Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
idd, biologie (alle mogelijke varianten), diergeneeskunde maybe.
Maarja, je moet er dan zelf maar voor zorgen dat je in contact komt met verschillende organisaties die je aanspreken. Zover ik weet heeft Greenpeace geen opleiding tot milieuactivist, en er komen toch weer mensen bij. Misschien moet je daar maar eens vragen hoe ze zover zijn gekomen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
better a "have tried" then a "never tried".
Misschien is de opleiding camerakunde wat? Leer je in ieder gevoel hoe je moet filmen. En dag ga je gewoon als studieproject een documantaire maken in een wild park in Afrika, en dan blijf je daar plakken.
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als je avonturier wilt worden, zou ik me niet aansluiten bij GAIA en zo, mss wel bij Greenpeace.
Gewoon een richting volgen waar je iets nuttig mee weet. Dan kan je veel beter die dieren/mensen helpen. Ga anders eens mee als vrijwilliger voor enkele weken met AFS of zo? Daar moet je wel 18 voor zijn. (Want ik wil dit nu al zo lang doen!!). Ik kom wel al dichter bij het avontuur. 'k Ga nl. paarden gaan verzorgen in Griekenland voor kost en inwoon en kan daar lekker het eilandje verkennen met een vriend van me. ![]() Als je echt avonturier wilt worden, moet je voor jezelf ook uitmaken: Waar wil ik naartoe? Wil ik daar wonen? Wil ik dit gratis doen? Hoelang wil ik dit doen? Ga ik daar alleen naar toe? Heb ik het budget? Heb ik iets in mijn mars om die dieren/mensen/natuur... te verbeteren? 'k Zou er toch nog wat meer over denken...'t ligt niet zo simpel... |
![]() |
||
Citaat:
met biologie kan ik je ook wel wat helpen want die zie ik veel in de les ![]()
Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 21:17. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kritiek op Israël is niet af te doen als Jodenhaat Verwijderd | 109 | 14-04-2009 21:07 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 37 topic 2 Dark Phoenix | 237 | 11-08-2007 20:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Flora & Fauna |
later wil ik avonturier worden elledc | 1 | 23-03-2003 17:36 |