![]() |
|
ok dankzij über-chaos
![]() ---> het is NIET muzikaal bedoeld <--- dus ga niet zeuren dat de noten niet mooi zijn of dat er geen noten zijn ![]() ---> DJ IK - Kindergarten Medley <--- thx
|
![]() |
||
Citaat:
btw ik vind het heel erg ''apart'' maar nog net geen merzbow ![]() |
![]() |
|
Oh dat was een poos geleden - iets rustigers nu:
--- l'Enfant Avant - Maelstrom --- Eind vorig jaar gemaakt, feedback zou fijn zijn - neem wel in acht dat het 64kbit is opgenomen
|
als je dit digt, ga dan naar www.epitonic.com en zoek naar antioch arrow.
download dan die twee nummers. check ook malu le malin, goede dj.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En Crenshaw, bedankt voor de tips.. ik ga die site binnenkort eens bezoeken (:
|
Jij bent echt wel creatief! Eerst dat Kindergarten Medley ding (vond ik ook wel goed, maar niet om vaak te beluisteren) maar nu zoiets.
Als deze track niet goed was geweest had ik de bovenstaande woorden niet verspild. Echt heel mooi gedaan...Het spreekt vast een beperkt aantal mensen(echt jammer dat) aan maar kvind het nummer echt knap in elkaar zitten ![]() Ook heel mooie ritmes in de overgangen waar je zo goed op inspeelt. ![]() Nu ja, jammer dat het niet ontzettend toegankelijk is want voor mij ben je niet zomaar iemand die iets probeert. Hopelijk word je niet te veel ondergewaardeerd. Je hebt echt wel talent volgens mij. ![]() Oh en voor de anderen, laat het hele nummer spelen en ga niet zoeken naar goeie stukken ofzo. Dan zou je echt niet begrijpen waarom ik het goed vind. ![]()
Laatst gewijzigd op 27-01-2004 om 20:58. |
![]() |
|
Wauw bedankt man ! (: Het zijn mensen als jij (idd in kleine getalen) die een drijfveer voor dit soort nummers vormen, die voor mij meer een soort "studies" zijn dan echte tracks die netjes in genres passen en naar de smaak van de massa zijn afgemeten.
De stijl is misschien een voortvloeisel van mijn toch vrij gevarieerde muziek"smaak". Wat je zegt over de lengte van het nummer is helemaal waar: er zijn weinig stukken in Maelstrom die opzichzelf de moeite waard zijn, het is de algehele flow die het zo interessant maakt en je in de ban kan nemen. Vooral zo rond/vanaf 7:00 heb ik geprobeerd een wat hypnotiserend acid-effect te creeren. Op het moment ben ik bezig met een nieuwe track - ik zal je een seintje geven als ik het upload. Hopelijk vind je het (net als ik) een vooruitgang ! Ik heb trouwens geluisterd naar Antioch Arrow. Het deed me denken aan chaotische emo-core ofzo, met wat invloeden van chaotische bands als Dillinger Escape Plan. De beats zijn lekker technisch, maar over het algemeen zou ik er weinig naar luisteren. Er zit vaak weinig kracht in door de ritmeveranderingen en de emo-riffs. Knap gedaan tho. Positive feedback is niet ongewenst trouwens (:
|
|