Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Momenteel niemand. Ik ben niet geweldddadig. Sommige mensen zijn wel bijzonder vervelend, maar ik koester niet een zodanige wrok tegen ze dat ze voor een klap in aanmerking komen. Ik heb hooguit een hekel aan hun forumpersoonlijkheden maar ik ken ze IRL niet.
Hoewel, sommige mensen kunnen je behoorlijk het bloed onder de nagels vandaan halen. Zo zou ik bijvoorbeeld BARON waarschijnlijk IRL niet uit kunnen staan (net als online trouwens ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja sorry hoor, maar people die 'blij' zijn dat ze niet genoemd zijn..
Weeeeeeetje hoeveel mensen hier rondzwerven? Zie het niet als een compliment als mensen je niet haten. Je kunt het beter als vanzelfsprekend zien. Waarom? Als ze je wel zouden haten,z ou je stomverbaasd zijn. (Tenzij je eeecht zo'n irritant kind bent ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou mennuz meppen--> hoef ik voorlopig niet meer reserve-verstand te fungeren ![]()
||
Citaat:
![]() of dood-rologen natuurlijk ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Aanvraag: PERMANENTE BAN: Deadlock JustTalk | 15 | 29-05-2014 12:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94 Spelleider | 500 | 06-11-2013 19:37 | |
De Kantine |