Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Jongens Jongens niet zo agressief he
Hij zegt zelf dat hij hier niet vaak komt.. dus hoe wil hij nou weten dat hier erg vaak over gesproken wordt?! Enne, dan nog iets, waar is de logica van jezelf zielig voelen omdat anderen je niet moeten en dan vervolgens iemand anders afkatten? ![]() ontopic: Ik heb dit zelf nog steeds, en tja, zou dus niet weten hoe eraf te komen, sorry.
||
Citaat:
aaaaah, was zooooo eng... gingen ze in jongens snijden op de rug... zodat het grote littekens zouden worden en gingen ze er nog iets speciaals op smeren zodat het littekens blijven... omdat ze dan op krokodillen lijken... is een cultuur in afrika ofzow... heeel bleeeeegh ![]()
||
Citaat:
Das geen zelfbeschadiging.
||
Citaat:
Je zou ze niet zien tenzij ik ze aan zou wijzen. Er zijn wel een paar jaar overheen gegaan trouwens voordat ze zo 'onzichtbaar' werden. |
![]() |
|
wie heeft dit of wie heeft dit gehad, klinkt een beetje als een enge ziekte ofzo,
het is een manier van dingen verwerken en het komt niet alleen voor bij depressieve, juist bijna niet omdat deze vaak nergens toe komen. het is meer iets voor schizofrene, bordeliners en bij stressstoornissen (posttraumatische) tis moeilijk om er van af te komen, het belangrijkste is steun van vrienden/ familie maar GEEN opdringerig gedrag
|
jah tis vaak iets om psychische pijnen te verlichten en jah je blijft vaak met littekens zitten.
het ligt er ook vaak aan waarmee je snijd je en wat je er na doet, al begin jij met smeren enzo en je zorgt dat er geen infectie komt of iets dergelijk (en je houd het uit de zon) dan verdwijnene ze beter en makkelijker
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je vrijwillig een kras in je rug of arm wilt; maakt het dan uit welk hand het mes vast heeft? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat noem ik niet vrijwillig |
![]() |
||
Citaat:
dus tja, een keuze heeft hij wel.. maar tis wel een dillema.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
begon eind '99 euhm.. gaat nu steeds beter, dmv psychische hulp. euhm ik sneed vroeger bijna elke dag en nu heb ik me al ruim een maand niet meer gesneden het gaat dus steeds beter. alleen als ik nu weer aan vroeger herinner word dan, mja.. kan het dus fout gaan. liefs liesje |
![]() |
|
klasgenootje van me is ook vreemd..
die snijdt letters in ze vingers... slaat op verzoek ze knokkels tege de muur ( en die stenen bij ons op school scheuren! )... Zit leuk met een aansteker ze hand te verbranden, loopt nog steeds na weken met blaren. Krabt ze neus kapot zodat ie weer een bloedneus heeft in de klas.. ga zo maar door... opzich hele aardige gozer.. maar die dingen die ie soms doet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Deze sluit ik dus ook, voor uitleg zie je andere topic:http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=379081
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik doe aan automutilatie, hoe kom ik hier vanaf? HolaitsAnna | 22 | 14-03-2017 21:58 | |
Psychologie |
Automutilatie butterbee | 2 | 03-04-2006 15:37 | |
Psychologie |
kan roken ook een lichte vorm van automutilatie zijn? lithium | 21 | 16-10-2004 16:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
kan men bloedvergiftiging krijgen door automutilatie? Fantôme | 34 | 04-12-2003 08:24 | |
Psychologie |
automutilatie topics Verwijderd | 43 | 11-11-2002 16:15 | |
Psychologie |
verschil: automutilatie- zelfkastijding Optima | 5 | 18-09-2002 18:05 |