Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Zeker naar dat 90's programma van Gijs Staverman gekeken
![]() Maar ja captain Jack was natuurlijk een ster, vooral die megahit Captain Jack was fantastisch ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jaaaaaa, CAPTAIN JACK!!! Ik ben nu echt into jaren 1994 enzo, echt coole muziek
![]() BA-DA-DA-DI-DA-DO!! left right right left moet je een x heel hard draaien!! offe: WE'RE FLYING HIGGGGGH, WE'RE FLYING HIGH INTO THE SKY..(ofzo). I WANNA BE A RAINBOW HIGH IN THE SKY, I WANNA SEE YOU AND ME LIKE A BIRD FLYING AWAY! THIS IS THE RHYTHM OF THE NIGHT...THE NIGHT ...AH YEAH EINS,ZWEI POLIZEI, DREI VIER BRIGADIER (tog) Maar die kent iedereen wel he ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik geil op bruine vrouwen. Dus misschien dat dat ook scheelt ![]() Ik geil trouwens ook op Aziaten en blanke vrouwelijke menschen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze ziet eruit alsof ze gaat ontploffen zo strak zit dat pak tegen d'r prammen. Bovendien is ze kleiner dan ik en dat is nooit 'n goed teken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tranen kwamen met de emotie die loskwam toen ik hoorde dat hij weer 'back in business' was.
![]() Welkom terug kapitein! En 'Captain Jack' is ook mijn favoriet, hoewel 'Drill Instructor' het ook altijd goed doet bij mij en niet te vergeten 'Soldier, soldier'. Eigenlijk is de hele CD 'The Mission' goed om aan te horen. Later kwamen ook nog pracht-platen als 'Operation Dance', 'The Captains Revenge' en 'Top Secret' maar geen van deze haalden het in mijn ogen bij 'The Mission' Met smart wacht ik ook op de nieuwe die 'Party Warriors' gaat heten. Het zou mij niet verbazen als de grondlegger van het Military-Dance genre weer een super-plaat weet te produceren. Laatst gewijzigd op 11-03-2003 om 23:20. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor de nostalgie
Captain Jack Ejo Captain Jack bring me back to the railroad track Running to the railroad track run along with Captain Jack run into the peacecamp back run along with Captain Jack badadadideido, left right right left badadadideido, run along with Captain Jack Forward march Ejo Captain Jack bring me back to the railroad track give me a gun in my hand, I want to be a shooting man * left, right, left the military step, the airforce rap, the seventeen is the best goo... left, go right, go pick up the step, go left, go right, go left We're running to the railroad track run along with Captain Jack badadadideido, run along with Captain Jack run into the peacecamp back run along with Captain Jack badadadideido, badideido, dadideidideidideido, badadadideido, left, right, right, left badadadideido, run along with Captain Jack Company attention, forward march Ejo Captain Jack bring me back to the railroad track give me a bottle in my hand, I want to be a drunken man * repeat Ejo Captain Jack bring me back to the railroad track give me a girl in my hand, I want to be a fucking man left, right, left the military step, the airforce rap, the seventeen is the best forward march |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|