Advertentie | |
|
![]() |
|
van die onbestemde broeken: dat het een soort aan de bovenkant een beetje wijd zit en aan de onderkant toch weer strak ofzo
of leggings, wortelbroeken, of wijde broeken die een meter boven de grond hangen.. ![]() en hele grote blousen voor vrouwen, koltruien zonder mouwen, bloemen (van die grote) op je kleren. geruitte kleren (kleine ruitjes dan) van die Mag schoenen..en surfschoentjes, adidasgympen met van die strepen aan de zijkant, hmm nog veel meer ![]()
|
![]() |
bodywarmers, van die zeilschoentjes-achtige schoenen waar je zo in kan stappen, leggings, bootschoenen (sorry maar die vind ik echt lelijk), pofbroeken, veel te grote schoudervullingen, grote pofmouwen, plateauzolen van 10 cm, leren motorjacks, spitse neuzen van schoenen, hoge naaldhakken, glitterstof, bontkraagjes en zo kan ik nog wel ff doorgaan...
|
![]() |
||
Citaat:
wtf*?* ik heb met die blonde op school gezeten.... altijd al ruzie mee gehad, maargoed ![]()
|
![]() |
schoenen met plateauzolen.
bootschoentjes van die fila's van die hockeyschoenen, die iedereen voortaan heeft. Alles wat maar een omhooggestoken kraag heeft (scheurneigingen). Glimmende homo-shirtjes (ja sorry, zo ist tenminste duidelijk) dat was het wel.
||
![]() |
Citaat:
maja, verder ook leggings en trainingspakken enzo natuurlijk, en die superbrede gaatjes-riemen vind ik toch ook echt niet kunnen... ach ja, ik kan eigenlijk een hele waslijst maken, dus laak maar mn mondje dicht gaan houden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
mja kben dr 1 keer in mn leven geweest in de brugklas, ik haat snollywood... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik vind vooral voor jongens strakke kleding walgelijk, bijv een heeeel strak wit truitje ofzow..ulgh.... En wat veel meisjes nu aan hebben, van die te korte broeken en dan die hoge laarzen eronder....en dan vooral de broeken in een roze of babyblauw kleurtje... Neej nie echt mijn smaak ![]() Owja wat ik er nog ff bij wil zeggen, is dat ik nix tegen de mensen heb die zulke kleren dragen..heb zelf ook wel vriendinnen die zulke kleren dragen...maargoed zelf zou ik et dus nooit aan doen ![]() [Dit bericht is aangepast door freakjuh (01-04-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
![]() donderdag marco v.. gratis.. ach het moet maar weer =)
|
![]() |
bont , of nog erger iemand die met zo een dooddier met de oogjes dichtgenaaid en bengelende pootjes rondloopt...
luguber om met een lijk om je nek te lopen wat voor sadomasoschisten zijn dat eigenlijk !? die glimmende wijde broeken hoewel ik ze in een droom wel droeg ![]() en veel gothic kleding voor jongens vind ik ook echt lelijk.(meisjes gothic kleding is daarentegen wel erg mooi)
||
![]() |
Citaat:
Die bovenste is volgens mij een vent..
|
ik vind kraagjes er meestal niet uitzien, bij sommige staat het echt gewoon lekker, al val ik niet op dat soort types. (Prada is een van de wél lekkere
![]() ![]() jurken met grote bloemen erop, neen prototype kak, neen euhmz, glimbroeken bij jongens met hun zonneklep actige petten op de kop en een sok om die broek heen, neen. meisjes met hele krote rokjes neen... en zo zijn er heeeeeeel veel dingen op te noemen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 15:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |