![]() |
|
![]() |
Een tijdje geleden heb ik hier een topic geplaatst : http://forum.scholieren.com/showthre...ht=vriendschap
Ik had dus besloten om 'nee' te zeggen wanneer hij weer begon met knuffelen, enz. Maar dat is toch heel anders gelopen... In het begin ging het goed. Ik was nauwelijks alleen samen met hem en we deden normaal tegen elkaar. Zijn vriendin zag ik nauwelijks meer. Ze zouden eigenlijk ook met vakantie gaan, maar dat is niet doorgegaan. Een klein weekje terug begon hij weer naar mij toe te 'trekken'. Hij pakte me steeds vast, enz. Maar ik trok me dan gewoon zachtjes los, wat hij wel jammer vond, merkte ik, maar hij deed voor de rest wel gewoon normaal. Vorige zaterdag hoorde ik dat het uit was met zijn vriendin. Het ging al een tijdje niet goed. Het was ook een knipperlicht relatie, maar zijn ouders (waarmee ik goed bevriend ben) dachten wel dat het dit keer definitief was. Ik wist niet echt wat ik hiervan moest denken. Zijn vriendin was erg aardig, maar stiekem vond ik hem best leuk... Woensdag zag ik hem weer. We waren alleen. Hij deed heel aardig en het was gezellig! Op een gegeven moment pakte hij me weer vast. Anders reageer ik daar niet op en trek me zachtjes los, maar dat deed ik toen niet. Ik kon het gewoon niet, ik wou dat hij me vasthield... En toen hebben we gezoend....Niet 1 keer, nee, tig keer! Hij was zó lief en hij kon zo goed zoenen! Ik ben echt stapelverliefd...Ik kan niet eten, ik slaap slecht en ik kan me niet concentreren, ik denk alleen maar aan HEM! Ik heb hem donderdag weer gezien, hij deed erg aardig, maar hij had haast. Ik wou hem heel graag weer zoenen, maar daar ben ik veels te verlegen voor... Ik denk ook dat dat het is, waardoor hij met dat knuffelen af en toe afstandig deed. Het kwam allemaal van zijn kant. Ik reageerde natuurlijk wel, maar de eerste stap zette ik nooit. Zou het daarom misschien zijn? Maar hoe nu verder? Ik ben echt stap verliefd op hem, maar ik weet niet hoe dat bij hem zit. Ik hoop het wel.... Ik zie hem morgen weer en ik verlang er echt naar om weer met hem te zoenen... Ik weet niet echt waarom ik dit heb geschreven. Maar ik kan het er met niemand anders over hebben. Ik weet zelf ook nog niet waar ik aan toe ben. En hij is 12 jaar ouder, hoe zullen mensen in onze omgeving erop reageren? In ieder geval bedankt voor het lezen... Liefs, een stapelverliefde MIJ |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
*is het voor groot deel met Poesiefox eens*
En inderdaad, óf hem nog eens zoenen, óf aan hem vragen waarom hij je zoende... en misschien is het handig om dan eerst wat ergens of bij jou/hem thuis af te spreken en te weten dat je genoeg tijd hebt... Het leeftijdsverschil, daar zal je omgeving waarschijnlijk vrij negatief over oordelen. Als jullie echt goed bij elkaar passen, hoeft dat oordeel geen grote invloed op jullie verkering/relatie te hebben, en na verloop van tijd wennen anderen er wel aan. Ik hoop wel dat hij jou als 'volwaardig' mens ziet, maar als jullie eerst vrienden waren dan neem ik aan dat hij dat wel doet. |
![]() |
|
![]() |
O, jeetje, wat moet ik nou doen?
Aan de ene kant: ik denk inderdaad ook niet dat ik een toekomst met hem heb. Hij wil geen kinderen, hij wil niet trouwen, ik ooit wel. Ik heb nog nooit een echte relatie gehad, en ik denk niet dat dit mijn 1e en gelijk laatste moet worden. Het is best een lul. Vandaag ook. Ik ben de hele dag met hem op pad, maar hij ziet me nauwelijks staan en hangt heel erg veel om andere meisjes heen. En geloof me, dat doet echt pijn. Dan heb ik gewoon zin om hem een schop in zijn kruis te geven, zo boos ben ik dan... Maar aan de andere kant: Oh...ik ben zó verliefd....Ik kan niet meer eten, niet meer slapen, niks. Ik ben in 3 dagen 3 kilo afgevallen, zo erg is het. Ik denk alleen maar aan hem. En als we alleen samen zijn is hij wel heel erg lief. Heel teder.... Ook als we bij anderen zijn, kijkt hij me heel lang in de ogen. Daar verzuip ik gewoon in.... Ik kan gewoon niet 'nee' zeggen. Ik verlang vreselijk veel naar hem en ik wil dat hij me aardig vindt. Verdomme, ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik voel me zo klote... Verliefdheid moet toch positief zijn? Bij mij is het alleen maar ellende... Eindelijk wordt ik een keer erkend, heeft er iemand aandacht voor me. Maar nee hoor, het kan verdomme nooit eens goed gaan.... Help me, wat moet ik nou doen? |
![]() |
|
![]() |
Tja, love hurts.
Je kunt er een tijdje induiken natuurlijk, geniet ervan zo lang het kan. Of niet, als je geen toekomst met hem ziet. Wl je het voor een tijdje en dan baai baai zwaai zwaai? Vooral doen. Kun je daar niet tegen, tsja... Koop maar veel chocola, en een doos tissues en ga een avondje uithuilen bij je moehoeder. Die snapt het heus wel. Kut he, dat verliefdheidsgedoe.
||
![]() |
Citaat:
![]() En ja, ik heb geen zin om over 4 jaar al in een midlife crisis te zitten ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Dat heeft niks te maken met een midlifecrisis. Dat is gewoon zielig... Citaat:
Maar ik weet dat ik dat niet kan. Toch ga ik in ieder geval proberen te vragen wat die zoenen voor hem betekenen en wat ik voor hem beteken.... Ik heb wel slecht geslapen, maar mijn hoofd zit ook heel erg vol. Ik kan in ieder geval wel weer eten. Die vlinders zijn er niet echt meer.... (Trouwens, bedankt he?) |
![]() |
|
![]() |
Eigenlijk zouden wij hier op het forum er een wedje op moeten zetten of je weer helemaal voor gaas gaat zodra hij je weer in zijn ogen laat verdrinken. Het is ontzettend moeilijk om iemand dan vaarwel te zeggen, met al die rondfladderende vlinders.
Je kunt niet meer rationeel nadenken op zo'n moment, en je wilt alleen nog maar in zijn armen liggen. En dan gaat hij natuurlijk zeggen dat hij je heeft proberen te ontwijken om in het openbaar geen argwaan te wekken. Fijne relatie, een die je geheim moet houden. Of dat hij afstand neemt omdat hij twijfelt omdat hij jou wel erg jong vindt. Nou, daar heeft hij volkomen gelijk in. Ja, zwaar kut, dat verliefdheidsgedoe! En wij hier hebben het allemaal meegemaakt en we zijn allemaal over het gebroken hart hengekomen. Boosheid helpt. Afleiding ook. Sterkte meid. Maar wat moet jij met een man van bijna dertig. Of liever gezegd: wat moet hij met een zestienjarige?
||||
![]() |
Citaat:
Maar toch, ik ga het echt proberen. Ik word er helemaal gek van en ik heb geen zin om nog langer met die onzekerheid rond te lopen. Ik ben het zat. (Ja, dat zeg ik nu....*zucht*) Citaat:
En als hij het echt meent, wat dan? Een geheime relatie, tja ik vind het best spannend (wie niet?). Maar hij kan ook te ver gaan, zoals om andere meisjes heen hangen, mij negeren... Citaat:
Maar ja, ik ben bang dat dat niet zo lang meer gaat duren. Vanmiddag zie ik hem weer... Ik zie zelf ook geen toekomst. Ik wil niet op mijn 16e al aan 1 iemand vast zitten. Ik heb nog niet eens een echte relatie gehad! Maar ja, wat ik ook zeg, dat verliefde gevoel blijft.... (Ik heb trouwens al heel wat chocola verslonden, mijn maag begint alleen een beetje te protesteren ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zoals ik al zei: je hebt drie mogelijkheden.
1. Een spannende relatie, voor de leuk en de sex en omdat verliefdheid zo lekker is. Niks mis mee, alleen de meeste meisjes van 16 doen dat met jongens van 16. Na een jaar gaat het uit, jammer dan en dan huppel je naar de volgende. 2. Een serieuze relatie opbouwen omdat hij De Ware is. 3. Er nu een punt achter zetten omdat hij niet de Ware is en je ook geen zin hebt in een kortdurende niet echt serieuze relatie. Op naar de snoepwinkel! Je mag het gelukkig helemaal zelf weten.
|
![]() |
ik denk dat je die jongen gewoon uit je hoofd moet zetten het werkt gewoon niet jullie zitten waarscheinlijk niet op het zelfde denk en doe niveau dat zal echt niet goed uit pakken (geloof me ik kan het weten) als je zuinig met je zelf en je leven bent doe dan wat de meeste hier zeggen en zet er een punt achter.
||
Citaat:
Ik ben benieuwd welke van de 3 keuzes je hebt gemaakt.
||
![]() |
Citaat:
Ik word echt steeds woester. Hoe kon ik hem me zo laten gebruiken? Het doet echt pijn. Ik dacht dat hij een goede vriend was, dat ik hem kon vertrouwen. Maar hij speelt met me, dat begin ik steeds meer in te zien... Hij houdt mij aan een lijntje, maar tegelijkertijd flirt hij met andere meisjes van mijn leeftijd, gewoon waar ik bij sta! Ik ben steeds afwisselend kwaad, dan weer down. Ik word 's nachts echt huilend wakker. Bah, love sucks.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ennuh, ik loop al de hele dag met 'stronger' van de Sugababes in mijn hoofd ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik wilde even zeggen: goeie keuze!
![]() het is duidelijk dat die jongen je niet waard is. Hij maakt misbruik van je, en ik ben blij dat je hier achter bent gekomen voordat je verder bent gegaan met m. Natuurlijk is het goed te begrijpen dat die zoen voor jou heel wat was. Maar misschien moet je wel realiseren dat het voor hem een stuk minder betekende. sterkte er nog mee!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal, Vriendschap tot de dood xLittlemissamx | 9 | 18-10-2012 15:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Voet Verwijderd | 12 | 23-11-2004 20:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Liefde & Relatie |
Vervolg bioscoop: zij is wel gek op hem.... Nefratete | 16 | 17-12-2002 14:26 | |
ARTistiek |
deel 4&5 van vervolg verhaal! fruitmand | 3 | 31-12-2001 17:42 |