Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() het is een geniaal programma dat op mijn lachspieren werkt ![]()
||
Citaat:
![]() [SARCASME MODE AAN] Vondt het echt een ontzettend leerzaam programma, kep zoveel geleerd echt niet normaal meer! [SARCASME MODE UIT] sorry hoor maar ergere verspilling van zendtijd bestaat er niet! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ik zag een stukje op NOVA
maar mensen dit kan je baanbrekend vinden ofzo, maar het is toch veel leuker om seks enzo zelf uit te zoeken. Ik wil niet eens een cursus ik wil het uitzoeken! Dat je moet weten over kans op zwangerschap en soa's tuurlijk! Maar het technische verhaal erachter, dat is toch veel leuker om zelf uit te zoeken.
|
Verwijderd
|
tss tss tss, zijn weeral hollanders die zo'n programma nodig hebben!!! ze kunnen het weeral nie alleen dus hebben ze een tv programmatje nodig... neem eens eigen initiatief EN DENK EEN GOED NA OVER ZULKE DINGEN hoe dom moet je zijn om geen condoom te gebruiken. hollanders tsss
|
![]() |
||
Citaat:
VERDOMME! grrrrrrrrrrrrRRR [beheers-jezelf-AJMouse-mode aan]
|
ik ken iemand die iemand kent die die jongen van die robosuck kent! gaaf he! verder wasset een waardeloze show. ongein! en die kut leek totaal niet op een kut en die lul leek neit op de mijne....
maar ik kijk volgende week weer! stom is leuk ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
"neuken doe je zomers" charly not | 94 | 14-09-2003 21:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
:::: Hellup! ::::: Sjoukie | 25 | 10-09-2003 18:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het Interview: Mohammed Cheppih BiL@L | 61 | 04-05-2003 17:18 | |
Seksualiteit |
Neuken Doe Je Zo X_michael_X | 49 | 10-04-2003 16:28 | |
Seksualiteit |
neuken doe je zo van bnn en sextips for woman (?) ringpower | 30 | 15-03-2003 12:37 | |
Liefde & Relatie |
Populair wetenschappelijke feitjes mbt liefde en seks? Verwijderd | 23 | 22-02-2003 15:07 |