Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2003, 19:07
jamaifan15
jamaifan15 is offline
hetzelfde onderwerp maar nu voor jongens.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2003, 19:14
Verwijderd
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken.

Als ik een meisje leuk vind wil ik haar vooral zoveel mogelijk zien. Ik probeer dus veel met haar af te spreken, vaak met haar te praten, gewoon veel aandacht aan haar te schenken.

Ik ben niet zo'n slijmbal die dan constant aan een meisje gaat zitten, ik wil dat ze míj leuk gaat vinden, en niet de situatie waar we inzitten.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 19:16
Grafdansertje
Grafdansertje is offline
ahm... volgens mij meestal niet... Je merkt het alleen als ze het iem verteld hebben maar het verhaal van het vele afspreken klopt wel maar ik heb veel mannelijke vrienden waar ik ook super veel mee optrek dus dan zou zo iemand elke dag moeten langskomen hmmm... lastige vraag...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 19:30
)Vampje(
)Vampje( is offline
Meestal merk je dat aan kleine dingen. Je even aanraken, om je lachen als je iets flauws zegt.. En natuurlijk interesse tonen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 10:02
Verwijderd
Mijn huidige vriend en ik hebben echt heel lang om elkaar heen gedraaid...Maar bij hem ging het echt om dingen zoals: kom je nog ff langs, moet je wat vertellen (en dan kreeg ik het al), maar dan bleek het om iets anders te gaan!

Tot we smsjes (thank God for them!) gingen sturen en op een gegeven moment ook nachtzoentjes als afsluiting...Toen wist ik eigenlijk al genoeg!
Maar dit is natuurlijk bij iedereen anders!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 10:36
bette4ever
bette4ever is offline
het ligt ook aan de jongen. iedereen doet het anders natuurlijk. maar er zijn altijd wel standaard dingetjes zoals stiekem ff aanraken enzo dat t m doen.
I LUVVV MOUN!!!!
Oud 06-04-2003, 10:51
Gsus-slut
Gsus-slut is offline
Ik vind dat jongens zich altijd heel erg macho tegenover hun vrienden opstellen. Als de vriendin aanwezig is..zijn ze opeens heel erg lief en onschuldig(yeahhh right!!!)
het klopt wel dat jongens veel smsjes sturen en veel van zich laten horen ... dat wil zeggen als ze echt gek op je zijn he !!!

xxxxx Gsus-Slut
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 11:37
Denise84
Denise84 is offline
* ze beginnen lichaamscontact te zoeken
* ze spreken je constant aan, willen je aandacht
* ze willen met je afspreken
* ze gaan overdreven (veel) complimentjes maken
* ze zoeken steeds oogcontact
Oud 06-04-2003, 12:18
poesiefox
poesiefox is offline
Ik ben vorige week in huwelijksverband, dus samen met vriend, lid geworden van nog een schietvereniging, (eentje met geweerbanen), en daar zit dus iemand die mij wel leuk vindt. Onbegrijpelijk, want we zitten er overduidelijk als stel. Het werd knalhard omgeroepen dat wij echtparenkorting kregen.

Ik heb het gisteren maar even met vriend gecheckt, en het was hem ook al opgevallen. En dat wil wat zeggen!

Wat doet? Aan me zitten, steeds naast me gaan zitten,lopen of staan, onderonsjes beginnen, erg hard om me lachen.

Irri.

Dus mijn vraag aan jullie: Hoe kom ik hier af? Het feit dat ik bezet ben is normaal genoeg, maar deze vat het niet!
Oud 06-04-2003, 12:43
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Ik gebruik mn instinctieve tools , uitstraling , oogcontact, lichaamstaal, uitstraling, uitstraling en nog eens uitstraling. En jawel, het werkt perfect, want uiteindelijk draait het maar om 1 ding. Het mannetje bevrucht het vrouwtje, ik stel me op een bepaalde manier op tegen over mn target zodat ZIJ er zin in krijgt en dan subtiel de grens overgaan dit alles gecombineerd met een juiste timing.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 12:47
Verwijderd
poesiefox: bot-bijdehante opmerkingen maken en opvallend negeren? Dat zou ik iig doen

ontopic:
Stel, je kijkt even om je heen en je ziet dat een bep. jongen naar je kijkt. Vijf minuten later kijk je weer die kant op en hij kijkt nog steeds, vijf minuten later nog steeds. Dan vind-ie je óf leuk, óf mooi, óf angstaanjagend.
En verder de genoemde dingen: aan je zitten, veel lachen, erxtra verlegen zijn of juist helemaal niet meer. Gewoon. Hoe laat jij een jongen zien dat je hem leuk vindt? Nou, zo doen jongens het dus ook.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 12:59
Verwijderd
Interesse tonen, oogcontact, veel contact zoeken.
Lijkt me duidelijk
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 13:04
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 06-04-2003 @ 13:47:
poesiefox: bot-bijdehante opmerkingen maken en opvallend negeren? Dat zou ik iig doen

Ik ben al gestrikt voor bardienst. Ik zie het al helemaal voor me dat - ie de hele avond aan de bar komt hangen. En ik kan daar niet weg natuurlijk!

Bot-bijdehand, dat staat weer zo arrogant! Ik ben daar ook nieuw lid, ik wil dat normale mensen me wel aardig vinden.

Dus ik heb een probleem...dat wordt negeren. Lastig, als iemand aan je mouw staat te sjorren.
Oud 06-04-2003, 14:46
wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 06-04-2003 @ 13:18:
Ik ben vorige week in huwelijksverband, dus samen met vriend, lid geworden van nog een schietvereniging, (eentje met geweerbanen), en daar zit dus iemand die mij wel leuk vindt. Onbegrijpelijk, want we zitten er overduidelijk als stel. Het werd knalhard omgeroepen dat wij echtparenkorting kregen.

Ik heb het gisteren maar even met vriend gecheckt, en het was hem ook al opgevallen. En dat wil wat zeggen!

Wat doet? Aan me zitten, steeds naast me gaan zitten,lopen of staan, onderonsjes beginnen, erg hard om me lachen.

Irri.

Dus mijn vraag aan jullie: Hoe kom ik hier af? Het feit dat ik bezet ben is normaal genoeg, maar deze vat het niet!
Misschien dat je het beter gewoon kan zeggen dat je niet geinteresseerd bent en dat ie op moet rotten...misschien vat ie hem dan wel....
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 18:53
densis
densis is offline
ik ben er niet zo goed in, mar meestal als ik een meisje wel zie zitten probeer ik zo veel mogelijk oogcontact te zoeken, de meesten merken dit snel op en dan kan het een spelletje worden om ter langst in ogen kijken
OFWEL juist niet, en dan weet je direct dat je niet verder moet proberen...

andrs probeer ik haar zoveel mogelijk aandacht te schenken en haar af en toe beetje te plagen (niet serieus...)

natuurlijk ook diepe gesprekken proberen te beginnen, zodat ze je beetje leert kennen...
Oud 07-04-2003, 19:13
Loezzel
Loezzel is offline
Hihi, mijn vriend was al eerder verliefd op me dan ik op hem. Op msn praatte hij altijd alleen met mij. Tegen de rest was hij bot en kortaf en met mij zat hij uren te chatten. Hij ging me mee uit vragen naar de bios en naar de kroeg hier in de buurt. Dat bleef alleen bij afspreken. Als ik hem zag dan lachte hij altijd en zocht hij oogcontact. Toen we eindelijk een "date" hadden eiste hij al mn aandacht op, maar wel op een lieve manier... en toen hij me naar huis bracht, plaagde hij me constant. Net zolang, tot we in de goede houding stonden om te zoenen..... schattig...
Die heb ik trouwens nog niet gezien: ze plagen je op een lieve manier....
Oud 07-04-2003, 21:34
Mark
Mark is offline
dat probeer ik sowieso ja. Maargoed, eerst zoek ik altijd oogcontact en blijf dan zo lang mogelijk kijken. Tot ze verlegen wordt.. ja of ik natuurlijk

Snow (die oogcontact altijd spannend vindt)
Oud 07-04-2003, 21:37
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-04-2003 @ 20:14:
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken.

Als ik een meisje leuk vind wil ik haar vooral zoveel mogelijk zien. Ik probeer dus veel met haar af te spreken, vaak met haar te praten, gewoon veel aandacht aan haar te schenken.

Ik ben niet zo'n slijmbal die dan constant aan een meisje gaat zitten, ik wil dat ze míj leuk gaat vinden, en niet de situatie waar we inzitten.
ja, zoveel mogelijk bij haar zijn, kleine dingen doen voor haar (helpen bij taken voor unief ofzo)...

Oud 10-04-2003, 19:26
glam o saurus
glam o saurus is offline
En als het een paar keer "te" gezellig is geweest? (gewoon erg gezellig nix meer) en vervolgens nix meer?
einde? of is het nu mijn beurt om iets te doen?
vorige keren gingen van hem uit?
of is het weer over bij hem?
was zoals al gezegd te gezellig om te laten glippen....maja
ik ben niet zo'n zelf iemand aanspreker
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 19:48
Arun
Arun is offline
Dit verschilt natuurlijk per jongen, maar bij mij gaat het vaak zo:

Ik vind een meisje leuk, dan stap ik vaak op haar af en probeer met haar een gesprek aan te knopen over íets wat ik van haar weet ofzo. Dan probeer ik haar zo vaak mogelijk 'tegen het lijf' te lopen, zeg maar.. Dus zoveel mogelijk tegenkomen, gezellig praten en sturen naar een afspraak of een keer uit gaan.. zoiets..
Oud 10-04-2003, 20:27
Kwaxor
Kwaxor is offline
Nahjaaaaaa ik zoek meestal oogkontakt, als het iemand is waarmee ik makkelijk een gesprek kan beginnen over iets(bijv, iemand op school of op mn werk enzow) doe ik dat meestal ook en dan laat ik haar echt wel weten of ik haar leuk vind door bijv steeeeeds vaker praatjes te maken enzow en vragen of ze uitgaat enz. en het allerbeste is natuurlijk ALS ze uitgaat en haar dan tijdens het uitgaan te zien(kun je het altijd nog op de drank afschuiven als je een blauwtje loopt ).

Maaargoed, bij 'vreemden' enzow probeer ik vooral oogcontact enzow, ik zou echt NOOOOIT zomaar een gesprek durven te beginnen tenzij ik met mn vrienden ben enzow(niet dat dat zo heeeel goed werkt meestal maargoed)...
Oud 10-04-2003, 20:39
dacage
dacage is offline
jongens zijn volgens mij zeer verlegen als ze verliefd zijn, moesten de meisjes nu eens de eerste stap nemen, want eer ik ertoe kom. ik durf meestal nie teveel doen als ik echt verliefd ben en ik rook veel meer als het leisje er is, ik kijk weg als ze kijkt en stamel als ze me aanspreekt, ik denk dat jongens volledig flippen als ze verliefd zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten