Advertentie | |
|
![]() |
||
klinkt een beetje als dissociatie/depersonalisatie/derealisatie als ik het zo hoor.. eumm.. uitleg:
Citaat:
dit ongeveer..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja ik heb in april dus nog een afspraak staan met mn psych. Mja het is een beetje dat ik er over twijfel omdat ik aan de andere kant ook weer denk 'ach, aanstellerij, puberteit'. Mja. Pff ingewikkelde boel allemaal weer. ![]() Thanx voor je reactie, lief ![]() Jij ook mailen hoor, als dr iets is, en zo.. ![]() Kus |
![]() |
|
![]() |
Ik heb hetzelfde, soms duurt het een paar minuten soms inderdaad veel langer.
"dissiociatie" "het wordt een probleem wanneer het te vaak opteed of als je er geen controle meer over hebt"(staat in zo`n folder die ik heb gekregen van mijn psycologe.) Ik zou er graag verder nog met je over willen hebben, misschien dat ik je toe mag voegen op msn ofzo? Dan kan ik ook uitgebreider reageren enzo... ![]() Aboe |
![]() |
|
Hey, ik heb al vanaf dat ik me kan herinneren ook zoiets alleen het begint nu net weer wat vaker voor te komen. Bij mij komt het vaak als ik in mijn bed lig s'avonds, dus waarschijnlijk als ik moe ben. Misschien bij jou ook? Ik heb niet echt wegvallen meer dat ik me heel raar voel en raar vind dat ik kan kijken enzo en dat het net is alsof ik het niet ben maar dat ik opgesloten zit in mijn lichaam ofzo. Ik heb er nog nooit met iemand over gehad maar ik ben van plan om er met een psycholoog over te praten. Al zal ik niet meteen zeggen dat ik dit hier heb gelezen want mensen denken altijd dat het dan komt omdat ik denk dat ik het heb omdat ik het heb gelezen
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Thanx voor alle reacties
![]() ![]() Citaat:
![]() Je zei dat je een folder van je psychologe had.. Wat heb jij verder hier aan gedaan? Valt er iets aan te doen? Citaat:
Mja een goed biologisch ritme.. ![]() Citaat:
![]() ![]() Maar ik weet het ook niet. Als je je er heel erg zorgen over maakt, en als je je zo ongelukkig voelt als het gebeurt.. het kan natuurlijk nooit kwaad om er met iemand over te praten he. Succes er mee. ![]() Laatst gewijzigd op 29-07-2009 om 11:43. Reden: - |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfff het gaat echt niet goed. Ik vertelde dat ik niet kon huilen, naja soms zijn dr uitzonderingen, maar dan zijn het ook echte huilbuien, enk an ik niet meer ophouden en stort ik helemaal in.
's Nachts in bed lig ik ehct helemaal te freaken, ik ben zo gruwelijk bang dat ik wat doe (zm poging of zo ![]() Wat ik me afvraag, hoe zijn de mensjes die hulp hebben (geahd).. hoe zet je die stap weer terug naar hulp..? Die lijkt nog zo veel moeilijker dan die eerste keer. ![]() |
![]() |
|
Hey, wat is precies je probleem? Je wilt weer hulp krijgen? En waarom vind je het moeilijk? Misschien is een mogelijkheid om het eenmalig te proberen en er vrij in te zijn of je wel of niet nog een afspraak wilt? Of bedoel je andere hulp?
Ik denk ook dat het met je andere problemen heel belangrijk is om naar de mogelijke oorzaak al een beetje te zoeken. Dat van dat huilen is een onderdeel van iets dat ik ook heb. Dat komt omdat ik vroeger heb geleerd dat ik dat niet mag. Meestal zijn zulke dingen terug te vinden in je jeugd. Wat je allemaal heb meegemaakt enzo. Daarom vragen ze bij die organisaties ook eerst naar je hele jeugd, je ouder(s) moeten dan vanaf dat je in de buik zat gaan vertellen of er belangrijke dingen zijn gebeurd, zegmaar dingen die speciaal zijn. Laatst gewijzigd op 20-03-2003 om 12:49. |
![]() |
||
Citaat:
Ja de puberteit kan wel meespelen, maar dat maakt het niet minder erg.. En dat zegt ook niet dat het alleen door de puberteit komt, de puberteit kan het wel versterken. Maar denk je dat alles wat je hebt, na de puberteit over is? En had je er niet ook al last van voor de puberteit? ... Je hebt die afspraak staan bij je psych. Je moet er zo wie zo nog heen. Dan denk ik dat je het er dan het beste over kunt hebben. Ze zal zeker vragen hoe het nu met je gaat, dus jah, probeer dan eerlijk te zijn. Misschien is het op dat moment niet makkelijk, maar ik denk dat je er achteraf opgelucht over bent. Als je die laatste afspraak laat gaan, dan wordt het nog moeilijker om weer de eerste stap naar hulp, opnieuw te nemen. Dat denk ik tenminste. maarja.. *knuuuuuffff* ps, you've got mail ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk eerder van, het komt door mezelf , ik ben degene die deze situatie voor mezelf veroorzaak, ik mag anderen daar niet verantwoordelijk voor maken. Mn ouders hebben ook een paar keer alleen met die psych gepraat trouwens, maar ze zijn daar nu ook mee gestopt omdat ik er ook mee was gestopt. Mja mn probleem met opnieuw hulp (psych dus) is een beetje dat ik wéér opnieuw moet leren praten. Nooit verwacht dat ik mezelf het weer af kon leren. ![]() Citaat:
Dankjevoordereactie.. ![]() kus ps. jij krijgt morgen mail terug ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ohjaa dat heb ik ook!! En het volgende: Pfff het gaat echt niet goed. Ik vertelde dat ik niet kon huilen, naja soms zijn dr uitzonderingen, maar dan zijn het ook echte huilbuien, enk an ik niet meer ophouden en stort ik helemaal in. Ik heb vaak het gevoel dat ik wel wil huilen, maar me zo leeg vanbinnen voel, en dat het niet lukt, en dat is heel vervelend, want dan komt er maar geen ontlading. En als ik dan eens een keer huil, ben ik serieus een week van slag, vatbaarder voor griep ed, is mijn energiepeil helemaal laag van alle energie en tijd die ik besteed aan een huilbui. Dan 'zak' ik weg in die huilbui en kan ik nergens anders meer aan denken en is het heel moeilijk om weer 'terug te komen' in de wereld. Dus ga ik aan het eind maar slapen ofzo, dan gaat t wel weer ietsje beter als ik wakker wordt. Is dat wat je bedoeld, of weer iets heel anders? Laatst gewijzigd op 21-03-2003 om 20:27. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
na hoelang een nieuwe?? ilse | 38 | 24-08-2004 14:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Moeilijk in slaap vallen Dragon's Mistress | 39 | 28-08-2002 13:56 | |
Lifestyle |
Het Algemene Piercing Topic Stevill | 450 | 08-08-2002 18:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Als de dood voor de dood??? Prada | 30 | 05-07-2002 17:52 | |
Psychologie |
Psychologische Patronen, Deel I: Harde Muziek ^AmArU^ | 80 | 24-03-2002 14:10 | |
Drugs & Alcohol |
hoe ver ga je met pilluh Fanatic | 23 | 25-01-2002 14:59 |