Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2003, 21:28
aap777
aap777 is offline
ik ben verliefd op een meisje maar ik heb nog niet zo heel vaak met d'r gepraat. ik hoop/denk dat ze mij ook wel ziet zitten, maarja dat weet ik dus zo niet precies. ik durf ook niet te vertellen dat ik haar leuk vind of te vragen of ze mij leuk vind.
ik ben ook niet van plan op valentijsdag ofzo iets te gaan doen want dat vind ik zo afgezaagd.

wat is de volgende stap?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2003, 21:35
Kismo
Kismo is offline
Probeer met haar in contact te komen. Dan merk je vanzelf of ze het wel of niet leuk vind om bij jou in de buurt te zijn. Je kan ook haar e-mail adres vragen als je te verlegen bent om met haar hele gesprekken te gaan houden.
Dan kunnen jullie misschien via MSN praten. Dat gaat dan misschien een stuk makkelijk dan 'gewoon'. Voor de rest weet ik niet zoveel ....
Oud 06-02-2003, 21:41
Thomas
Thomas is offline
Tijdens het stappen met haar gaan praten en proberen een beetje zelfverzekerd over te komen. Als jij denkt dat het moment daar is dan waag je toch gewoon een poging? Why not, je hebt toch niets te verliezen.

Nooit geschoten is altijd mis!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 22:58
de abt van sion
de abt van sion is offline
Wachten totdat je de jaren van het verstand hebt bereikt.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 23:05
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Wachten totdat je de jaren van het verstand hebt bereikt.
Sommigen kunnen dan wel heel lang wachten. In die tussentijd mag je toch best wel genieten van een relatie zonder échte liefde?
Oud 26-02-2003, 00:52
aap777
aap777 is offline
wat zou ik bijvoorbeeld kunnen doen?
misschien dat jullie wat ideeen hebben?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 01:26
Verwijderd
Citaat:
webjunk schreef:
wat zou ik bijvoorbeeld kunnen doen?
misschien dat jullie wat ideeen hebben?
je had voor valentijn iets kunnen doen
afgezaagd of niet
de meesten vrouwen vallen ervoor.
En verder vraag ik me af of dit hetzelfde meisje is als in dat topic over het uitgaan met haar (of iemand anders) ?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 08:05
Kinshi
Kinshi is offline
Haar een andere dag mee uit vragen?
Oud 26-02-2003, 15:27
Verwijderd
Citaat:
webjunk schreef:
ik ben verliefd op een meisje maar ik heb nog niet zo heel vaak met d'r gepraat. ik hoop/denk dat ze mij ook wel ziet zitten, maarja dat weet ik dus zo niet precies. ik durf ook niet te vertellen dat ik haar leuk vind of te vragen of ze mij leuk vind.
ik ben ook niet van plan op valentijsdag ofzo iets te gaan doen want dat vind ik zo afgezaagd.

wat is de volgende stap?
Naar haar toelopen en zeggen dat je haar leuk vind .
DOEN
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 16:45
Miss_Sophietjuh
Miss_Sophietjuh is offline
tja das best kut altijd..
maar je moet ut gewoon doen.. want als je ut niet doet krijg je er misschien spijt van.. en das niet de bedoeling.
nee heb je , ja kan je krijgen...dus probeer het .. misschien heeft ze de zelfde gevoelens en das dan heel leuk maar misschien ook niet, maar dan weet je tenminste waar je voor staat toch??
gewoon doen...
suc6
Oud 26-02-2003, 18:20
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Haar gewoon eens apart nemen en vertellen hoe je over haar denkt en wat je voor haar voelt. Ook al wil je alleen 'verkering', en voel je geen echte liefde, het beste is om haar gewoon te vertellen waar het op staat. En ik weet het, dat is erg beangstigend allemaal, maar je hebt niets te verliezen: als ze je begrijpt maar niets in je ziet, kun je altijd proberen als vriend-vriendin (niet in de verkering-zin van het woord, maar een gewone vriendin waarmee je kunt praten, lachen, je weet wat ik bedoel, een maatje) door het leven te gaan ; als ze hetzelfde voelt voor jou, kun je de relatie naar een nieuw niveau loodsen ; en als ze je faliekant uitlacht om de dingen die je net tegen haar verteld hebt, laat het dan maar zitten: she ain't worth it!
Oud 26-02-2003, 18:55
Verwijderd
Citaat:
-=Kobuz=- schreef:
Haar gewoon eens apart nemen (...)
'Na de les, in mijn kantoor'

Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 19:13
Breg
Breg is offline
Vertel het haar ajb gewoon. Ik ken nu een jongen die mij best leuk vind en ik denk dat hij mij ook wel ziet zitten, maar geen van ons durft het dus te zeggen. Ik zou echt blij zijn als hij zou zeggen dat hij me leuk vind.

En als je het haar verteld, doe het dan niet als er 20 mensen bij zijn.
En als zij jij ook ziet zitten vraag haar dan meteen mee uit, zodat je niet over een paar weken hier hoeft te vragen: We vinden elkaar leuk, wat is de volgende stap
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 19:50
Iwein
Iwein is offline
Citaat:
Breg schreef:
Vertel het haar ajb gewoon. Ik ken nu een jongen die mij best leuk vind en ik denk dat hij mij ook wel ziet zitten, maar geen van ons durft het dus te zeggen.

dus jij kent iemand die jou leuk vind, en je denkt dat hij je ziet zitten, maar geen van beiden durft het te zeggen?

zeg dan dat jij die jongen ziet zitten en hij jou leuk vind, of dat jij die jongen leuk vind en hij je ziet zitten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten