Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Kan iemand voor me alle toffe winkels in Amsterdam hier neer zetten?
En waar kan ik die gestreepte vesten krijgen (met muts). Bij Roxy? Ik ben op zoek naar winkels als Shoebaloo, Azzurro, en die winkel waar ze mesh-caps hebben (in de Kalverstraat). Weet iemand meer adressen? En heeft iemand de adressen van bovengenoemde winkels? |
![]() |
|
![]() |
Waar vind ik in Amsterdam een winkel waar ze deze schoenen van Puma verkopen: http://www.puma.co.uk/products/categ...Type=17&Cat=51
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In rijswijk zit in de Boogaard een winkeltje; kraal en mineraal. Daar hebben ze veel elven-hangertjes, waarschijnlijk ook wel een libelle.. Gegevens Telefoon: 0703966316 Fax: 0703966089 Adres: Prins Johan Friso Promenade 66 2284 DB RIJSWIJK e-Mail: dekraalenmineraal@hotmail.com ![]()
||
Citaat:
|
Een Zonneklep
Maar geen gewone....zo eentje van stof en doorzichtig plastic...... T was meestal rood/blauw/geel en als de zon erop scheen werd je gezicht rood/blauw/geel............ Dus zo eentje.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ff zoeken en pimpen maar ![]() |
![]() |
|
Ik zoek een online winkel die nepdreads verkoopt. Voor een redelijke prijs en waar je geen kapperspas voor nodig hebt.
Ik ben het zat om 3 winkels in 3 verschillende steden langs te gaan omdat ze de kleur die ik wil hebben niet hebben ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Waar vind ik....? III Gadje | 500 | 06-10-2005 18:03 | |
Lifestyle |
Waar vind ik bepaelde p00p - topic 2 Verwijderd | 500 | 04-05-2005 11:21 | |
De Kantine |
waar vind ik topic of winkeltopic ? miekevis | 4 | 28-11-2004 16:47 | |
Lifestyle |