Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Paradoxaal.
Als er naar verhouding evenveel jongens als meisjes op deze wereld zijn, hoe is het dan mogelijk dat het ene geslacht sneller relaties zou kunnen krijgen dan het andere? Beetje tegenstrijdig ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Vrouwen zijn vaak veel knapper en zien er opwindender uit dan een vent.
Een vrouw hoeft niemand te benaderen, het word van de man verwacht dat hij de vrouw benaderd. En het bewijs is er, op school en hier in de buurt hebben zelfs de lelijkste meisjes een relatie (gehad), terwijl de lelijkere jongens meestal nog nooit een meisje hebben aangeraakt... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Inderdaad, maar het ligt er ook maar net aan wat jezelf bent. Als je zelf niet zo in de belangstelling staat (en dat ook niet wil) dan ga je toch voor een ander soort jongen. Maar ik snap de titel niet zo, want er zijn niet meer meisjes dan jongens en het is ook niet zo dat telkens dezelfde jongens meerdere vriendinnen hebben, want meisjes kunnen net zo goed veel vriendjes hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
huh?
dit gaat hier over dta meisjes makkelijker een relatie krijgen dan joingens. omdat meisjes knapper zijn? idd dat is voor meijses makkelijker maar dan heb je nog geen relatie! een relatie gebaseerd op uiterlijk kun je geen relatie noemen... zo kun je het eigenlijk gaan omdraaien en hebben jingens eer een relatie: ze zijn minder knap dus als ze een vriendin hebben gaat het wél over liefde en dán pas heb je een relatie. meiden: doe een keer geen make-up op en vraag of hij je nog steeds wil... zo niet? dan weet je genoeg... blaat... wat is dit een bullshittopic
||
![]() |
Uhm, Ja dank jullie. Ik kom moeilijk uit mn woordjes
![]() Het zit zo. Als jongen zijnde moet je meer moeite doen om een vriendin te krijgen, dan een meisje een vriend. Jongens worden nooit versierd, alles moet van hun kant komen. Bij meisjes is het gewoon, beetje ass n tits shaken, en er zijn er al 3 die je interresant vinden. Jongens kunnen nergens mee zwaaien (niet beschaaft tenminste).*ARGH* insufficiend brain power, shutting down Offtopic: Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-02-2003 om 15:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*Maar ja veel suc6 met cisco, heb ik dinsdag ook toets van ![]()
|
![]() |
Mja, kben et hier wel mee eens.. als ik om me heen kijk zie ik toch altijd meer leuke meiden dan leuke jongens, op het eerste gezicht. En ja, ik ben bi, dus ik heb dan wel 'meer keus' (valt vies tegen trouwens), maar toch blijft het zo dat meiden makkelijker een jongen kunnen versieren dan andersom. Althans, dat is mijn mening.
Ag ja, laat de dag maar komen hoor, dat meiden eindelijk inzien dat uiterlijk niet alles is.. de lieve nerds zijn volop beschikbaar ![]() *kijkt in spiegel*
|
![]() |
||
Citaat:
Dat meisjes nooit een jongen versieren ben ik het niet mee eens, dat verschilt per persoon. Er zijn net zo goed jongens die niet durven en afwachten. ik hoorde laatst ergens dat de eerste 'stap' bijna altijd van de vrouw komt. Ze kijkt bijvoorbeeld op een bepaalde manier naar een man waardoor hij uiteindelijk op haar afstapt. Vrouwen zijn wel mooier dan mannen. Ik zie iig vaker een mooi meisje dan een mooie jongen. En dat heeft niks met seksuele voorkeur te maken. |
![]() |
||
Citaat:
|
Wat een zelfmedelijden hebben de jongens toch
![]() Moet je dat zien.. ![]() Maar ik denk dat het onzin is. Als er evenveel meisjes zijn als jongens en die meisjes hebben snel een vriend, dan hebben die jongens toch een vriendin? Okay, dan blijven de rustigere over en dat komt dan vanzelf ook wel goed.. uiteindelijk..Denk ik.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
volgens mij zijn het juist de meiden die graag een vriend willen en de jongens die moeilijk doen om een relatie te beginnen.
dus bieden de meiden zich meer aan en hebben jongens dus meer aanbod. alleen het vraag en aanbod compenseerd elkaar dus niet. tsja, k hoor echt vaker een jongen zeggen 'ik heb geen zin in een relatie, te veel verplichtingen' dan meiden. |
![]() |
||
Citaat:
nu ik het opschrijf denk ik bij mezelf dat het eigenlijk nergens op slaat wat ik schrijf oh ja ik weet het alweer. het zijn meestal de vrouwen die het uitmaken, zodat het voor de jongen een grotere klap is, die heeft meer tijd nodig om bij te komen dus, terwijl de vrouw alweer aan een volgende vriend toe is. zoiets?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, uit ervaring kan ik zeggen dat hier wel een zekere waarheid in zit. Soms lijkt het alsof vrouwen zich te erg in een relatie storten, vanaf het begin. Bij een man komt het langzaam aan. En als het dan bij de vrouw is 'uitgewerkt' zit de man vaak juist op het hoogtepunt van de liefde... Beetje hard als een vrouw het dan uitmaakt.. Dit is wat ik in mijn omgeving meemaak, het zal vast geen algemene regel zijn. En als het wel de algemene regel is, zijn er zeker wel uitzonderingen. |
![]() |
||
Citaat:
Q.
||
Citaat:
want meisjes hebbben wel een relatie met een jongen...maar diezelfde gozers niet met datzelfde meisje... lijkt met duidelijk toch?? ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
niet te makkelijk redeneren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Bij jongens is dit meestal maanden of jaren. ya dig? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |