Advertentie | |
|
![]() |
|
cadeautjes pagina !!!!
en er zijn nog veel meer van dit soort topics, zoals ook al in het topic staat waar mijn link naar verwijst. Gewoon even de zoek functie gebruiken ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Uhm...misschien moet je iets met dat basketbal doen...een basketbal kopen en die helemaal volschrijven met wat je voor m voelt...of jullie eerste ontmoeting...of zoiets... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dat idee van die basketbal is wel leuk. weet iemand ook hoe duur zoiets is? een goeie? je hebt buitenbasketballen en binnenbasketballen. zijn broer heeft een buitenbasketbal, die hij ook gebruikt dus zou wel een eigen buitenbasketbal voor m kunen kopen,dus iemand een idee hoeveel dat kost? zo'n ding? kus, ilona thnx alvast |
![]() |
|
een redelijk goeie van spalding is 40 euro. Maar dan moet je wel goed zoeken, want spalding heeft ook basketballen van 500 euro
![]() maar ja, je kan natuurlijk ook gewoon één van rucanor nemen ofzo. Of van nike. Die zijn vaak iets van 25 euro.
||
Citaat:
![]() Uhm...over de prijs van die basketbal. Ik denk dat de kwaliteit niet uitmaakt. Als ik een volgeschreven basketbal zou krijgen zou ik m in een netje op mn kamer hangen, anders zou de tekst ervanaf sleiten...en tis persoonlijk, leuke versiering voor een kamer toch? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic #4 x-spekkie-x | 309 | 21-11-2012 14:00 | |
Eten & Drinken |
leuk cadeau jett | 1 | 12-03-2009 10:16 | |
Psychologie |
cadeau voor psychotische vriendin??? mira_love | 18 | 05-09-2006 20:59 | |
De Kantine |
spelletje met cadeautjes... Gothic | 10 | 22-11-2004 16:30 | |
De Kantine |
Wat is het leukste/stomste wat je als cadeau hebt gehad? RayMania | 49 | 12-09-2004 16:25 | |
Lifestyle |
Cadeautjes Fleur | 5 | 06-04-2004 10:36 |