Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zal eens kijken of ik nog iets anders met dit thema kan doen, een verhaal kan schrijven waarin mijn bedoeling beter naar voren komt. Hartelijk bedankt in ieder geval!!!
|
Het verhaal zelf blijft redelijk... onduidelijk. Ik heb het twee keer gelezen, maar ik vat het maar half. Tenminste, ik denk dat ik het vat. Zij is een meisje, maar wil een jongen zijn?
Spelling, stijl: Goede opbrouw, toch had er een soort van intro wel bij gemogen, in plaats van meteen in het verhaal te 'vallen.' "wipneus" Ruig woord. ""Hallo meisje" fluisterde hij, " Na meisje hoort een komma. "Zij haren vielen" Zijn haren "weerbarstige" Weer een ruig woord.
|
Het verhaal lijkt mij redelijk duidelijk (dit is althans wat ik ervan kan brouwen): Het gaat over een jongen die op een meisje lijkt en daar absoluut niet gelukkig mee is?
Klopt dit? Ik vind het trouwens een erg mooi geschreven en pakkend verhaal ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Er was eens een jongen... dietn | 1 | 24-11-2012 12:28 | |
Liefde & Relatie |
Signaleren van problemen bij jonge kinderen. Verwijderd | 8 | 13-07-2011 14:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Het jongetje. -Flip- | 18 | 28-06-2004 11:01 | |
Verhalen & Gedichten |
De jongen, de oude man en de zoektocht naar suiker. AtHell | 7 | 04-01-2003 09:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Jong wil uit LPF-fractie stappen UnknoWn EntiTy | 122 | 15-10-2002 08:19 |