Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik goed begrijp wil je winamp volledig verwijderen? Zonder de files?
Hoeveel partities/schijven heb? Waar installeer je meestal je programma's op en denk je dat je winamp hebt geinstalleerd? Zoek het programmaatje op in de windows explorer. (waarschijnlijk onder c:/windows/program files/winamp) en bij winamp staat waarschijnlijk een programmaatje "uninstall winamp". Maar ik weet niet of ie er wel nog staat, want hij kan studio.exe ook niet vinden... en aangezien dat dan bij winamp hoort.. Dus met andere woorden denk ik dat winamp alle geluidsbestanden heeft toebedeeld aan het eigen programma (die bestanden konden slechts door winamp geopend en afgespeeld worden), maar na het verwijderen op de een of andere manier zijn die koppelingen naar winamp in de bestanden blijven hangen. Die zou je dan moeten veranderen zoals ik hierboven al beschreven heb. Of heb je die mogelijkheid al geprobeerd? |
![]() |
|
![]() |
ik heb van de week allerlij software proberen te downloaden.
ook verschillende spelers, maar hier moest je voor betalen , dus die heb ik getest tot hoever ik kwam zonder tot de betalingregeling te komen. dus half gedownload? ook een aantal andere mediadingen.maar mijn pc is niet zo krachtig,dus soms lukt het ook niet. ik heb dus vrolijk dingen gedownload. en weer verwijderd .bv movie apparaten? enz maar ik leer vandaag meer ,dan in 6 maanden hiervoor. mischien in documenten opgeslagen ?.ik ga even goed kijken. bv ik wil jensen in de ochtend kijken ,was altijd met windowsmediaplayer,en sinds mijn stomme gedownload vraagt hij om studio.exe. het is voor mij nog echt abracadabra ![]() groetjes ![]() |
![]() |
|
der is duidelijk iets misgegaan met winamp3, (je hebt em waarschijnlijk nie goed verwijderd ofsow) maakt niet uit. ga naar www.winamp.com en download daar winamp3 opnieuw (is helemaal gratis) installeer dat, gewoon in de standaard map etc.
als je tijdens installatie al een mogelijkheid krijgt om verschillende bestands soorten te kiezen vink dan alles uit en maak de installatie gewoon af. als je dat niet tijdens de installatie krijgt moet je ff winamp opstarten en dan rechtsklikken op het winamp venster en dan via options naar preferences en dan staat het daar als het goed is ergens bij. (ik gebruik zelf geen winamp3 (wel 2.81) dus weet nie precies waar alles zit). als het goed is kun je daarna winamp3 wel weer netjes deinstalleren via dat software menu in config scherm. of anders wel via het startmenu naar de map met snelkoppelingen gaan die winamp daar tijdens de install neerzet en daar staat denk ik wel een uninstal optie bij. (zoniet laat het hier ff weten voordat je zelf aan het verwijderen slaat). als alles netjes gedeinstalleerd is werkt waarschijnlijk alles weer. zoniet dan is een herinstallatie van mediaplayer waarschijnlijk de oplossing. als je die niet ergens op cd hebt staan kun je die downloaden van www.microsoft.com . (in dit geval wel alles aanvinken bij de installatie en de vraag welke bestandsformaten je wilt laten ondersteunen!!!) werkt het daarna nog niet dan weet ik et ook nie meer.
Laatst gewijzigd op 10-02-2003 om 18:45. |
![]() |
|
![]() |
![]() Wat ben ik blij dat ik mijn speler weer terug heb. Ik ben meteen gaan downloaden,en ik heb weer een speler die werkt. je kan kiezen zie ik. Ik ga even op mijn gemak de rest uittesten...uninstalled winamp etc. Ik kan weer video kijken en cd s draaien in ieder geval. ik heb deze pagina opgeslagen, want dat komt mij nog van pas denk ik. voor mij zijn dit gouden tips! haha bedankt allemaal voor jullie hulp.en alle tips ![]() groet. michael |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Online video's afspelen doet het niet Balance | 17 | 14-09-2008 15:32 | |
Software & Hardware |
probleem met mediaplayers Mabo | 1 | 26-09-2005 17:08 |