Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ook.. Wat the fuck doet Marco V op shockers?! Verder ziet de ICT er wel goed uit met Jay Denham, Marco Corola en Oliver Ho. Ook Speedy J en Rush (en een beetje montana ![]() ![]() Maar waarom nou Dana in de main.... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maarja, dan maar van Speedy J naar Jay Denham en vervolgens weer terug naar Rush. Moet lukken ![]()
|
De meeste technonamen spreken me best aan. Marco Carola, Christian Varela, Speedy J, Oliver Ho & Jay Denham zijn namen van grote klasse.
Toch zal ik niet naar Shockers gaan dit jaar. Ik vind het gewoon dom van ID&T dat ze Dana in de CPU neerzetten. Marco V had eventueel nog wel erbij gepast, aangezien Marco veel techno & tech-house draait tijdens zijn sets. Maar ja, ID&T gooit voor de zoveelste keer een concept in de emmer. Shockers had in mijn ogen de "I Love Techno" van Nederland kunnen worden, maar met deze editie verneuken ze dus echt alles. Ik kan het begrijpen dat ID&T voor de volle zaal gaat, maar ik vind het laf om DJ's uit hun eigen stal op de Mainarea te zetten. Met Dana als hoofdtrekker zal het publiek ook een hoog 538 gehalte hebben. Heb ik dus totaal geen trek in. Ook best lachen dat ze nu toch op Rush zijn overgegaan. Best een logische keuze aangezien het gebeuk van Rush goed inspeelt op de Hardstylers. Geef mij maar lekker Awakenings op 20 April. 3 uur lang Richie Hawtin & Renato Cohen. Het betere werk.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() dus was innercity ni genoeg ? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() maar een set van varela maakt deze shockers nog niet tot een goed feest |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Anywayz, ik ga dit jaar ook wel weer naar shockers, vorig jaar zeer goed bevallen. En Rush als afsluiter is wel beter, gewoon ff de laatste energie d'r uit stampen.
|
![]() |
Tijdens Rush zal men de begrenzers van het geluidssysteem afhalen om hem zo een uurtje of anderhalf écht goed (illegaal) tot zijn recht te laten komen
![]() ![]() ![]() Keuzes qua line-up kan ik waarderen; Phil Kieran eindelijk een grote klus in NL, Varela leuk, Speedy J super en ook met Carola, Denham en Ho zal het dolle pret worden. Dana in de main... ID&T moest toch iets doen na vorig jaar waar de hardstyle té druk was en de main af en toe flink lege gaten had.
|
UPS:
Isaac (NL) Pila (NL) Daniele Mondelo (I) Jimmy The Sound (UK) SHowtek LIVE (NL) Luna (NL) En wat is er nou weer mis met DANA.. Iedereen kraakt haar, omdat ze com. is... Ze draait nog steeds hetzelfde als eerst(HS dan).. Alleen nu is ze bekend en iedereen hoort ook Semek bij die OndergrOund... tssss (volgens mij wil een dj wel bekend worden, krijg je tenminste meer geld) Maar ik ben het wel eens dat er K*T publiek op afkomt p'ze
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
dumonde draaide vorig jaar pas voor t eerst op shockers
in 99 was de 1e editie met o.a. tiesto maar opkomst viel toen zwaar tegen. in 2001 weer shockers , en toen werd er vooral techno gedraaid maar ook hardhouse (warmduscher) maar hardhouse van toen, dat is niet te vergelijken met de lompe hardstyle van nu. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
|