Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() DOEN ![]() |
![]() |
|
![]() |
tja das best kut altijd..
maar je moet ut gewoon doen.. want als je ut niet doet krijg je er misschien spijt van.. en das niet de bedoeling. nee heb je , ja kan je krijgen...dus probeer het .. misschien heeft ze de zelfde gevoelens en das dan heel leuk maar misschien ook niet, maar dan weet je tenminste waar je voor staat toch?? gewoon doen... ![]() suc6 ![]()
|
![]() |
Haar gewoon eens apart nemen en vertellen hoe je over haar denkt en wat je voor haar voelt. Ook al wil je alleen 'verkering', en voel je geen echte liefde, het beste is om haar gewoon te vertellen waar het op staat. En ik weet het, dat is erg beangstigend allemaal, maar je hebt niets te verliezen: als ze je begrijpt maar niets in je ziet, kun je altijd proberen als vriend-vriendin (niet in de verkering-zin van het woord, maar een gewone vriendin waarmee je kunt praten, lachen, je weet wat ik bedoel, een maatje) door het leven te gaan ; als ze hetzelfde voelt voor jou, kun je de relatie naar een nieuw niveau loodsen ; en als ze je faliekant uitlacht om de dingen die je net tegen haar verteld hebt, laat het dan maar zitten: she ain't worth it!
|
Vertel het haar ajb gewoon. Ik ken nu een jongen die mij best leuk vind en ik denk dat hij mij ook wel ziet zitten, maar geen van ons durft het dus te zeggen. Ik zou echt blij zijn als hij zou zeggen dat hij me leuk vind.
En als je het haar verteld, doe het dan niet als er 20 mensen bij zijn. En als zij jij ook ziet zitten vraag haar dan meteen mee uit, zodat je niet over een paar weken hier hoeft te vragen: We vinden elkaar leuk, wat is de volgende stap ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dus jij kent iemand die jou leuk vind, en je denkt dat hij je ziet zitten, maar geen van beiden durft het te zeggen? ![]() ![]() ![]() zeg dan dat jij die jongen ziet zitten en hij jou leuk vind, of dat jij die jongen leuk vind en hij je ziet zitten ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen ? henk001 | 4 | 19-08-2015 06:01 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Durf geen volgende stap te zetten met meisje dat ik leuk vind y-man | 33 | 08-02-2011 11:42 | |
Liefde & Relatie |
De volgende stap? max899 | 8 | 17-10-2007 16:07 | |
Liefde & Relatie |
vind een jongen erg leuk maar hij doet erg vaag tips asjblieft!! sunflower83 | 8 | 04-06-2004 14:17 | |
Liefde & Relatie |
Wat ben ik toch een stomme doos Yab-Yum | 22 | 25-11-2003 21:24 |