Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij slikken alle PC100 mobo's gewoon PC133 geheugen, omdat er verder niets verschillend is aan de DIMM, voltages etc. allemaal hetzelfde, en het geheugen kan gewoon op PC100 lopen.
Maar het kan wel zijn dat compaq een k-u-t mobo gebruikt voor de computer, waardoor 'ie niet normale DIMMs slikt. *shrug* Maar je kunt het proberen met een ander PC100 reepje. Prop dat PC133 reepje ook eens in een andere computer en kijk of dat wel werkt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Compaq = Bagger
Ik wilde laatst bij een vriend zijn 1 gb schijf omwisselen voor een 6gb schijf maar hij pakte die 6gb schijf gewoon niet. In bios gaf ie aan dat ie erin zat en 6gb groot was maar omdat het geen speciale compaq-approved schijf was gebeurde er _he_le_maal_ nix. Dus ik kijken op compaq.com voor een nieuwe schijf, zie ik daar dat een 4gb schijf $300 kost ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maarja, die deskpro van mij kreeg ik gratis, en er moest alleen nog mem en 2e netwerkkaart in en die slikte ie zonder problemen maar als ik em zou moeten kopen zou ik ook geen compaq nemen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar toch, je zou zeggen dat als je 3x zoveel betaald voor een merkcomputer, dat je dan wel een goed systeem krijgt. Maar meestal is dat helaas niet zo. Een Gateway-systeem van een vriendin van me kostte toendertijd 7000 gulden. En het was een simpel mobo met onboard video. Tsssk. Echt goedkoop gewoon. Bah. Oplichting vind ik dat gewoon..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|