Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sloten red-bull en dozen dextro-tabletjes
![]() Nee, ik neem gewoon een flesje Spa en een pakje crackers oid mee. Ik ga me echt niet helemaal volpompen met cafeine en druivensuiker ofzo. Met schoolexamens is het telkens nog zo geweest dat ik na 3 uur alles onaangeroerd weer mee naar huis nam. Als ik ingespannen bezig ben denk ik nog niet eens aan eten of drinken. Laatst gewijzigd op 24-03-2003 om 16:27. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
vaag als je allemaal eten enzo meeneemt... als je een tijdje achter elkaar les hebt ga je toch ook niet steeds tussendoor eten? of wel?
ik vond het vervelend, al dat gekraak en gekauw enzo. Wat mij betreft is wat water genoeg. De tijd vliegt, je moet je toch erg goed concentreren en dan merk je niet dat die drie uur ineens voorbij zijn. Tenminste, dat was bij mij zo.
|
![]() |
Wij krijgen koffie en thee. Aan de ene kant is dat wel fijn, k kan meestal wel goed werken met iets warms aan drinken, maar aan de andere kant.....is da nie n btje te heet in mei
![]() En ik hoop toch nie dat er mensen zijn die chips ofsow meenemen, zit je dadelijk juist achter zo'n persoon, lekker hoor al dat gekraak ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik geloof dat ik hier sterk in de minderheid ben, maar.... ik eet eigenlijk niks tijdens mn examens. Heb vanmorgen drie uur achter elkaar een opstel voor nederlands moeten schrijven, had daarna drie minuten pauze en toen mondeling engels, omdat ik eerste van de lijst was. Alleen tussen de twee SO'en even een blikje gedronken, en heb het idee dat ik beide prima gedaan heb. Zonder kauwgom, brood, snickers, marsen, cola, thee, koffie, spa blauw, wicky, appels, chips....
|
![]() |
|
Ik heb mijn overlevingsplan betreft eten tijdens het examen al helemaal uitgewerkt :
brood vóór het examen, dat vult lekker en je hebt er wel een tijdje wat aan (nogmaals: vóór het examen, want het duurt effe eer die energie vrijkomt) banaan precies één uur voor het examen, schijnt een bepaalde stof in te zitten die na een uur het geheugen stimuleerd (fruit is trouwens toch gezond, en je weet het maar nooit...) taksi power of iets als AA drink meenemen voor energie. Geen fristi of thee (het eerste blijft niet lang goed en je krijgt er dorst van, en het tweede is ook al niet veel beter want dan moet ik om de haverklap naar de wc) een gevulde koek tijdens het examen. was eerst van plan om een banaan mee te nemen, maar die krijg ik nooit open, en je blijft zitten met de schil. Kauwgommetje meenemen. Kan ik plannen, of kan ik plannen??? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Nou ik nog...zon schematje is best handig opzich ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ff examen maken en dan weer naar huis en dan kan je daar wel eten als je honger hebt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maargoed, ik eet van te voren natuurlijk wel dus tijdens het examen ga ik geen uitgebreide voedselpakketten wegbikken. Het is alleen wel zo dat ik na een lang tentamen behoorlijke honger kan hebben, dus dan eet ik daarna gewoon wat, zeker als ik daarna nog een tentamen heb. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 |