Advertentie | |
|
![]() |
|
de schuifdeur tussen de keuken en de gang, of eigenlijk meer de mensen die 'm niet normaal dichtdoen... heel het huis trilt als die deur dichtgeflikkerd wordt, leuk als je uit mag slapen :/
|
Erm... m'n broertje en m'n vader. Dat ventje kan toch ZO uit z'n nek lullen, en alles verraden van wat er bijvoorbeeld gaat komen (games of films; het maakt niet uit, als ie het kan spoilen doet ie het.). Dat soort mensen heb ik dus echt een bloedhekel aan...
Mijn vader kan me soms zo irriteren vanwege z'n koppigheid en gewoon de irritante en geniepige manier waarop hij is... gadver... DAT kan ik dus totaal niet uitstaan. |
![]() |
|
de kerkklok maar die staat niet echt in huis...wel erg goed te horen in huis...
mijn breortjes als ze een pest-je-zus bui hebben de stofzuiger als hij aan staat het feit dat het hier zo gehorig is de kou hier op mijn zolder.
|
die ouwe klok die wij hebben in de woonkamer is zwaar irritant.
Das zo'n ding met een slinger, die de hele tijd...tik....tik.......tik, doet. Als je s avonds thuis komt en iedereen al naar bed is, dan is het super stil in huis. Maar dan hoor ik dat tikken van die klok en dan word ik echt helemaal para
|
de verwarmingsbuizen
die tikken altijd als de verwarming laag staat en de verwarming open staat, moet ik 's anchts altijd uit zetten, maar dan word t altijd zo koud. t is dan altijd kiezen of ik wil slapen of dat ik t warm wil hebben ![]()
|
![]() |
|
Hmz... ff denken... oja ik heb d'r eentje: mijn ma en mijn zussie zijn op dit moment op dieet. 's Morgens drinken ze dan altijd zelfgeperst sinaasappelsap. Persen ze altijd in de mixer, en die maakt vrij veel lawaai. Best irri, zit je 's morgens met je duffe, wazige kop in de keuken en dan hoor je die mixer razen...
![]()
|
Elke avond, als het ganglicht boven een tijd heeft aangestaan en dan ga ik naar bed en dan zet ik dat uit dan gaat dat ding flitsen... Maar echt irriteren... Nee...
Alleen de buren die de trap op en af klossen als een stel boeren met zware klompen aan....
|
Verwijderd
|
De wasdraad die boven de zoldertrap hangt zodat je met je gezicht door de (natte) was moet.
De deuk die ik gemaakt heb in de zoldertrap (erger ik me aan mijn stommiteit) Mijn lelijke kamer die er op mijn fucking 19de nog redelijk brugklas uitziet (erger ik me aan mijn luiheid) enzo |
![]() |
|
mijn moeder met stip op 1...
de strijkplank, die altijd in de weg staat de tafel in de serre, waar ik altijd tegenaan loop het kastje waar de radio in staat, omdat het deurtje nooit werkt zoals ik het wil de kapstok in de hal, omdat die zo verschrikkelijk veel lawaai maakt als je er een jas afhaalt
|
Ik zit op de 2e verdieping.. en in het portaaltje waar de trap uitkomt zeg maar is het licht vaak stuk en dan moet ik die pikdonkere gang door en daar ben ik niet zo'n held in
![]()
|
Vooral mn broertje eigenlijk... hoe irritant kan iemand zijn!!
![]() En ook aan mn computer, die nu alweeeer gecrasht is en ik weer op die van mn moeder moet... ![]() Het tafeltje waar die flutcomputer opstaat ook, dat is veeeelste klein, je kan dr echt niks mee. En ook nog es aan mn eigen bureau, dat is ook veel te klein, ligt dan ook altijd vol, maar die rommel kan ik gewoon nergens kwijt ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Love hurts! Fleurrr2010 | 5 | 09-04-2010 12:48 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin is gevoel kwijt, wat te doen FW | 29 | 30-11-2007 14:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |