschreven over de zogenaamde "elektoclash" ik bedoel... zoiets kun je niet meer underground noemen dan. maarjaaa
|
![]() |
playlist:
legowelt - disco rout legowelt - gotoburg jacks legowelt - chokolecktrik 10.000 elektrovolt - everybody needs a ms10 rude 66 - out in style rude 66 - my 909 remix 10.000 elektrovolt - exp 10.000 elektrovolt - moon religion 10.000 elektrovolt - lego sex 10.000 elektrovolt - creeps in the disco solvent - my radio adult. - hand to phone legowelt - arpy our modular friend 10.000 elektrovolt vs refja - tekno mix voor een lekker elektro avondje ...
|
En of Techno / Tekno royale muziek is!
15 maart TEQNOLOGY! ![]() ![]() acid, club, drum & bass, (hardstyle), lounge, techno, tekno, (terror) Afgelopen zaterdag op een feestje geweest met o.a veel GOA en Acid wat voor de verandering ook erg kicke was. En waarom het nog niet zo bekend is? Omdat at beter is voor de liefhebbers en het niet de commerciele wereld in gaat wat ik ook erg jammer zou vinden. Cheers...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
beste mensen.. teknofeesten zijn illegaal.. en de politie doet dan ook alles om het tegen te gaan.. er zijn al acties geweest waar de politie nummerborden heeft genoteerd en de eigenaars van de autos hebben gebeld.. om meer info te krijge.. zelfs op het grote teknoforum waar de meeste feestbezoekers zitten zijn het noemen van systems en data van feesten verboden.. al deze info word via gsm of privee berichten versprijd
dit is geen paranoia.. er worden steeds meer feesten tegengehoude omdat er informatie is uitgelekt naar mensen die te roekeloos met deze informatie omgaan en het bijvoorbeeld op publieke fora gaan posten quote: -------------------------------------------------------------------------------- In de loop van de voorafgaande vrijdagavond was de regionale inlichtingendienst (RID) van de politie er via het Internet achter gekomen dat er plannen waren dat mensen zich in de omgeving van de kop van Noord-Limburg gingen verzamelen. -------------------------------------------------------------------------------- Wij (de gemiddelde feestgangers die er iderdaad een groot deel van tijd en geld insteken) zouden het heeeeeel erg op prijs stellen als de mensen die aan de info komen, dat niet zomaar op een forum plaatsen.. help ons onze geweldlose gezellige en vooral GRATIS feestcultuur te behouden.. alvast bedankt |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |