Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en wat ik van ze live heb gezien is totaal niet kut!!!
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik vind ze wel degelijk goed live, hoe kun je nou zo energiek doen en altijd zuiver blijven zingen, en als je ze niet goed vind, waarom reageer je dan in een RHCP topic?
en tuurlijk heb je wel een pit in, waarom niet? sorry, maar niemand messed met de RHCP ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar over die pit he?! die was er wel vorig concert... daar heb je echt geen "harde" muziek voor nodig! |
![]() |
|
ik ben geweest gister.....helemaal uit mn kont gegaa...in tegenstelling tot de rest van het publiek...vaag maar het is zo.
de nummers die ze speelden (willekeurige volgorde) -by the way -scar tissue -around the world -under the bridge -give it away -suck my kiss -parallel universe -otherside -californication -purple stain (jaaaa) -right on time -this is the place -don t forget me -zephyr song -can t stop (briljant) -warm tape (briljanter) -soul 2 squeeze -john solo -een of andere versie van get up and jump (eindelijk weer wat van het eerste album) -me & my friends (een van de hoogtepunten) vlak voor de toegift ging chad nog vet met het publiek lopen spelen....ze hadden er gister vet zin in..dat merkte je gewoon...dat geluid in de ahoy is trouwens wel magistraal..ik heb genoten ![]()
||
Citaat:
![]() Stelletje freaks. ![]() Maar samengevat; was echt geweldig gisteren ![]() Een joint, live concert én op de laatste minuut de laatste trein nog halen ![]()
||
Citaat:
De zanger was er niet bij. hmmm en ik hoor allemaal wilde verhalen over dat geschreeuw en er is dus nix van waar.
|
mars volta was mixje van alles....klonk af en toe wel ok, goede drummer hadden ze, en die zanger ging vet cool uit zn kont...maar de geluiden waren niet echt van elkaar te onderschijden, in tegenstelling tot bij de peppers.
Ja idd wij gingen op de 1ste ring vet lopen jumpen en dansen en we kregen gewoon gezeik op het moment dat suck my kiss werd ingezet...dan ga je toch niet zeiken, maar genieten? Een vriend van me had een staplaats en had t zweetbandje van chad gevangen hehe ze waren in vorm vond ik...echt gruwelijke solo s en antwan zat er geen 1 x naast....alleen de zephyr song werd verneukt oh ja..wij misten de trein...anderhalf uur bij de burger king zitten vertoeven....zucht
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2e keer (in Utrecht) was echt muzikaal wat minder. Het geluid klonk niet zo als het moest, en er werden bijna alleen maar nummers van californication gespeeld en werd er door iedereen meegezongen. Toen ik met sir psycho sexy begon mee te brullen stond iedereen me lomp aan te kijken en zong ineens niemand mee. vind ik jammer...
|
Verwijderd
|
ik vond mars volta echt helemaal super
![]() en de chili peppers.. ach... ze speelde wel goed, aleen wat een teringpubliek zeg.. ![]() en waarom moest je in godsnaam een bandje hebben om vooraan te komen ![]() ik stond op de helft lekker helemaal achteraan, lekker met z'n vijven uit ons naad te gaan, was veel beter dan die massa mensen die stilstaat |
![]() |
||
Citaat:
|
oeh, het was geweldig. the mars volta was ook zeer cool alleen klonk het geluid een beetje als een 'blur' van geluid ofzo, dat was wel jammer, maar wat kunnen die gasten uit hun dak gaan vooral die zanger!
![]() en de RHCP waren ook geweldig natuurlijk, alleen het publiek kon wel wat enthousiaster doen ja, ik had zitplaatsen en ging daar gewoon uit mijn dak, waren wel mensen naast ons die ons een beetje vreemd aankeken enzo, maarja. Ze zijn zeker wel heel goed live, vooral John, die gast speelt echt heel goed. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() waar zaten jullie trouwens, ik/wij in Vak DJ, 1e ring
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Nog even over RHCP Verwijderd | 2 | 02-01-2016 11:55 | |
Vrije tijd |
Eredivisie 2007/2008 Jarabe de Palo | 389 | 20-05-2008 22:13 | |
ARTistiek |
[Tekeningen] RHCP Pyr0nity | 28 | 13-02-2005 22:19 | |
Muziek |
Ontsnappen aan je stoelplaats - ArenA (rhcp) Mjoez | 24 | 01-06-2004 19:55 | |
Muziek |
Wat luister je? Gutterflower | 263 | 27-05-2003 11:45 | |
Muziek |
op vakantie en je neemt mee: hooguit 7 cd's Silent Enigma | 70 | 08-07-2002 14:37 |