Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ontopic; ik wil twee voetstapjes ergens.. En dat ergens is een plek waar ik ze makkelijk kan verbergen (ze zijn voor mezelf, niet voor de hele wereld...) en waar ze op een mooie plek zitten... En dat is onmogelijk ![]() Mooie plekken zijn; schouder, pols, onderrug Verbergbareplekken zijn; onder je voet, op je voet, onder je haar (hmm) en op je reet... Zie dát maar eens te combineren!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Nu zijn we nog jong en mooi, maar zo'n tattoo is niet iets tijdelijks, en hij wordt er bovendien niet mooier op in de loop der jaren. Dus dan zie ik zo'n grijs omaatje voor me, in d'r incontonentieluier in het verpleegtehuis, en die heeft dan en zeer suggestieve tattoo op een heftige plaats...lijkt mij persoonlijk wat minder.
|
kep er geen 1, alst kon zouk mijn hele onder armen vol willen laten tatoeren met allemaal tribals en clowns en daan oowk mijn rechter onderbeen vol! m aar ja...geen geld en kan oowk niet echt met het werk wat ikke ga doen, veel meet klanten omgaan en zow, en om dan onder de tattoos te zittuh wordt uhm oowk niej!
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben een Roosendaalse, met carnaval zijn we tulleptaonestad (is een vogel) en die is echt wel mooi! Dus misschien een klein tullepetaontje op mn schuderblad, links. Of een lieveheersbeestje, een mooie..Maar ik weet het nog niet precies...Wil er wel eentje iig, ben alleen btje pijngevoelig
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien, in onze hele generatie zijn tattoages al lang niet meer taboe. Je zal in het bejaardehuis hoogstens de tattoages van je buurman vergelijken met je eigen. En de verpleegers en verzorgers dan vinden het ook heus niet gek hoor. (bovendien, als je iets nu laat zetten en het nooit laat her-inkten is ie als je 60 bent niet veel meer als een vage vlek.)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Ontwerp tattoeage, wie helpt? Mariekje* | 40 | 10-04-2008 21:41 | |
Lifestyle |
Wie hier hebben er allemaal een tattoo? marlene89 | 1 | 31-05-2007 09:59 | |
Lifestyle |
Tattoo zetten SilverBlue | 25 | 02-12-2005 17:50 | |
Lifestyle |