Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is heel jammer voor Feyenoord maar het wordt toch echt 1-3
1x zlatan 1x Van der Vaart 1x Buffel 1x galasek En dan rest mij alleen nog Ajax succes te wensen in de CL want laten we toch eerlijk zijn dat die prestatie beter is dan het winnen van de Amstelcup. (en het brengt ook veel meer geld binnen)!
||
Citaat:
V. Persie ![]() ![]()
|
![]() |
Mijn verloop van het Saaijax Suc6je:
Ze winnen van AC-Milan, maar daarna verliezen ze VET in de halve finale (wel leuk om zover te komen) maar goed dan de competitie... Doordat ze ZOVER zijn gekomen in de CL hebben ze wat punten verloren, inmiddels staat Feyenoord 2e... Dan de Amstel Cup, Saaijax heeft alles gezet op de match tegen AC-Milan waardoor ze deze match met een 2-1 hebben verloren... Dit is wat ik denk, verw8 maar niet te veel van Saaijax de komende tijd, ze krijgen moeilijke wedstrijden... ZIJN ER NOG MEER MENSEN DIE ER OOK ZO OVER DENKEN?? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En trouwens wat komt zo'n topic de laatste jaren bekend voor zeg.. al die mannetjes met 5-0 en 6-1 en nadat de wedstrijd is geweest en er weer is 1-2 op het scoreboard staat zijn ze nergens meer te bekennen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maarja als je van ajax wint met 6-0 begrijp ik dat wel. Das een grotere prestatie dan van feyenoord winnen met 6-0 |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
de beker is voor de 'top-3' niet interessant. als je kamp bent is het leuk dat je um pakt maar niet noodzakelijk. als je 2e of 3e wordt neemt het een deel van de pijn weg.
daarom heb ik respect voor FCU die nu ook een kansje maken net als vorig jaar. maar het record van supp aantallen zal nog wel ff onverbroken blijven d8 dat dat toch op onze naam stond..... met 35.000 luitjes naar de kuip op hemelvaartsdag 2001, wat een feest, daarom is het mooier voor een club als utregt om die prijs te pakken(LEVE DE VOETBAL SUPPORTER, DE DOOD AAN DE BOBO'S ZONDER CLUBLIEFDE!!!!!!!)
||
Citaat:
Def
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Amstelcup 2003/2004 Verwijderd | 446 | 25-05-2004 17:51 | |
Vrije tijd |
AmstelCup - Kwartfinale's Tofke_H | 42 | 12-03-2003 20:29 |