Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2003, 14:04
SyneSiz
SyneSiz is offline
Heeft er iemand ervaring met Salvia?
En zo ja, hoe is het?
Hoeveel moet je ervan roken? Eén hijs per keer? En dan weer 20 minuten wachten?

Kben echt benieuwd.. ga het vanavond és proberen
Oud 06-03-2003, 17:11
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Een hijs moet je ongeveer 30 seconden inhouden (gewoonweg het liefst zo lang mogelijk). Daarna komt de tweede hijs en deze moet je eveneens zo'n 30 seconden in je longen houden. Als de Salvia echter goed werkt, ben je na de eerste hijs al helemaal van de wereld en is 't onmogelijk om nog een hijs te nemen. En geloof mij, na 20 minuten heb je totaal niet meer de behoefte om opnieuw te beginnen, .
Oud 06-03-2003, 17:15
Mir-idiotA
Haha idd...ik tenminste na 1 hijs...naja, van extract dan
Zo lang mogelijk inhouden gewoon en je vliegt ineens keer weg.
Maar waren hier niet al 100 topics over?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 17:16
Mir-idiotA
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
En geloof mij, na 20 minuten heb je totaal niet meer de behoefte om opnieuw te beginnen, .
toen ik na het ontwaken uit me allereerste trip merkte dat het de trip was wou ik meteen weer !!! en gedaan ook pffft
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 17:25
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
BMX-idiota schreef:
toen ik na het ontwaken uit me allereerste trip merkte dat het de trip was wou ik meteen weer !!! en gedaan ook pffft
Niet om arrogant te doen o.i.d., maar dan heb jij waarschijnlijk niet het juiste level bereikt. Van die Salvia Divinorum-trip was ik nog vele weken onder de indruk, misschien nog wel heftiger dan menige psilocybine-ervaring. In de juiste dosering kan 't echt mindblowing zijn, totaal onaards en zeer confronterend.

Overigens ben ik niet de enige die dit pretendeert (velen berichtten dat het een 'heavy' uitwerking heeft dat je niet zo maar een paar keer achter elkaar doet).
Oud 06-03-2003, 18:05
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Niet om arrogant te doen o.i.d., maar dan heb jij waarschijnlijk niet het juiste level bereikt. Van die Salvia Divinorum-trip was ik nog vele weken onder de indruk, misschien nog wel heftiger dan menige psilocybine-ervaring. In de juiste dosering kan 't echt mindblowing zijn, totaal onaards en zeer confronterend.

Overigens ben ik niet de enige die dit pretendeert (velen berichtten dat het een 'heavy' uitwerking heeft dat je niet zo maar een paar keer achter elkaar doet).
Mee eens

heb al meerde malen paddo's gehad maar m'n salvia trip was de sterkste ooit.

Wat een groot verschil tussen salvia en paddo's is, is dat je bij paddo's het gevoel langzaam voelt opkomen. Bij salvia zit je er ineens helemaal "in". Bij mij was de trip zelfs zo sterk dat ik ff niet meer wist wie/wat ik was en ik wist dus ook niet meer dat ik salvia had genomen.

Mijn advies is ook: Als je het bij de smartshop haalt (wat je waarschijnlijk wel zal doen) laat je goed voorlichten en vraag de folder aan. Kijk ook goed naar de dosering want je neemt snel te veel

nog ff een vraagje aan Uncle_Sam zou je misschien je Salvia trip kunnen beschrijven. Ik weet helaas heel nog heel weinig van m'n trip en ik denk dat ik nog wel een keer salvia wil proberen
Oud 06-03-2003, 18:15
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
slap gelul man, die salvia werkt net zoals pillies. Je gaat er lekker van zwefen, dat zei mn maat corrie in ieder geval tegen me

(het begint met sarc en eindigt astisch ;x)
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 18:21
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Hèhè.
Oud 06-03-2003, 18:27
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
nee serieus, Salvia is echt een heel bijzondere drugs.
Ik weet vrijwelzeker dat ik heb gecommuniceerd met entiteiten tijdens mn trip. Alleen het was mn eerste keer, dit weekend opnieuw maar dan ben ik voorbereid voor communication
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 18:31
Mir-idiotA
Citaat:
Uncle_Sam schreef:

Oh nee zeker wel !! het is inmiddels nou...toch wel 4 á 5 maanden geleden en ben NOG onder de indruk !
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 15:23
apekop123
apekop123 is offline
Hoe duur is het ook alweer? was het nou 7 of 14 euro ?
Oud 10-03-2003, 16:36
Mir-idiotA
Even vraagje: weten jullie nog hoe jullie zaten tijdens de trip?
Ik dus absoluut niet....

En hadden jullie ook dat als je zegmaar uit de trip kwam de dingen (mensen om je heen) toch anders zag dan dat je ze normaal zag. En echt dacht van: ooh jeej als ik ze ooit maar weer ga zien zoals normaal?

En hadden jullie ook zo'n enorme lachkick toen je bijkwam?

en en en...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 06:51
Isa
Isa is offline
Ik heb nog wat slavia extract thuisliggen, ik heb de helft ervan ooit gerookt zonder resulytaat. Ik zou graag met bv. Drexz is een keer willen roken. Het probleem is namleijk dat iedereen zegt dat je iemand nodig hebt om bij je te blijven en dat heb ik niet.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 11:51
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 11-03-2003 @ 07:51:
Ik heb nog wat slavia extract thuisliggen, ik heb de helft ervan ooit gerookt zonder resulytaat. Ik zou graag met bv. Drexz is een keer willen roken. Het probleem is namleijk dat iedereen zegt dat je iemand nodig hebt om bij je te blijven en dat heb ik niet.
ik vinnut best

Ik weet trouwens nog wel hoe ik zat. Ik was bij een maat en zat in zo'n grote rlx stoel . Maar tijdens de trip (die dus echt heftig was) had ik echt niet door dat ik zat (heel vaagh)
Oud 11-03-2003, 15:38
Isa
Isa is offline
Citaat:
Drexz schreef op 11-03-2003 @ 12:51:
ik vinnut best

Ik weet trouwens nog wel hoe ik zat. Ik was bij een maat en zat in zo'n grote rlx stoel . Maar tijdens de trip (die dus echt heftig was) had ik echt niet door dat ik zat (heel vaagh)
kun je me een gedetailleerder tripverslag geven?
vind het wel interresant vooral bij zulk sterk spul.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 15:54
Mir-idiotA
ik wil wel haha

Ik zat gewoon op de bank en hijsde langzaam aan megawaterpijp (minstens meter lang)
Hield het zolang mogelijk binnen en blies het uit. Ik zat en zei: nou ik merk nog niets hoor!
En woesjjjj!! precies nadat ik dat zei had ik het gevoel of mijn lichaam naar achteren viel, maar de rest naar voren vloog, me lichaam uit dus. Vanaf die tijd is het zoo moeilijk te omschrijven.... Ik wou dat ik het kon...
Toen kwam ik vaag terug omdat een maat naast me tegen me wang klappen aangaf. Dat vond ik nogal irri toen ik dat eindelijk besefte. Toen vroegen ze wat ik had beleefd, ik wou iets zeggen en hoorde me stem van heel hoog naar megalaag gaan...toen kreeg ik een lachkick vanwege die supervage stem. Elke keer als ik iets wou zeggen kwam er een monserachtig geluid uit (tenminste, dat dacht ik)
Me lichaam tintelde wat en ik merkte dat ik het best warm had.
Toen zag ik opeens de hoofden van de twee lui die er zaten en ik dacht: oh god! Wat zien die er raar uit! Ik hoop dat ik ze ooit weer zo zal zien als ik ze vroeger zag.
Dat was het ongeveer
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 17:08
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Ik heb t ook wel eens gekocht en gerookt, maar werkte bij mij ook niet echt. Misschien een beetje als een lichte wiettrip maar niet zo aanwezig.
Ik had zeker wel genoeg genomen, meer dan dubbele dosis (nadat het de eerste keer niet werkte). Maar ik heb gehoord dat je t met een aparte aansteker moet doen omdat een gewoon niet warm genoeg wordt.
Dus mijn vraag: Hoe hebben jullie het gerookt?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 17:10
Mir-idiotA
Citaat:
Glass Ghost schreef op 11-03-2003 @ 18:08:
Ik heb t ook wel eens gekocht en gerookt, maar werkte bij mij ook niet echt. Misschien een beetje als een lichte wiettrip maar niet zo aanwezig.
Ik had zeker wel genoeg genomen, meer dan dubbele dosis (nadat het de eerste keer niet werkte). Maar ik heb gehoord dat je t met een aparte aansteker moet doen omdat een gewoon niet warm genoeg wordt.
Dus mijn vraag: Hoe hebben jullie het gerookt?
met gewone aansteker...

had je toen extract of?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 17:10
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 11-03-2003 @ 16:38:
kun je me een gedetailleerder tripverslag geven?
vind het wel interresant vooral bij zulk sterk spul.
Ik zou het wel willen maar helaas weet ik nog weinig van trip

Ik zat in een mega chille (opa) stoel. Je kent ze wel van die grote leren dingen (misschien was het ook wel stof naja boeie )

Ik had al 2 keer salvia gehad, maar die keren merkt ik niet echt veel . Het was meer alleen lachen.

Ik had besloten om maar is een goede trip te houden. Dus ik doe in een pijpje ongeveer genoeg voor een goede trip. En ik d8 tja ik doe er nog een beetje bij (stom ik weet het). Het kwam boven het pijpje uit.

Dus ik pak een aansteker en neem een diepe hijs. Hou de rook een tijdje in en neem meteen weer een hijs.

Na de tweede hijs weet ik nog dat ik het pijpje op tafel legde. Toen ging ik weer zitten en sloeg het er HARD in.

Ik was compleet van de wereld en ik wist niet meer wie of wat ik was. Het was een heel vage ervaring want ik wist gewoon niet meer dat ik een mens was

Ik zag 3 gekleurde bollen. Zoals je als kind een ijsje voorsteld. De kleuren (ik weet alleen nog dat er oranje bij zat) overlapten elkaar ineens.

Toen stond ik opeens op de kleuren (al die overlappende kleuren waren gewoon de grond geworden)

Dat is zo'n beetje alles wat ik er nog van weet

Ik weet ook nog dat ik vrij bang was omdat ik niet zo'n sterk effect had verw8. Ongeveer 30 minuten later was ik weer helemaal bij de mensen.

Na ongeveer 45 minuten stak ik m'n 1e joint op en ging alles weer chill
Oud 11-03-2003, 17:12
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
BMX-idiota schreef op 11-03-2003 @ 18:10:
met gewone aansteker...

had je toen extract of?
idd gewone aansteker

las ook op internet dat je een turbo aansteker moet gebruiken maar is bullshit ik had een gewone aansteker en een gewoon pijpje (geen waterpijp) en ik tripte echt wel (HARD)
Oud 11-03-2003, 17:13
Mir-idiotA
Citaat:
Drexz schreef op 11-03-2003 @ 18:12:
idd gewone aansteker

las ook op internet dat je een turbo aansteker moet gebruiken maar is bullshit ik had een gewone aansteker en een gewoon pijpje (geen waterpijp) en ik tripte echt wel (HARD)
héél hard
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 17:34
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
BMX-idiota schreef op 11-03-2003 @ 18:13:
héél hard
cker maja het was ook wel echt een ervaring die ik nooit meer zal vergeten
Oud 12-03-2003, 10:44
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
BMX-idiota schreef op 11-03-2003 @ 18:10:
met gewone aansteker...

had je toen extract of?
Ja had extract. 5 of 10x weet ik niet meer. Ik had t gehaald bij concious dreams dat staat op zich wel bekend als een goede smartshop, dus daar zal t denk ik ook niet aan liggen.

Vaag, maar ik ga t binnenkort nog wel een keer proberen als de kans zich voordoet...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 12:09
apekop123
apekop123 is offline
Gister weer getript op salvia

Het was wel tof, ik had niet echt genoeg genomen voor een super harde trip. Maar de trip was nog steeds best vaagh en heftig.

Het was wel cool. Ik lag in bed en ik lag onder de dekens (met m'n rug tegen het bed aan) . Ineens leek het of de deken de grond was.

Iets later zette ik de tv aan. Spincity was bezig en ik had gewoon het gevoel dat ik ertussen stond. (dus in de tv) echt vaagh.

'T blijft vaagh spul salvia
Oud 12-03-2003, 18:30
apekop123
apekop123 is offline
Nog wat trip verslagen

http://www.erowid.org/experiences/su...ivinorum.shtml
Oud 13-03-2003, 14:11
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
de informatie die ik heb gevonden op inet is niet al te duidelijk, er worden wel leuke trip verslagen gegeven maar er staat nergens hoe je het het beste kunt nemen, kan iemand me vertellen hoe je het nu het beste binnenkrijgt? roken,met/zonder pijpje/kauwen en is het bij iedere smartshop verkrijgbaar?
Oud 13-03-2003, 15:09
Mir-idiotA
met roken via waterpijp gaat het iig goed
Ik weet er zelf ook niet zo megaveel van. Ik kan je ook niet vertellen hoeveel je er in moet doen...
anderen die hier posten vast wel.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 15:33
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
BMX-idiota schreef op 13-03-2003 @ 16:09:
met roken via waterpijp gaat het iig goed
Ik weet er zelf ook niet zo megaveel van. Ik kan je ook niet vertellen hoeveel je er in moet doen...
anderen die hier posten vast wel.
thnx n e way heb hier alles nog eens nagelezen en op inet ook nog ff verdergezocht en denk dat ik genoeg info heb nu...
Oud 13-03-2003, 16:30
Mir-idiotA
Citaat:
*×*M!§T€€Q*×* schreef op 13-03-2003 @ 16:33:
thnx n e way heb hier alles nog eens nagelezen en op inet ook nog ff verdergezocht en denk dat ik genoeg info heb nu...
cooool ! veel plezier dan he ?!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 16:55
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
*×*M!§T€€Q*×* schreef op 13-03-2003 @ 15:11:
de informatie die ik heb gevonden op inet is niet al te duidelijk, er worden wel leuke trip verslagen gegeven maar er staat nergens hoe je het het beste kunt nemen, kan iemand me vertellen hoe je het nu het beste binnenkrijgt? roken,met/zonder pijpje/kauwen en is het bij iedere smartshop verkrijgbaar?
Het is niet bij elke smartshop verkrijgbaar, hoe dat bij jou in de buurt zit weet ik niet
Verder krijg je er volgens mij meestal wel een soort flyer bij waar een hoop nuttige informatie instaat, en ook antwoord wordt gegeven op al jouw vragen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 18:09
Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Vanavond komt m'n tripmaat bij me langs voor een shotpijpje vol salvia... 'k zou het ook kunnen doen, maar 'k weet niet of ik nog durf na m'n laatste trip ermee... Best beangstigend... Steeds als ik het idee had dat ik een beetje normaal met de situatie om kon gaan werd het weer heftiger, en toen ik er eindelijk echt aan begon te wennen was de trip weer weg...
Trouwens, 't extract kun je niet eten, dat werkt niet... Dat kan alleen met verse bladeren...
Oud 14-03-2003, 13:44
apekop123
apekop123 is offline
Gister was echt zooooooo vaagh

Donderdag:
Ik had al een paar keer het nummer: The Orb - Gaia (earth) gehoord en ik vond het wel cool. Het was 's middags zo rond 2 of 3 uur. Ik zat met een maat buiten op een bankje en we hadden allebei ff de pijp gevuld (met hasj en wiet). Dus we fietsten zo rond en ik zag overal van die lente bloemen enz. Ik was al behoorlijk high en ik kreeg het gevoel dat ik voor het eest op aarde was. En dat ik de wereld zo zag als een alien onze wereld zou zien. (dat kwam dus ook wel ongeveer door dat nummer). Toen 's avonds had ik nog wat gesmoked en de avond was weer gewoon normaal en chill. Later toen ik thuis kwam ging ik ff wat dingen klaar zetten enz. Toen me ouders naar bed gingen had ik m'n pijp al klaar liggen. Ik had er genoeg salvia in gedaan voor een aardige trip. Ik pakte de aansteker en stak eerst wierrook aan. Toen wilde ik een hijs nemen, maar met salvia ben ik altijd vrij voorzichtig enz. Dus eerst nog gewoon ff chillen. Toen ik helemaal rustig was nam ik een diepe hijs. Direct daarna nog 1. Ik merkte eerst helemaal nix, maar na 20 sec ofzow zat ik ineens midden in een trip. Ik zat met m'n rug tegen de muur en op m'n bed. De eerste paar minuten leek het alsof ik lag. Ik wreef met m'n handen over de muur en die staken dus recht omhoog. Maar voor m'n gevoel was het alsof ik op de muur lag en m'n handen in rust stand op de muur had gelegd. De trip werd sterker en ik werd 1 met m'n bed. Het was niet zo dat ik d8 dat ik een bed was, maar ik kon m'n benen niet meer bewegen want die waren gewoon 1 met het bed. Ik werd steeds 1 met andere dingen. Dan was ik weer 1 met de muur dan weer met m'n dekens enz. Ik pakte m'n mp3-speler en zette The Orb - Gaia (earth) op. Ik zat er echt helemaal op te trippen. Ik herkende de melodie bijna niet. Als je muziek gaat bewerken (trance ofzow) en je neemt 4 beats en je laat die mooi loopen klinkt het gewoon al goed. Ik vond de muziek klinken alsof ze 5 beats hadden gebruikt en die lieten loopen. Ik zag wat flikkerende lichten in m'n kamer (gewoon in de lucht). De lichtjes gingen op de beat van de muziek. Na een tijdje werd het effect minder. Ik pakte m'n pijp weer en deed er aardig was wiet in. Daarboven gooide ik nog wat salvia. Ik nam een paar hijsen achter elkaar. Ik ging weer in/op m'n bed zitten (in omdat ik onder de dekens zat). Ik merkte soms helemaal nix van de salvia maar dan wel weer ineens. Het leek op de zee. Alsof de salvia golven waren. Elke keer kwam het effect weer opzetten werd het steeds heftiger en vervaagde dan weer. Dit hield ongeveer een uur aan. Ik had zeg maar per golf een andere trip. Als de golf weer helemaal weg was dan was ik dus ook weer normaal, maar als de volgende er dan weer aankwam begon ik op iets anders te trippen (een andere voorwerp of liedje). Ik zat dus in m'n bed en ik had weer muziek op gezet. Ik had soms ineens dat ik niet meer snapte dat ik zat. Ik begreep het gewoon niet. Want ik lag en zat voor m'n gevoel tegelijk. Toen kwam Lucy in The Sky With Diamonds (van The Beatles). Normaal vind ik dat altijd een super chill nummer, maar nu ging ik er bijna bad op. Ik zette het nummer niet uit want ik wist dat m'n geest sterk genoeg was om het aan te kunnen en ik wist dat ik tripte en dat dus ook ik de gene was die de trip elke kant op kon sturen. Toen ik m'n ogen dicht deed en naar de tekst luisterde zag ik er beelden bij. Ik zag de meest vage dingen. (blauwe tekenfilm mannetjes met 1 oog die als een struisvogel rond liepen ) Toen ik m'n ogen open deed keek ik weer in m'n kamer rond. Ik zag een blouse op m'n bankje liggen. Opeens veranderde die blouse in een soort tijger die licht gaf. Toen keek ik naar m'n mp3-speler. Ik bedacht me dat ik misschien wel in een soort matrix wereld zat. Ik d8: "als ik nu in een matrix zit en ik weet het dan kan ik ook dingen besturen enz." Dus ik probeerde met m'n mind m'n mp3-speler op te tillen (wat voor geen meter werkte). Ik kreeg het idee dat ik een hoer iets was geworden. Later werden de effecten steeds minder de golven salvia kwamen nog wel maar minder heftig tot ze opeens gewoon weg bleven. Toen was ik weer "terug"

Het was denk ik wel 1 van m'n meest sterke trips en opzich veel trippieer dan paddo's

Laatst gewijzigd op 14-03-2003 om 13:46.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 13:51
Verwijderd
vet
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 18:41
bluesboy
bluesboy is offline
is dit ook door een hashpijp te roken?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 18:45
Verwijderd
Citaat:
bluesboy schreef op 14-03-2003 @ 19:41:
ja, volgens mij is dit ook aan te raden
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 09:29
Mir-idiotA
Citaat:
Drexz schreef op 14-03-2003 @ 14:44:
Gister was echt zooooooo vaagh

cool vooral dat van die mannetjes met één oog die als een struisvogel rondliepen huhu
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 22:22
ConnX
ConnX is offline
Citaat:
bluesboy schreef op 14-03-2003 @ 19:41:
??
Waarin onderscheidt een hasjpijp zich van andere pijpen?

Btw, salvia mengen met wiet/hasj, en goed idee dus of???
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 10:15
Thought Alive
Thought Alive is offline
Citaat:
ConnX schreef op 24-03-2003 @ 23:22:
??
Waarin onderscheidt een hasjpijp zich van andere pijpen?

Btw, salvia mengen met wiet/hasj, en goed idee dus of???
Lijkt mij dat het effect van slavia zo kort en hevig is dat wiet of hasj erbji in het niet valt, en dat je er dus niet zo veel aan hebt...
Oud 25-03-2003, 11:54
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
kan je eigenlijk ook zeg maar een "salvia-joint" bouwen, dus ipv wiet of hash salvia in je joint gooien, of werkt dat niet?
Oud 25-03-2003, 12:05
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Eightball GOD schreef op 25-03-2003 @ 12:54:
kan je eigenlijk ook zeg maar een "salvia-joint" bouwen, dus ipv wiet of hash salvia in je joint gooien, of werkt dat niet?
Nee, dat werkt niet. Het hele eiereten van Salvia is juist dat je binnen een kort tijdsbestek heel veel Salvia binnen moet krijgen. Dat gaat alleen 't beste via de waterpijp. Een cokepijpje werkt naar mijn mening het beste.
Oud 26-03-2003, 15:37
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 25-03-2003 @ 13:05:
Nee, dat werkt niet. Het hele eiereten van Salvia is juist dat je binnen een kort tijdsbestek heel veel Salvia binnen moet krijgen. Dat gaat alleen 't beste via de waterpijp. Een cokepijpje werkt naar mijn mening het beste.
dusss.... wel een gewone joint... (maar dan met salvia) en dan via een waterpijp... of puur en dan via waterpijp??
Oud 26-03-2003, 15:44
Verwijderd
Citaat:
*×*M!§T€€Q*×* schreef op 26-03-2003 @ 16:37:
dusss.... wel een gewone joint... (maar dan met salvia) en dan via een waterpijp... of puur en dan via waterpijp??
geen joint
want een joint duurt lang voordat hij op is
maar gewoon de salvia (puur ja) in de waterpijp of gewone pijp doen

en een grote hijs nemen
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 16:51
apekop123
apekop123 is offline
ik weet niet 100% cker of dit waar is maar die gozer van de smartshop zei tegen me: "Na 1 hijs ben je tijdelijk imuun" Dus daarom werkt salvia in een joint ook niet.
Oud 26-03-2003, 18:07
LyP
LyP is offline
http://www.sagewisdom.org/usersguide.html

de perfecte pagina voor info hierover word vaak verversd als er iets nieuws is
Oud 26-03-2003, 18:25
Mir-idiotA
dat salvia.....oh my god....
ik kan er nog steeds niet bij
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 18:17
snotaap
snotaap is offline
mss domme vraag maar wat is salvia????
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 23:14
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
snotaap schreef op 28-03-2003 @ 19:17:
mss domme vraag maar wat is salvia????
]

niet on lullig te doen ofzow maar als je nou eerst ff de topic doorleest, en dan met je vragen komt??
Oud 29-03-2003, 16:02
snotaap
snotaap is offline
Citaat:
niet on lullig te doen ofzow maar als je nou eerst ff de topic doorleest, en dan met je vragen komt
eum ik doe toch volledig niet lullig?
der staaat hier enkel hoe je het moet gebruiken
hoe ziet het eruit?want kheb er namelijk nog nooit van gehoord
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 17:36
Mir-idiotA
Citaat:
snotaap schreef op 29-03-2003 @ 17:02:
der staaat hier enkel hoe je het moet gebruiken
hoe ziet het eruit?want kheb er namelijk nog nooit van gehoord
maar er is wel een zoekknop, en op je vraag wordt antwoord gegeven in één van die vele topics.
En daarnaast hebben we nog: google.com

Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 18:04
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
snotaap schreef op 29-03-2003 @ 17:02:
ik zei ook niet dat je lullig deed skat... ik zei niet om lullig te doen... ivm mn commentaar bedoel k dus dat IK neit lullig wou doen jij schnapp?
Reageren

Regels voor berichten