Advertentie | |
|
![]() |
|
Hema is
![]() Manhattan is ook goed, maar een beetje te roze. Heel dun opdoen dus. Verder heb ik er twee van Bang on the door, die bevallen heel goed. Glimmen lekker, blijven goed zitten en leuke verpakkingen ![]()
|
![]() |
Ik ben Lipgloss-fan
![]() Ik heb: -doorzichtige van de Hema -paarse met geur ![]() -Bourjois parelmoer, maar die moet je ook niet te dik op doen - Doorzichtige uit Portugal - Nog paarse met glitters van Hema, maar die ligt nu bij een vriendin - Perzikkleur van de Hema, moet je ook niet te dik op doen En verder heb ik nog 3 soorten labello; Pearl en Shine, de roze en de groene en nog een nep-labello met ananas-geur |
![]() |
|
Ik ook Hema lipgloss (Lang leve de massaproductie !)
En Rimmel doorzichtige , Labello Pear&Shine , Cherry én ook een van ananassmaak indd van UhhZz BlisteX. Kheb er nog wel een paar, maar niet van een merKje ofzo.. Oohh Bourjeois niet te vergeten ! Die is very mooi..
|
Lipgloss, ow spaaaaaaaaar me. Ik ben zo ontzettend verslaafd aan lipgloss!
*stuk of 3 perzik lipglossjes *bananen lipgloss *naturel *paars *paars met glitters *naturel van de Etos *2 van Manhattan (van die smaak dingen, tis meer balsem, maar het glanst..) *vaseline *stuk of 7 van de hema (van die stapelbare) *palet van de hema met een stuk of 9 kleurglossjes En ik had nog een paarse en een bruine van de Etos (heel lichte kleuren, goede stift, vervaagde niet.. EN ZE ZIJN NIET MEER TE KRIJGEN) die ik nu met een kwastje aan het leeg lepelen ben. En ik heb twee Eachanicin-sticks die ook als gloss dienen! Ow en dan nog roze Labello en die blauwe. Ow en nog eentje met glitters, maar die is ont-zet-tend bitter (ke nje dat anti-nagelbijt-spul? zo bitter) Dat was het geloof ik?!
|
Hema lipglossroller (ik heb nu alle smaken, ik spaar ze, ieder zo zijn hobbies
![]() Hema gewone Lipgloss Jip en janneke Lipgloss (ook Hema) Labbelo Kersen en ik heb nog ergens 1 van de Body Shop ( ![]()
|
![]() |
|
Purollie van Sofie (zit in Sofies pennenzak), labello aardbei van mezelf (in mijn zomerjas), brazilian nut van de Body Shop, ook van mezelf (in mijn pennenzak), roze van Kruitvat, ook van mezelf (in mijn winterjas), en weleda, ook van mezelf (ook in mijn pennenzak).
Tot zover de balsems. Verder heb ik ook nog lippenstiften, rood en roze, maar die gebruik ik nooit. Ook nog lipglossie van de Hema, maar die gebruik ik ook nooit. |
![]() |
|
ik heb:
*labello aardbei *labello kersen *labello roze *bourjois met glittertjes *jip en janneke *doorzichtige van de hema *paarlemoer van de hema *vanille smaak van de kruidvat *aardbeismaak van de kruidvat *gele glitters met vanille smaak van de da en nog een x aantal meer, maja un vriendin van mij heeft er over de 40 en ik overdrijh nie!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kwam vandaag tot de conclusie dat ik waarschijnlijk nooit meer in m'n leven lipgloss/lippenbalsem hoef aan te schaffen
![]() -vaseline -eight hour cream van elizabeth arden, de fijnste lippenbalsem -gratis-bij-starstyle paars/roze/wit-lelijk spul -gratis-bij-flair roze (ruikt lekker) -labello normaal -labello sun -douglas limoen -gratis singapore airlines (beeswax) -hema doorzichtig -kruidvat framboos (zo'n deorollerdingetje) ![]() |
![]() |
|
aangezien ik me verveelde zal ik ze ook maar effe opdreunen dan;
* alle Labello versies behalve de gele * echinea van DA * beige iets van DA * 2 van de HEMA met glitters erin * doosje met 5 verschillende kleuren lipgloss * watermeloenlipgloss, half groen. half roze, uit schotland not * gele lipgloss uit amerika * gele met glitters uit frankrijk * bruine en rode lipgloss van de etos * al die 3-opelkaar-stapel potjes van de HEMA * doorzichtige groene/ oranje en gele van de etos * paars/wit/blauw gestreepte zat bij een blad en de rest kan ik neit eens vinden |
![]() |
|
roze labello en blistex-stick.... maar k had ooit watermeloenlipgloss met glittertjes
![]() ![]()
|
ik gebruik er meerdere
- vanille lipgloss van de tuinen ( aanrader!) - labolle de rooie.. ehm kersen d8 ik.. - die nieuwe tubetjes met smaken zoals lemonade, cotton candy etc.. - Gewone doorzichtige voor over mn lippenstift ofzow
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Welke verzorgings/make-upmerken gebruik jij? Rivka | 44 | 16-11-2010 11:18 |