Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() heb al meerde malen paddo's gehad maar m'n salvia trip was de sterkste ooit. Wat een groot verschil tussen salvia en paddo's is, is dat je bij paddo's het gevoel langzaam voelt opkomen. Bij salvia zit je er ineens helemaal "in". Bij mij was de trip zelfs zo sterk dat ik ff niet meer wist wie/wat ik was en ik wist dus ook niet meer dat ik salvia had genomen. Mijn advies is ook: Als je het bij de smartshop haalt (wat je waarschijnlijk wel zal doen) laat je goed voorlichten en vraag de folder aan. Kijk ook goed naar de dosering want je neemt snel te veel nog ff een vraagje aan Uncle_Sam zou je misschien je Salvia trip kunnen beschrijven. Ik weet helaas heel nog heel weinig van m'n trip en ik denk dat ik nog wel een keer salvia wil proberen
||
Citaat:
|
![]() |
|
Even vraagje: weten jullie nog hoe jullie zaten tijdens de trip?
Ik dus absoluut niet.... En hadden jullie ook dat als je zegmaar uit de trip kwam de dingen (mensen om je heen) toch anders zag dan dat je ze normaal zag. En echt dacht van: ooh jeej als ik ze ooit maar weer ga zien zoals normaal? En hadden jullie ook zo'n enorme lachkick toen je bijkwam? en en en... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik weet trouwens nog wel hoe ik zat. Ik was bij een maat en zat in zo'n grote rlx stoel ![]()
||
Citaat:
vind het wel interresant vooral bij zulk sterk spul. |
![]() |
|
ik wil wel haha
![]() Ik zat gewoon op de bank en hijsde langzaam aan megawaterpijp (minstens meter lang) Hield het zolang mogelijk binnen en blies het uit. Ik zat en zei: nou ik merk nog niets hoor! En woesjjjj!! precies nadat ik dat zei had ik het gevoel of mijn lichaam naar achteren viel, maar de rest naar voren vloog, me lichaam uit dus. Vanaf die tijd is het zoo moeilijk te omschrijven.... ![]() Toen kwam ik vaag terug omdat een maat naast me tegen me wang klappen aangaf. Dat vond ik nogal irri toen ik dat eindelijk besefte. Toen vroegen ze wat ik had beleefd, ik wou iets zeggen en hoorde me stem van heel hoog naar megalaag gaan...toen kreeg ik een lachkick vanwege die supervage stem. Elke keer als ik iets wou zeggen kwam er een monserachtig geluid uit (tenminste, dat dacht ik) Me lichaam tintelde wat en ik merkte dat ik het best warm had. Toen zag ik opeens de hoofden van de twee lui die er zaten en ik dacht: oh god! Wat zien die er raar uit! Ik hoop dat ik ze ooit weer zo zal zien als ik ze vroeger zag. Dat was het ongeveer ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb t ook wel eens gekocht en gerookt, maar werkte bij mij ook niet echt. Misschien een beetje als een lichte wiettrip maar niet zo aanwezig.
Ik had zeker wel genoeg genomen, meer dan dubbele dosis (nadat het de eerste keer niet werkte). Maar ik heb gehoord dat je t met een aparte aansteker moet doen omdat een gewoon niet warm genoeg wordt. Dus mijn vraag: Hoe hebben jullie het gerookt? |
![]() |
||
Citaat:
had je toen extract of? |
![]() |
||
Citaat:
Ik zat in een mega chille (opa) stoel. Je kent ze wel van die grote leren dingen (misschien was het ook wel stof naja boeie ![]() Ik had al 2 keer salvia gehad, maar die keren merkt ik niet echt veel . Het was meer alleen lachen. Ik had besloten om maar is een goede trip te houden. Dus ik doe in een pijpje ongeveer genoeg voor een goede trip. En ik d8 tja ik doe er nog een beetje bij (stom ik weet het). Het kwam boven het pijpje uit. Dus ik pak een aansteker en neem een diepe hijs. Hou de rook een tijdje in en neem meteen weer een hijs. Na de tweede hijs weet ik nog dat ik het pijpje op tafel legde. Toen ging ik weer zitten en sloeg het er HARD in. Ik was compleet van de wereld en ik wist niet meer wie of wat ik was. Het was een heel vage ervaring want ik wist gewoon niet meer dat ik een mens was ![]() Ik zag 3 gekleurde bollen. Zoals je als kind een ijsje voorsteld. De kleuren (ik weet alleen nog dat er oranje bij zat) overlapten elkaar ineens. Toen stond ik opeens op de kleuren (al die overlappende kleuren waren gewoon de grond geworden) Dat is zo'n beetje alles wat ik er nog van weet Ik weet ook nog dat ik vrij bang was omdat ik niet zo'n sterk effect had verw8. Ongeveer 30 minuten later was ik weer helemaal bij de mensen. Na ongeveer 45 minuten stak ik m'n 1e joint op en ging alles weer chill ![]()
||
Citaat:
las ook op internet dat je een turbo aansteker moet gebruiken maar is bullshit ik had een gewone aansteker en een gewoon pijpje (geen waterpijp) en ik tripte echt wel (HARD)
||
![]() |
Citaat:
Vaag, maar ik ga t binnenkort nog wel een keer proberen als de kans zich voordoet... |
![]() |
|
Gister weer getript op salvia
![]() Het was wel tof, ik had niet echt genoeg genomen voor een super harde trip. Maar de trip was nog steeds best vaagh en heftig. Het was wel cool. Ik lag in bed en ik lag onder de dekens (met m'n rug tegen het bed aan) . Ineens leek het of de deken de grond was. Iets later zette ik de tv aan. Spincity was bezig en ik had gewoon het gevoel dat ik ertussen stond. (dus in de tv) echt vaagh. 'T blijft vaagh spul salvia ![]()
|
de informatie die ik heb gevonden op inet is niet al te duidelijk, er worden wel leuke trip verslagen gegeven maar er staat nergens hoe je het het beste kunt nemen, kan iemand me vertellen hoe je het nu het beste binnenkrijgt? roken,met/zonder pijpje/kauwen
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder krijg je er volgens mij meestal wel een soort flyer bij waar een hoop nuttige informatie instaat, en ook antwoord wordt gegeven op al jouw vragen ![]() |
![]() |
|
Vanavond komt m'n tripmaat bij me langs voor een shotpijpje vol salvia... 'k zou het ook kunnen doen, maar 'k weet niet of ik nog durf na m'n laatste trip ermee... Best beangstigend... Steeds als ik het idee had dat ik een beetje normaal met de situatie om kon gaan werd het weer heftiger, en toen ik er eindelijk echt aan begon te wennen was de trip weer weg...
![]() Trouwens, 't extract kun je niet eten, dat werkt niet... Dat kan alleen met verse bladeren...
|
Gister was echt zooooooo vaagh
![]() Donderdag: Ik had al een paar keer het nummer: The Orb - Gaia (earth) gehoord en ik vond het wel ![]() ![]() ![]() Het was denk ik wel 1 van m'n meest sterke trips en opzich veel trippieer dan paddo's
Laatst gewijzigd op 14-03-2003 om 13:46. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
kan je eigenlijk ook zeg maar een "salvia-joint" bouwen, dus ipv wiet of hash salvia in je joint gooien, of werkt dat niet?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
want een joint duurt lang voordat hij op is maar gewoon de salvia (puur ja) in de waterpijp of gewone pijp doen en een grote hijs nemen ![]() |
![]() |
|
http://www.sagewisdom.org/usersguide.html
de perfecte pagina voor info hierover word vaak verversd als er iets nieuws is
||
Citaat:
niet on lullig te doen ofzow maar als je nou eerst ff de topic doorleest, en dan met je vragen komt??
||
Citaat:
En daarnaast hebben we nog: google.com ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||