Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() dan is de grote vraag: waar smaakt kip naar? ![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Slakken en inktvisringetjes heb ik al heel vaak gegeten en vind ik erg lekker. Verder heb ik in Frankrijk een keer varkenshersens besteld (niet bewust) was wel lekker, smaakte een beetje naar vis. Zag er trouwens ook zo uit.
|
Nou ja, ik ga niet proberen op te sporen hoe veel insecten ik gegeten heb met die oh zo hygienisch voldoende sla's uit een restaurant/fastfood, maar durf wel te wedden dat het groente hier en daar verbeterd was door een hapje vlees
![]() Ooit heb ik ook wat gegeten wat *een beetje* over de houdbaarheidsdatum was, maar heeft verder geen ernstige gevolgen gehad. Hehe en de prijs voor het ECHT meest bizarre dat ik ooit gegeten heb gaat naar de genomineerde DROP&SALMIAK ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb ooit in Frankrijk kikkerbilletjes gegeten.
En rauwe inktvis, dat hoorde bij de sushi. Inktvisringetjes heb ik ook gehad trouwens, best vaak zelfs. Die zijn lekker. ![]() Ohja, en gras. Gras-uit-de-achtertuin-gras. Ik was acht en wilde weten wat koeien daar nou zo leuk aan vonden. |
![]() |
|
jegh blegh.... k was een keer in een restaurant in Italie op vakantie... kregen we konijn voorgeschoteld, ik altijd gezegd dat ik nooit van me leven konijn zou gaan eten, hadden ze me niet verteld dat dat het was, pas toen ik zei dat et smerig was vertelden me ouders dat het konijn was
![]() owjah zoals heirboven... k heb ook wel es inktvis gehad, daz wel lekker ![]() |
![]() |
|
ik zelf eet niets wat ook maar raar is.
maar mijn vader heeft een keer hersenpate gehad in frankrijk toen was ik nog heel klein en wou ik hem nooit meer een kusje geven haha
|
Verwijderd
|
aaaah ik heb hele slechte herinneringen aan melk...
Keer sochtens vroeg (en ik ben absoluut geen ochtend mens) bakje cornflakes met melk, dus ik met slapende kop eten, had halve bakje al bijna leeg, toen mijn zusje opeens zei:"hee lijk wel of er klonten in zitten.." toen pas merkte ik de smaak, ben er ook nog es paar dagen ziek van geweest. Een andere keer was ik met paar vrienden op vakantie, khad dorst en we hadden melk, dus ik glas inschenken neem een grote slok...smerig dat het was, half bedorven. ps. ik drink nog steeds melk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn zus had een keertje een kroket, ze was lekker aan het eten en ineens vindt ze er het meest ranzige iets in ooit.. Hard en zwart was het, zag er echt goor uit. Sindsdien eet ze geen kroketten mee... |
![]() |
|
![]() |
Een flinke hap ranzige vlokken was wel erg vies, maar de topper was het glaasje thinner met witte verf, dat ik aanzag voor een glaasje melk, en wat ik vrolijk naar binnen klokte. En de eertse twee slokken zijn binnen voor je door hebt dat het niet naar melk smaakt. En dat het brandt!
Dat was zoooo erg. Ik heb de rest van de dag mijn tong en keelholte lopen uitvegen met alle doeken en doekjes die ik maar kon vinden, en niks hielp.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dingen voor iets anders aanzien is sowieso nooit echt gezellig. (Mijn vader dacht een keer dat hij yoghurt in een glas had geschonken, hij bracht het naar z'n mond en kiepte... FLATS allemaal melk over z'n gezicht ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Misschien leuk om zelf te maken..? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() http://www.smart.net/~tak/haggis.html
|
Verwijderd
|
Afgelopen zondag bij mijn opa en oma heb ik per ongeluk chocopasta gegeten die houdbaar bleek te zijn tot augustus 2001
![]() verder... ja, als mensen inktvisringetjes en slakken noemen dan mag ik dat ook, maar ik vind het niet echt bizar (lekker woord trouwens, 'bizar'). |
![]() |
||
Citaat:
*heeft het zelf een paar keer gemaakt*
||
![]() |
Citaat:
- gras - bloemen - servetten - lijm (kijken wie het durfde!) - zand (uit de zandbak) Ik raad het jullie echt aan het eens te proberen. Een unieke ervaring ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Behalve zand, tenzij het toevallig in m'n mond kwam op het strand ofzo. Maar dat telt dan niet mee natuurlijk. Het schijnt overigens dat iedereen in z'n slaap per jaar zo'n acht spinnen/vliegen eet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*slaapt altijd met zijn mond in het kussen of masj* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Liev ende sagt/saai egeltje#1590 Miekje* | 500 | 11-01-2012 17:15 | |
De Kantine |
The conversaaition. #201 Swlabr | 503 | 11-05-2008 20:42 | |
Drugs & Alcohol |
Meest vreemde plaats waar je drugs gevonden hebt? Verwijderd | 85 | 11-04-2006 18:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wat is de vergrotende trap van bizar? Negrotiator | 18 | 14-11-2003 15:43 | |
Films, TV & Radio |
De meest bizare/vage film die je ooit heb gezien? paul's herberg | 161 | 13-09-2002 16:36 | |
Drugs & Alcohol |
meest raarste, vaagste, tofste, bizarre, uitdagende plek waar je ooit hebt geblowt JonnySkunk | 24 | 29-04-2002 11:01 |