Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
strak en minimalistisch. veel grote kunstwerken aan mijn muren, donkerpaars met witte en donker marmere badkamer, veel knalrood. ik heb liever 1 mooi (duur) meubelstuk dan 20 minder mooie
maar eigenlijk wil ik een kasteel en dat wordt dan uiteraard niet met allemaal strakke moderne dingen ingericht, de inrichting wordt dan aangepast op de stijl van het kasteel [Dit bericht is aangepast door Ninnoc (01-04-2002).]
|
Ik wil een Rietveld-achtige villa, to begin with
![]() En van binnen allemaal design (Gispen, Breuer, Le Corbusier, enz enz), met veel wit, veel glas en veel ruimte. Beetje De Stijl-achtig zeg maar. Naja dat is wat ik supermooi vind... maar ja als je later twee kleine kindjes hebt is dat waarschijnlijk niet zo praktisch ![]()
|
![]() |
Ik wil een huis waarin geleefd word,en wat je ook kan zien.
Geen dure dingen waarvan ik altijd op mijn hoede moet zijn dat ik er niet tegen aanloop of op mors. Ik wil een gezellig sfeervol huis,een huis met veel warmte,sfeerverlichting,doeken aan de muren/plafon,afrikaanse kunst,een wegzak bank. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik houd niet zo van die prulletjes en plantjes die op de vensterbank staan. (hebben mijn ouders ook hoor ![]() Ik zou mijn huis juist heel kil en zakelijk willen inrichten. De kleuren moeten voornamelijk wit en grijs zijn. En alleen functionele dingen mogen in mijn huis staan. Kunst aan de muur mag weer wel ![]() |
![]() |
|
een beetje groot huis, niet te maar ook niet zo klein als dat van ons, ik wil bloemen op zoveel mogelijk plekken en ik wil geen nutteloze prullen. ik ben dol op orde en netheid, ik heb een hekel aan dingen die je niet (of moeilijk) geordend en netjes kunt opbergen.
er moet een badkamer zijn, ikzelf heb alleen een douche, ik heb al tijden geen bad meer gezien. |
![]() |
|
![]() |
Een groot huis waar veel licht naar binnen valt en ook een beetje apart is. Dus geen saai rijtjeshuis in een nieuwbouwwijk. Veel bordeaux-rood en grijs en allemaal tweedehands spulletjes van de straat geplukt of dingen die ik zelf in elkaar heb geflansd en veel rommel overal. Maar wel schoon. Ja het wordt heel erg anti-burgerlijk...
|
![]() |
|
Huis moet uit de jaren '30 zijn, of een grachtenpand, of zo'n supercute bungalow in de duinen
![]() Inrichting: Zomers. absoluut, en romantisch. Woonkamer; donkerbruine houten meubels (beetje oosters) zachte lieve tintjes er tegen aan. Renoir, Monet of iets van Jugendstil aan de muur. Slaapkamer; zachtroze, met veel roosjes, kaarsjes en veel licht. Tintjes van m'n meubels, licht gekleurd hout, en m'n bed moet van die spijltjes hebben. Badkamer; Zachtblauw met zachtroze, iig een bad en een douche en moet gewoon praktisch zijn zonder allerlei poespas er om heen. Keuken: evenals de badkamer, moet praktisch zijn, ik zou niet weten hoe ik zou willen dat ie er uit komt te zien eigenlijk ![]()
|
![]() |
|
of ik wil een design/modern strak huis met symmetrie zwart/wit en roze en rode accenten
of ik wil een 'hippie'huis met bloemetjes kleurtjes en vage dingen (verkeersborden enzow) of ik wil een beetje oosterse sfeer, veel kaarsjes kussens paars/rood blaa eigenlijk als 'studentenhuis/kamer' die middelste, als ik wat ouder wordt die laatste en als ik een gezin heb ossow die eerste ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Ninnoc (01-04-2002).]
|
![]() |
combi van modern met klassiek. Verder veel natuur materiaal als hout, steen en staal. Wil in iedergeval houten vloeren in de meeste kamers maar ok marmer en/of graniet op de vloer. Er moet veel licht in het huis kunnen komen, een paar maar niet te veel mooie schilderijen aan de muur. Zwembad er in en een tuinkamer met vleugel(kan er wel niet op spelen, maar hoop het ooit nog eens te leren). Dr is nog veel meer, maar dit is wel zo'n beetje de basis.
|
![]() |
|
ik wil graag een groot huis met aparte kamers die allemaal anders zijn ingericht.
ik wil dan: -een studeerkamer -een keuken -een woonkamer -3 slaapkamers -2 logeerkamers -serre -hal -2 badkamers en die richt ik dan allemaal zelf in. hoe weet ik nog niet..
|
ik wil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door ZzZzJaNtAlZzZzkiE (02-04-2002).]
|
Verwijderd
|
*plakt vanuit paradijstopik*
mijn paradijs..? een oud huisje op een halfuur afstand van het centrum van amsterdam, gezellig ingericht, zonder dure spullen waar je voor moet uitkijken, zonder dure tapijten waar je nooit op mag lopen als je iets anders dan sokken aanhebt (ja, zelfs pantoffels mogen niet, neej), zonder dure bank waar je niet op mag zitten als net van buiten komt of aan het eten bent.. met grote ramen, veel licht, veel wierook en veel gezelligheid, en veel moderne totaal onnodige snufjes (afstandsbediening voor een bed ).. een plek waar je gewoon tot rust komt, of juist niet, maar waar in elk geval in geleeft mag wonen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Lifestyle |
Jouw perfect (ingerichte) huis Verwijderd | 34 | 06-04-2014 13:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Lifestyle |
Hoe ziet jouw droomhuis eruit? Susanne | 66 | 09-04-2004 19:30 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 |