Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2003, 12:42
my iron lung
Avatar van my iron lung
my iron lung is offline
Bij een of andere internetpersoonlijkheidstest (op http://www.4degreez.com/misc/persona...sorder_test.mv) had ik bij borderline "very high". Probleem: ik weet eigenlijk langs geen kanten wat borderline precies is. Kweet zelf ook wel dat je zo'n test niet serieus moet zien, maar gewoon uit intresse zou ik wel n keer willen weten wat dat precies inhoudt...
Alvast bedankt!
__________________
It's easy to be miserable. Being happier is tougher, and cooler. -Thom Yorke
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2003, 13:01
xCoyotex
Avatar van xCoyotex
xCoyotex is offline
Als je last hebt van veel humeurswisselingen en een slecht zelf-beeld. Mensen die dit hebben hebben vaak mood-swings en woede-aanvallen. Ze moeten vaak hun woede kwijtraken, dit soms door zelfverwonding. Zelfmoordpogingen zijn hierbij niet ongekend, ze denken vaak in zwart-wit verhoudingen. Ze worden snel boos als iets niet aan hun verwachtingen voldoet.

Ik wil je er wel aan laten herinneren dat deze tests vaak niet betrouwbaar zijn, en adhv een paar vragen zullen ze deze conclusie echt niet goed kunnen trekken.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:08
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
my iron lung schreef op 16-03-2003 @ 13:42:
Probleem: ik weet eigenlijk langs geen kanten wat borderline precies is, maar gewoon uit intresse zou ik wel n keer willen weten wat dat precies inhoudt...
Alvast bedankt!
Kijk in dat geval maar eens op http://www.beijum.org/diversen/borde...borderline.htm
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:11
Verwijderd
http://borderline.pagina.nl

En anders is er altijd nog google.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:03
Ciskaatje
Avatar van Ciskaatje
Ciskaatje is offline
*klik* Iets naar beneden gaan en daar staat een heel stuk over borderline.

Maar zoals je zelf al zei, je moet met zo'n test oppassen, het zegt op zich nog niet zoveel namelijk. Dus niet te snel conclussies gaan trekken.
__________________
~*knuff* voor jessiej, mijn niet-vriendin ~
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 15:51
//ItsJustMe\\
Avatar van //ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Ik heb ook even die test gedaan en daar kwam dit uit:
Disorder | Rating
Paranoid: High
Schizoid: Moderate
Schizotypal: Very High
Antisocial: Low
Borderline: Very High
Histrionic: High
Narcissistic: Moderate
Avoidant: Very High
Dependent: High
Obsessive-Compulsive: High

Tweede keer dit:
Ik doe dit soort tests altijd twee keer. Ik heb meestal het idee dat ik de eerste te overdreven invul.

Disorder | Rating
Paranoid: High
Schizoid: High
Schizotypal: Very High
Antisocial: Moderate
Borderline: Moderate
Histrionic: High
Narcissistic: High
Avoidant: Very High
Dependent: Moderate
Obsessive-Compulsive: High

Ik geloof niet zo in van die test. Zijn wel interessant maar niet echt handig denk ik. Huisarts pysch kunnen dat denk ik iets beter beoordelen. Deze is wel helemaal mooi.
__________________
Mag ik een samenvatting van de werking van de wereld aub?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 15:58
my iron lung
Avatar van my iron lung
my iron lung is offline
ja, ik besef zelf maar al te goed dat je zo'n internettest niet moet geloven, maar ik wou sowieso al een tijd weten wat het precies was.

Citaat:
xCoyotex schreef op 16-03-2003 @ 14:01:
Als je last hebt van veel humeurswisselingen en een slecht zelf-beeld. Mensen die dit hebben hebben vaak mood-swings en woede-aanvallen. Ze moeten vaak hun woede kwijtraken, dit soms door zelfverwonding. Zelfmoordpogingen zijn hierbij niet ongekend, ze denken vaak in zwart-wit verhoudingen. Ze worden snel boos als iets niet aan hun verwachtingen voldoet.
dat is dus ongeveer wat ik de laatste twee jaar voel
bedankt voor je reactie

aan de rest: bedankt voor de links, ga ze meteen bekijken.
__________________
It's easy to be miserable. Being happier is tougher, and cooler. -Thom Yorke
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 16:05
poesiefox
poesiefox is offline
Een regeltje uit een boek over psychologische disorders luidde: een borderline kind is niet gewoon mishandeld of verwaarloosd, het is emotioneel verpletterd.

Geef jezelf niet te snel zo'n etiket, want borderliners zijn hele erge zieke en ongelukkige mensen.

Dat je het even een tijdje moeilijk hebt is op deze leeftijd eerder regel dan uitzondering, toch?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 16:07
Verwijderd
Ik denk dat het merendeel van de pubers zich daarin kan vinden. Dat is geen beschuldiging, maar volgens mij zijn die gevoelens/kenmerken gewoon kenmerkend voor pubers. Als je borderline hebt, dan is het, denk ik, vaak nog wel wat erger en vaak heb je het dan ook wel wat langer dan bv. de laatste twee jaar. Ik zeg niet dat je het niet kunt hebben, ik ben geen dokter, ik denk alleen dat je je zelf niet gek moet maken om iets wat misschien helemaal niet nodig is. Wil je weten of je het hebt of niet, maak dan een afspraak met je huisarts. Het is zonde als je je om zo iets helemaal gek maakt, geloof mij.

Mijn testresultaten:
Disorder Rating
Paranoid: Very High
Schizoid: High
Schizotypal: Very High
Antisocial: Moderate
Borderline: Very High
Histrionic: Very High
Narcissistic: High
Avoidant: Very High
Dependent: Very High
Obsessive-Compulsive: High

Mwah, toch maar een keertje langs een psycholoog maar, geloof ik.
Ik geloof niet (meer) zo in dit soort tests, als je graag alleen bent en niet van uitgaan ed houdt, dan heb je al snel van alles, terwijl je eigenlijk gewoon van rust ed houdt. En is daar iets mis mee? Ik denk het niet.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 16:15
my iron lung
Avatar van my iron lung
my iron lung is offline
Ja, ik besef wel dat het waarschijnlijk wel gewoon een puberteits-iets is, maar toch heb ik niemand in mijn kennisenkring die het zoals ik heeft (zelfmoordpogingen door enorm laag zelfbeeld, daardoor ook wat mensen verloren e.d.). Kzal denkik gewoon nog een jaar (of 2) afwachten en zien hoe ik me dan voel.
Iig bedankt voor alle reacties!
__________________
It's easy to be miserable. Being happier is tougher, and cooler. -Thom Yorke
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 17:56
BBEM
BBEM is offline
Paranoid: High
Schizoid: Moderate
Schizotypal: Very High
Antisocial: Moderate
Borderline: Moderate
Histrionic: Moderate
Narcissistic: Very High
Avoidant: High
Dependent: High
Obsessive-Compulsive: High

weinig kans dat deze test voor mij klopt aangezien ik bij sommige gebieden de antwoorden al weet en deze zijn wel wat anders dan er bij deze test word aangegeven
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 18:16
Verwijderd
Paranoid: High
Schizoid: Low
Schizotypal: High
Antisocial: Low
Borderline: Very High
Histrionic: Low
Narcissistic: Moderate
Avoidant: Moderate
Dependent: Moderate
Obsessive-Compulsive: Moderate

borderliner staat bij mij ook 'very high' maar ben geen borderliner, ben 'alleen' depressief...
dus ja... die testen kloppen niet...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 18:28
//ItsJustMe\\
Avatar van //ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Alleen deze twee kloppen voor mij denk ik wel aardig.
Schizotypal: Very High
Avoidant: Very High

Borderline is nogal algemeen d8 ik zo. Waar je zeker tijdens je puberteit (bah vies woord) van bepaalde onderdelen sterk last van kan hebben. Dan heb je nog geen borderline, ookal gaan bepaalde onderdelen echt precies voor jouw op. Het is meer het totaal beeld. (denk ik)

My iron lung wat had je verder als resultaten eigenlijk?
__________________
Mag ik een samenvatting van de werking van de wereld aub?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 18:37
my iron lung
Avatar van my iron lung
my iron lung is offline
ja, ik weet wel dat ik het niet te serieus moet nemen, maar het was toch wel even schrikken, vooral omdat borderline aangeboren is en ik er dus zeer graag af wil raken

mn verdere resultaten:

Your Results:

Paranoid: Moderate
Schizoid: Low
Schizotypal: Very High
Antisocial: Moderate
Borderline: Very High
Histrionic: High
Narcissistic: High
Avoidant: High
Dependent: Very High
Obsessive-Compulsive: High

een vriendin had een keer high en voor de rest overal low, dan voel je je pas gestoord
__________________
It's easy to be miserable. Being happier is tougher, and cooler. -Thom Yorke
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 18:47
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
zo n test is slechts een tijdopname

dit had ik tijdje geleden (en toen had ik em al overgedaan en normaal ingevuld, daarvoor was het nog veel erger):
Disorder | Rating
Paranoid: High
Schizoid: Low
Schizotypal: Very High
Antisocial: Moderate
Borderline: Very High
Histrionic: High
Narcissistic: High
Avoidant: High
Dependent: High
Obsessive-Compulsive: High

en dit heb ik nu:

Paranoid: High
Schizoid: Moderate
Schizotypal: High
Antisocial: Moderate
Borderline: Low
Histrionic: High
Narcissistic: High
Avoidant: Moderate
Dependent: Low click
Obsessive-Compulsive: Moderate

een maand geleden ging het veel slechter dan nu..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 19:04
//ItsJustMe\\
Avatar van //ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
OPzich kan het best wel schrikken zijn zo'n test maar je moet er ook niet zwaar aan tillen. Want die vragen zijn erg relatief.
Met ja nee vragen kan het nooit klopen.
en dan van dit soort vragen:
"Do you find yourself unaffected by praise or criticism? "
ehh wie niet? zeker als je jong bent.
Verder zitten er een paar vragen bij van
"Have other people accused you of "
Dat is dus ook behoorlijk relatief.
OP van dit soort vragen wist ik moeilijk een antwoord op te geven.

Ik denk alleen wel dat Avoidant en Schizotypal bij mij van toepassing zijn maar dat komt niet alleen door deze test. Dat ik "anders" was als anderen wist ik altijd.

Grappig testje, ook wel dom.
Yes betekent altijd high volgens mij
en No -> low. Alleen dan voor de verschillende ziektes zeg maar.

Als je niet lekker in je vel zit zal je logischerwijs eerder Yes hebben dan No. (hetzelfde geldt andersom)
__________________
Mag ik een samenvatting van de werking van de wereld aub?

Laatst gewijzigd op 16-03-2003 om 19:09.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 20:16
KissMyJackass
Avatar van KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Ja, ik vertrouw ook niet zo in dit soort tests.
Iedereen heeft in de puberteit indd wel dat ie wat onzeker is bij anderen enzo. Dat hoeft niet meteen te betekenen dat je borderline hebt... volgensmij valt dat helemaal niet vast te stellen door zo'n simpel testje.
Ik had bijvoorbeeld ook high bij histrionic, nou, zoveel zelfkennis heb ik opzich niet, maar als ik iets van mezelf weet, is t wel dat ik niet teveel aandacht trek enzo, en andere mensen vinden zelfs dat ik dat wel es wat meer mag doen. Beetje vreemd, maarja ik geloof gewoon niet zo in die testen
__________________
*It's better to be hated for what you are than to be loved for what you are not*
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 20:21
Maresa
Avatar van Maresa
Maresa is offline
Mhja... ik hou het er maar op dat deze tests niet echt zijn...

Paranoid: Very High
Schizoid: Very High
Schizotypal: High
Antisocial: High
Borderline: Very High
Histrionic: Very High
Narcissistic: Very High
Avoidant: Moderate
Dependent: Very High
Obsessive-Compulsive: High
__________________
Now it's said.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-03-2003, 20:28
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik weet zelfs dat die tests van psychs ook niet zo betrouwbaar zijn

Kad er eentje gemaakt, kwam uit dat ik ADHD had, hebben ze me een hele tijd helemaal verkeerd behandeld
Ik hou het meer op de echte kennis van een psych, is veel handiger en eerlijker, die kijkt per persoon, niet per test.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 20:39
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
dit soort tests klopt niet..

hier.. mijn uitkomst:

paranoid: very high
schizoid: moderate
schizotypal: very high
antisocial: very high
borderline: very high
histrionic: high
narcisistic: very high
avoidant: very high
dependant: very high
obsessive-conpulsive: high

okeej, ik zit niet helemaal goed in elkaar, maar de resultaten zijn veel te hoog en bovendien geven ze de verbanden niet weer tussen verschillende dingen. die zijn er ook namelijk.
__________________
"ég gaf ykkur von sem varš aš vonbrigšum.. žetta er įgętis byrjun"
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 20:42
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik ben best speciaal in dit topic
Ik heb borderline zonder die test
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 20:54
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
mjuh zown test is niej te vertrouwen...
uhmm als je toch ngo wil weten wat borderline is
je weet me msn te vinden
Ik weet er aardig wat over, vandaag was weer zown heuse borderline dag
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 18:58
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Mijn oma heeft bordeline en min nichtje heeft er ook wel wat van weg. Het zijn vaak mensen die om zichzelf geven en het niet itresseren dat anderen pijn voelen, soms ckicken ze daar zelfs op. Mijn oma mishandelde mijn moeder vroeger en ze sloeg kinderen met haar schoenen een gat in de kop. Het kon haar dan nix schlen. Ze heeft het mij zelf verteld, is er wel trots op. Het kan erfelijk zijn, maar et kan ook ontstaan als mensen niet liefdevol zijn opgegroeid. Maar vaak boeit je leven je niet
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 19:32
Johan Pieperwok
Avatar van Johan Pieperwok
Johan Pieperwok is offline
Paranoid: Low
Schizoid: Low
Schizotypal: Moderate
Antisocial: Low
Borderline: Low
Histrionic: Moderate
Narcissistic: Low
Avoidant: Low
Dependent: Low
Obsessive-Compulsive: Low
__________________
kaas
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 19:46
Verwijderd
Citaat:
saartjeh schreef op 17-03-2003 @ 19:58:
Mijn oma heeft bordeline en min nichtje heeft er ook wel wat van weg. Het zijn vaak mensen die om zichzelf geven en het niet itresseren dat anderen pijn voelen, soms ckicken ze daar zelfs op. Mijn oma mishandelde mijn moeder vroeger en ze sloeg kinderen met haar schoenen een gat in de kop. Het kon haar dan nix schlen. Ze heeft het mij zelf verteld, is er wel trots op. Het kan erfelijk zijn, maar et kan ook ontstaan als mensen niet liefdevol zijn opgegroeid. Maar vaak boeit je leven je niet
het feit dat dat bij jou oma zo is, hoeft niet te betekenen dat alle borderliners niks om anderen geven! ik ken wel een aantal borderliners en die doen echt ALLES voor anderen.
ikzelf ben btw ook een borderlinertje waarschijnlijk. ik kan niet goed over mijzelf oordelen maar mij doet het echt pijn als iemand anders pijn heeft. volgens hulpverleners te veel (hoewel het de laatste tijd stukken beter gaat). niet zomaar conclusies trekken hoor! daar kun je mensen veel pijn mee doen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2003, 20:15
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 17-03-2003 @ 19:58:
Mijn oma heeft bordeline en min nichtje heeft er ook wel wat van weg. Het zijn vaak mensen die om zichzelf geven en het niet itresseren dat anderen pijn voelen, soms ckicken ze daar zelfs op. Mijn oma mishandelde mijn moeder vroeger en ze sloeg kinderen met haar schoenen een gat in de kop. Het kon haar dan nix schlen. Ze heeft het mij zelf verteld, is er wel trots op. Het kan erfelijk zijn, maar et kan ook ontstaan als mensen niet liefdevol zijn opgegroeid. Maar vaak boeit je leven je niet
borderline is maar net hoe je dr mee omgaat.. zij koos drvoor om haar slechte buien op haar familie af te reageren, dat wil niet zeggen dat alle borderliners dat doen.. dr zijn ook zat mensen met borderline die iedereen gewoon een beetje vermijden als ze een slechte bui hebben..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 20:56
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Heb die test 3 keer ingevuld, eerst mijn eerste ingeving, toen erg negatief (bij de twijfeldingen en dingen van 'ja, maar dat heeft toch iedereen' dus de 'slechte' optie gekozen) en de laatste keer met een erg optimistisch zelfbeeld.

Nou leek ik vrij gezond te zijn. De eerste ingeving en optimistisch gaven bij bijna alles 'Low' en de pessimistische 'Moderate'.
Alleen Schizotypal... Die was steeds 'High' of 'Very High'

Disorder | Rating
Paranoid: Low
Schizoid: Low
Schizotypal: High
Antisocial: Low
Borderline: Low
Histrionic: Low
Narcissistic: Low
Avoidant: Low
Dependent: Low
Obsessive-Compulsive: Low

:-S
Niet echt blij mee. Maar ik zal het niet al te serieus nemen zo'n online test..
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 21:01
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik heb Borderline.

Zal die test eens doen en kijken wat ie zegt.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 21:03
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 17-03-2003 @ 19:58:
Mijn oma heeft bordeline en min nichtje heeft er ook wel wat van weg. Het zijn vaak mensen die om zichzelf geven en het niet itresseren dat anderen pijn voelen, soms ckicken ze daar zelfs op. Mijn oma mishandelde mijn moeder vroeger en ze sloeg kinderen met haar schoenen een gat in de kop. Het kon haar dan nix schlen. Ze heeft het mij zelf verteld, is er wel trots op. Het kan erfelijk zijn, maar et kan ook ontstaan als mensen niet liefdevol zijn opgegroeid. Maar vaak boeit je leven je niet
Klinkt niet echt als borderline hoor

Mij interesseert het wel degelijk dat anderen pijn voelen.

Bij mensen die anderen mishandelen kan veel meer aan de hand zijn. Bijv. dat ze niet kunnen omgaan met woede enzo.


Kenmerken van borderline zijn:

- zwart-wit denken,
- stemmingswisselingen,
- impulsiviteit,
- moeilijk contact kunnen leggen,
- moeilijk alleen kunnen zijn,
- woede uitbarstingen,
- dreigen met zelfdoding, alsmede zelfverwonding, alcohol- en drugsmisbruik, eetstoornissen, gok- en koop verslaving, dissociatieve- en psychotische verschijnselen.


Bij 1 symptoom spreekt men echt niet meteen van borderline.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 21:15
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Mijn resultaten:

Paranoid: High
Schizoid: Moderate
Schizotypal: High
Antisocial: Low
Borderline: Very High
Histrionic: Moderate
Narcissistic: Moderate
Avoidant: Very high
Dependent: Very High
Obsessive-Compulsive: High
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 15:23
Verwijderd
Disorder Rating Information
Paranoid: Very High
Schizoid: High
Schizotypal: Very High
Antisocial: High
Borderline: Very High
Histrionic: Moderate
Narcissistic: Moderate
Avoidant: Moderate
Dependent: Moderate
Obsessive-Compulsive: Moderate
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 20:17
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
er werd al een hele tijd gedacht dat ik borderline had, ik heb ook adhd dus dat gaat vaak samen maar er zijn ook veel overeenkomsten, maar ik kwam eergister van het riagg en nu blijkt dat ik toch borderline heb........ach ja. doet me eigenlijk niet zoveel, klachten blijven hetzelfde ik heb er nu alleen een naam voor.


en oh ja dit is al jaren zo, de oorzaak is vooral het seksueel misbruik van toen ik zeven was en dat het verder altijd verwaardloosd is waardoor ik emotioneel helemaal kapot ben.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?

Laatst gewijzigd op 18-03-2003 om 20:20.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 20:22
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Citaat:
Eend schreef op 16-03-2003 @ 21:42:
Ik ben best speciaal in dit topic
Ik heb borderline zonder die test
gnaw jij roeleert..
__________________
"ég gaf ykkur von sem varš aš vonbrigšum.. žetta er įgętis byrjun"
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 11:08
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
CodeName Egg schreef op 18-03-2003 @ 21:22:
gnaw jij roeleert..
juh
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 16:44
gothicje
gothicje is offline
hum ik hoorde van mijn zus dat borderline niet meer bestaat, de benaming ofzo (weet het niet precies)... mijn zus heeft er ook mee te maken met haar werk...
enne het was toch ook zo dat ze pas mogen vast stellen dat je bordeline heb als je ouder dan 18 bent?
__________________
since you've been gone
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 16:56
gothicje
gothicje is offline
Disorder Rating
Paranoid: Very High
Schizoid: Moderate
Schizotypal: High
Antisocial: Moderate
Borderline: Very High
Histrionic: High
Narcissistic: High
Avoidant: Very High
Dependent: Very High
Obsessive-Compulsive: High

nou hier klopt echt niks van
ik wist ook van de helft niet precies wat het betekende en de vertaling sites hielpen ook niet....
dus eigenlijk heeft de test geen nut gehad
__________________
since you've been gone
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-03-2003, 19:29
Verwijderd
Citaat:
gothicje schreef op 19-03-2003 @ 17:44:
hum ik hoorde van mijn zus dat borderline niet meer bestaat, de benaming ofzo (weet het niet precies)... mijn zus heeft er ook mee te maken met haar werk...
enne het was toch ook zo dat ze pas mogen vast stellen dat je bordeline heb als je ouder dan 18 bent?
klopt. de mensen onder de 18 kunnen niet als diagnose "borderline"hebben, maar wel iets als waarschijnlijk borderline of borderline in ontwikkeling.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 19:32
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Volgens mij heeft borderline iets met Madonna te maken.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 01:25
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
BARON schreef op 19-03-2003 @ 20:32:
Volgens mij heeft borderline iets met Madonna te maken.
Kun jij ajb ergens anders gaan spelen ipv serieuze forums met onzinnige reacties te vervuilen?

En ik heb die test ook eens gedaan. Hij klopt als je hem volledig naar absolute waarheid invult op een moment dat je rustig bent en er de tijd voor kunt nemen vrij aardig. (als ik moet geloven wat mij altijd is verteld door mijn behandelaars en psychs over mij...)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 08:11
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 20-03-2003 @ 02:25:
Kun jij ajb ergens anders gaan spelen ipv serieuze forums met onzinnige reacties te vervuilen?
Ik post normaal alleen op A&N, en ik was slechts op bezoek om even te kijken wat dit forum nu weer inhoud. Maar gelukkig voor jou vind ik A&N het enige interessante forum en kom ik hier toch niet meer trug.

Tot ziens!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 16:45
my iron lung
Avatar van my iron lung
my iron lung is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 19-03-2003 @ 20:29:
klopt. de mensen onder de 18 kunnen niet als diagnose "borderline"hebben, maar wel iets als waarschijnlijk borderline of borderline in ontwikkeling.
ja, ik weet zelf ook wel dat die test langs geen kanten klopt, maar ik wou gewoon al een tijd uit intresse weten wat borderline precies inhoudt. waarschijnlijk zal het wel met de leeftijd te maken hebben . Iig bedankt voor alle reacties!
__________________
It's easy to be miserable. Being happier is tougher, and cooler. -Thom Yorke
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 20:54
Verwijderd
Citaat:
my iron lung schreef op 20-03-2003 @ 17:45:
ja, ik weet zelf ook wel dat die test langs geen kanten klopt, maar ik wou gewoon al een tijd uit intresse weten wat borderline precies inhoudt. waarschijnlijk zal het wel met de leeftijd te maken hebben . Iig bedankt voor alle reacties!
het was als antwoord op de vraag van gothicje . ik heb de test btw een hele tijd geleden ooit gedaan. ik weet niet meer wat eruit kwam, ik weet wel dat ik de test maar half begreep dus het heeft voor mij absoluut geen zin hahaha.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Vermoedelijk zus met borderline
miekmuis
45 06-02-2011 15:50
Psychologie borderline
gerina
6 03-07-2009 08:42
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Psychologie borderline lichamelijke oorzaak?
moon
11 06-02-2005 21:24
Psychologie Borderline
ro-tje
4 19-07-2004 14:58
Psychologie Ze zeggen dat ik Asperger heb, maar ik heb borderline
Rabbi Daniel
122 21-10-2003 20:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31.