Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1 Hoe oud ben je?
- tussen de 12 en 17 jaar 2 Waar zijn jij en je ouders geboren? - zowel ik als mijn ouders zijn in Nederland geboren 3 Hou jij je bezig met het asielbeleid in Nederland? - ja, ik ben er altijd wel in geinteresseerd als het over dit onderwerp gaat, maar ik lees er niet speciaal de kranten op na of kijk het journaal 4 Heb jij in je directe leefomgeving te maken met het asielbeleid? - nee, bij mij in de buurt is geen asielzoekerscentrum, maar ik zou dat niet vervelend vinden. 5 Weet jij iets van de standpunten van de politieke partijen over dit onderwerp? - ja, ik heb daar wel een beetje een idee van bij elke partij 6 Denk jij dat er een verband bestaat tussen de hoogte van de criminaliteit en het aantal illegale asielzoekers hier in Nederland? - ja, maar ik denk niet dat dat de enige oorzaak is 7 Vind jij dat Nederland vol is? - ja, maar ik vind ook dat we asielzoekers plaats moeten blijven bieden 8 Vind jij dat het Nederlandse asielbeleid strenger moet worden? - nee, ik denk dat we het zo goed doen, en eerder soepeler dan strenger 9 Denk jij dat veel problemen als werkeloosheid etc door de multiculturele samenleving worden veroorzaakt? - ja, ik denk dat wij onze problemen voornamelijk hieraan te danken hebben dat wil niet zeggen dat ik tegen de multi cultie samenleving ben 10 Vind jij dat Nederland over het algemeen goed omgaat met het asielbeleid? - nee, ik vind dat er een aantal dingen moeten worden veranderd
|
1 Hoe oud ben je?
- 18 jaar of ouder 2 Waar zijn jij en je ouders geboren? - zowel ik als mijn ouders zijn in Nederland geboren 3 Hou jij je bezig met het asielbeleid in Nederland? - ja, ik ben er altijd wel in geinteresseerd als het over dit onderwerp gaat, maar ik lees er niet speciaal de kranten op na of kijk het journaal 4 Heb jij in je directe leefomgeving te maken met het asielbeleid? - nee, bij mij in de buurt is geen asielzoekerscentrum, maar ik zou dat niet vervelend vinden. 5 Weet jij iets van de standpunten van de politieke partijen over dit onderwerp? - ja, ik heb daar wel een beetje een idee van bij elke partij 6 Denk jij dat er een verband bestaat tussen de hoogte van de criminaliteit en het aantal illegale asielzoekers hier in Nederland? - ja, maar ik denk niet dat dat de enige oorzaak is 7 Vind jij dat Nederland vol is? - nee, Nederland is groot genoeg en er kan altijd nog wel wat bij 8 Vind jij dat het Nederlandse asielbeleid strenger moet worden? Geen antwoord 9 Denk jij dat veel problemen als werkeloosheid etc door de multiculturele samenleving worden veroorzaakt? - nee, ik denk dat dat niets met elkaar te maken heeft 10 Vind jij dat Nederland over het algemeen goed omgaat met het asielbeleid? - nee, ik vind dat de Nederlandse regering bestaat uit een zooitje ongeregeld met een incompetente zwakheid aan het hoofd
|
[QUOTE]Sansonnet schreef op 31-03-2003 @ 13:10:
[B] 1 Hoe oud ben je? - tussen de 12 en 17 jaar 2 Waar zijn jij en je ouders geboren? - zowel ik als mijn ouders zijn in Nederland geboren 3 Hou jij je bezig met het asielbeleid in Nederland? - ja, ik kijk het nieuws en ik lees ook de kranten erop na. 4 Heb jij in je directe leefomgeving te maken met het asielbeleid? - ja, bij mij in de buurt is een asielzoekerscentrum, maar ik heb er verder geen (over)last van 5 Weet jij iets van de standpunten van de politieke partijen over dit onderwerp? - ja, ik heb daar wel een beetje een idee van bij elke partij 6 Denk jij dat er een verband bestaat tussen de hoogte van de criminaliteit en het aantal illegale asielzoekers hier in Nederland? - ja, maar ik denk niet dat dat de enige oorzaak is 7 Vind jij dat Nederland vol is? - nee, Nederland is groot genoeg en er kan altijd nog wel wat bij 8 Vind jij dat het Nederlandse asielbeleid strenger moet worden? - nee, ik denk dat we het zo goed doen, en eerder soepeler dan strenger 9 Denk jij dat veel problemen als werkeloosheid etc door de multiculturele samenleving worden veroorzaakt? - nee, ik denk dat dat niets met elkaar te maken heeft 10 Vind jij dat Nederland over het algemeen goed omgaat met het asielbeleid? - nee, ik vind dat het hele asielbeleid helemaal anders moet
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Topique de ctrl-c et ctrl-v! hasseltboy | 500 | 31-12-2005 13:46 | |