Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben er niet zo goed in, mar meestal als ik een meisje wel zie zitten probeer ik zo veel mogelijk oogcontact te zoeken, de meesten merken dit snel op en dan kan het een spelletje worden om ter langst in ogen kijken
![]() OFWEL juist niet, en dan weet je direct dat je niet verder moet proberen... andrs probeer ik haar zoveel mogelijk aandacht te schenken en haar af en toe beetje te plagen (niet serieus...) natuurlijk ook diepe gesprekken proberen te beginnen, zodat ze je beetje leert kennen...
|
Hihi, mijn vriend was al eerder verliefd op me dan ik op hem. Op msn praatte hij altijd alleen met mij. Tegen de rest was hij bot en kortaf en met mij zat hij uren te chatten. Hij ging me mee uit vragen naar de bios en naar de kroeg hier in de buurt. Dat bleef alleen bij afspreken. Als ik hem zag dan lachte hij altijd en zocht hij oogcontact. Toen we eindelijk een "date" hadden eiste hij al mn aandacht op, maar wel op een lieve manier... en toen hij me naar huis bracht, plaagde hij me constant. Net zolang, tot we in de goede houding stonden om te zoenen..... schattig...
Die heb ik trouwens nog niet gezien: ze plagen je op een lieve manier....
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
En als het een paar keer "te" gezellig is geweest? (gewoon erg gezellig nix meer) en vervolgens nix meer?
einde? of is het nu mijn beurt om iets te doen? vorige keren gingen van hem uit? of is het weer over bij hem? was zoals al gezegd te gezellig om te laten glippen....maja ik ben niet zo'n zelf iemand aanspreker |
![]() |
|
Dit verschilt natuurlijk per jongen, maar bij mij gaat het vaak zo:
Ik vind een meisje leuk, dan stap ik vaak op haar af en probeer met haar een gesprek aan te knopen over íets wat ik van haar weet ofzo. Dan probeer ik haar zo vaak mogelijk 'tegen het lijf' te lopen, zeg maar.. Dus zoveel mogelijk tegenkomen, gezellig praten en sturen naar een afspraak of een keer uit gaan.. zoiets..
|
Nahjaaaaaa ik zoek meestal oogkontakt, als het iemand is waarmee ik makkelijk een gesprek kan beginnen over iets(bijv, iemand op school of op mn werk enzow) doe ik dat meestal ook en dan laat ik haar echt wel weten of ik haar leuk vind door bijv steeeeeds vaker praatjes te maken enzow en vragen of ze uitgaat enz. en het allerbeste is natuurlijk ALS ze uitgaat en haar dan tijdens het uitgaan te zien(kun je het altijd nog op de drank afschuiven als je een blauwtje loopt
![]() Maaargoed, bij 'vreemden' enzow probeer ik vooral oogcontact enzow, ik zou echt NOOOOIT zomaar een gesprek durven te beginnen tenzij ik met mn vrienden ben enzow(niet dat dat zo heeeel goed werkt meestal maargoed)...
|
![]() |
jongens zijn volgens mij zeer verlegen als ze verliefd zijn, moesten de meisjes nu eens de eerste stap nemen, want eer ik ertoe kom. ik durf meestal nie teveel doen als ik echt verliefd ben en ik rook veel meer als het leisje er is, ik kijk weg als ze kijkt en stamel als ze me aanspreekt, ik denk dat jongens volledig flippen als ze verliefd zijn
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic Verwijderd | 16 | 24-10-2010 09:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Liefde & Relatie |
De eerste stap.. hoe ?? Someboy | 23 | 17-04-2005 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 | |
Liefde & Relatie |
Hoe 'uiten' jongens zich? Arwyn | 63 | 11-08-2003 14:53 |