Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat het de biologische klok is, als ik niet te laat naar bed ga wordt ik bijna altijd een paar minuten voordat wekker gaat wakker. Ook als ik hem vroeger of later instel, als ik niet weet dat hij anders staat gebeurt het niet (stroom was in vakantie een keer uitgevallen, daardoor ging wekker om 630 ipv 700 (was om 2230 naar bed gegaan) en wekker verraste me). - Ik ga dus uit van biologische klok, zeker voor wezens zo slim als wij is een goed tijdsbesef noodzakelijk.
|||
![]() |
Citaat:
Indien je echt uitgetreden was (zover dat mogelijk is) lijkt het me logischer dat je dat 'nummerbord' linksonder je had gezien, aangezien je bij uittreden je lichaam verlaat, en dus niet vanuit de positie van je lichaam kijkt. Zoals je het hier beschrijft moet ik Morgan toch gelijk geven. ook mede door dit stuk: Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
denk van niet. Citaat:
Citaat:
b.De evolutie past zich niet zo snel aan aan onze slimheid, die evolutionaire gezien pas laat is gekomen. ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Dat bedoelde ik. (sjees) Citaat:
Als dít al paranormaal is zou zowat iedere dagelijkse bezigheid als paranormaal kunnen worden ervaren...
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik denk dat inderdaad veel dergelijke dingen in ons dagelijks leven die eigenlijk paranormaal zijn (in de zin van er is geen wetenschappelijke aanvaarde verklaring voor) aan ons voorbijgaan zonder dat we er erg in hebben. |
![]() |
|
ik heb ook zoiets gehad, alleen in plaats van de tijd was het mijn horloge, in mijn droom herrinerde ik nog heel erg vaag, dat mijn horloge stilstond, rara, ik word wakker, en schrik me de pleures, m'n horloge stond indd vanaf 2 uur in de nacht al stil
![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() excuses om jou daar ook tot te rekenen Citaat:
Maar dan zouden die paranormale gaven wel nut moeten hebben, en het voorspellen van tijden reken ik daar niet echt toe. Hoewel je dit natuurlijk als een lichte vorm van toekomstvoorspelling zou kunnen zien, wat wel weer nuttig is... ik ben er nog niet helemaal over uit, 'tis vrij lastig na te gaan, aangezien evolutie over tientallen generatie gaat en paranormale dingen moeilijk te controleren/bewijzen/herhaalbaar zijn... Maar ik denk dat we wel in een soort nieuwe fase zijn, alleen dat we nog niet precies weten waar we aan toe zijn.
|
![]() |
Ik geloof wel dat dat kan, wat jij die ochtend meegemaakt hebt, want ik heb ook wel eens zoiets. Dan droom ik bijvoorbeeld iets heel doms en de dag erna krijg ik er gewoon mee te maken, terwijl ik er normaal nog niet eens aan dácht! Echt heel maf
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
De natuur gaat natuurlijk niet ervoor zorgen dat de gave om in de toekomst te zien beperkt word door alleen open te staan voor grote dingen, dan kunnen de kleine dingen zoals de tijd waarnemen er ook wel bij. Citaat:
![]() ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
'Angst' voor epilepsie Prospect | 11 | 24-10-2013 23:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Er is niet altijd kans. Er is altijd hoop. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[Deel verhaal] Schaduw van de Nacht - Het gebroken Land Raxia | 5 | 08-06-2004 16:55 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jullie tips voor mijn verhaal? Selina | 7 | 10-12-2002 22:10 | |
ARTistiek |
verhaal: Laat het niet voor niets zijn... Kupu | 17 | 03-08-2001 23:37 |