Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb nu de laatste aflevering ook gezien en ik vond het echt een hele mooie serie
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De serie was geweldig, het einde was ook mooi, maar ik werd er niet vrolijk van. Het liedje op het einde was trouwens ook van Spinvis, net als het titelnummer... Ik ben benieuwd of Mare Frigoris naar deze koude zee is genoemd... |
![]() |
||
Citaat:
de serie was nie veel soeps maar t eind missen was ook wel jammer. wat gebeurde er nou precies? ![]() fill me in. xoxox crazy angel
|
omdat ik in zo'n goeie bui ben
![]() Julia ging naar hun huis terug om tegen haar vader te zeggen dat ze sowieso bij Najib bleef en ze wilde geld om het huis van die ouders in Marokko af te bouwen. Als ze dat niet kreeg zou hij haar nooit meer zien. Het ging kei slecht met die vader, blabla en Floris was kei boos op haar want nu zou die vader van haar zich ook vast verhangen. Hij scheurt haar bloes open, zij trapt hem, pa schopt em de deur uit. Julia gaat naar Najib, bij de boot. Floris komt daar dan ook en ze bedreigen elkaar met een mes. Dan zitten ze met zn drieen op de boot, duwt Floris Julia in het water en vaart hij met Najib weg. Ze achtervpolgen elkaar op de boot en dan valt Najib in het water. Julia was dat hele stuk met de boot meegerent en schreeuwt dat Najib niet kan zwemmen. Ze gaat hem redden en Floris gooit een zwemband in het water waar Najib niet bijkan. Naja hij verzuipt, Julia in shock en dus in het ziekenhuis. dit waren de eerste 10 minuten, nu heb ik geen zin meer ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
dank u! dank u!
nou ben ik weer volledig op de hoogte. FLORIS IS EEN BAL. maar da is hij al vanaf aflevering uno. nou wat komt er nu op maandag voor in de plaats? vast robot wars ofzow. xoxoxox crazy angel
||
Citaat:
Die moeder is aan het mediteren en dan gaat Julia weg met haar fiets. Die moeder zegt 'juul' ofzo, ze heeft een voorgevoel ![]() Julia fiets dan over het strand, langs de zee. Ze zet haar fiets neer, hangt dat kettinkje dat ze van Najib heeft aan haar stuur en haar jas hangt ze er ook bij. Dan zie je hoe ze langzaam de zee inloopt, steeds verder. en das dus het einde. heeeel dramatisch, net als bij Romeo en Julia iedereen dood |
Advertentie |
|
![]() |
|
|